וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה כובשת בלוק צנוע אך מהפנט לחתונת אחיה

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 11:36

בסוף השבוע האחרון התחתן אחיה הבכור של יעל שלביה, וכיאה לאחות התומכת שהיא, הדוגמנית הבינלאומית והשחקנית ביקשה לכבד את המאורע המשפחתי הדתי והתייצבה בלוק צנוע'ish כהלכתו - כאשר החליקה לתוך שמלת ערב מהפנטת, ולזה לא ציפינו!

יעל שלביה. עומרי לוי, באדיבות המצולמים
מפוסלת, דרמטית ומהפנטת. יעל שלביה בחרה בשמלה של אוריה עזרן לחתונת אחיה/באדיבות המצולמים, עומרי לוי

יעל שלביה בת ה-21, שגדלה במשפחה דתית בפריפריה צפונית, והפכה לדוגמנית מצליחה בעולם החילוני (שזה בדיוק התסריט של הסדרה החדשה "בין העולמות" בה צפויה לככב), מצליחה לג'נגל בין ניהול אורך חיים חילוני לבין הזיקה לשורשיה הדתיים, תוך כדי שהיא מתחזקת זוגיות מתוקשרת עם הזמר עומר אדם.

יעל שלביה עומר אדם שבועות 2022 תמונה זוגית. אינסטגרם, צילום מסך
יעל שלביה עומר אדם שבועות 2022 תמונה זוגית/צילום מסך, אינסטגרם

לאירוע המשפחתי המרגש שלביה בחרה ללבוש שמלה שחורה בעיצובה של אוריה עזרן, מעצבת שמלות כלה וערב. השמלה אולי ביקשה להיות סולידית, אך התוצאה שהתקבלה היא הופעה דרמתית מטריפה(!), שמקומה על שטיחים אדומים בפרמיירות בינלאומיות, לא פחות. "זה היה לילה מאוד מרגש עבורי ללוות אותו ביום הקדוש שלו.. חיפשתי שמלה מיוחדת ולא חשופה מדי שתכבד את האירוע הזה ושארגיש בה הכי אני", שיתפה שלביה את 1.4 מיליון עוקביה באינסטה. במקביל לכך, גם המעצבת סיפקה הצצה לתהליך העבודה המיוחד והמאפשר עם הדוגמנית הבינלאומית - "אוריה אני צריכה שמלה צנועה, תעשי מה שבא לך ביי", פרסמה עזרן בפיד שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צנועה צנועה, אבל שומטת לסתות. יעל שלביה בשמלה של אוריה עזרן

שמלת המחוך השחורה התהדרה בסילואט צמוד וארוך, עם תפרים מודגשים לכל אורכה אשר "נחתכו" באמצעות סרט שנקשר על מותניה הדקיקות של שלביה. מפתח המחוך הגבוה המשיך לכדי צווארון גולף, כאשר הפאנלים משיפון ששולבו בעיצוב היוו אתנחתא מטריפה, שהקלילה במעט את הבד האטום ואת ההופעה כולה. אך המעצבת המוכשרת לא הסתפקה בכך, עזרן הוסיפה ווליום אדג'י לכתפיים, והשרוולים הארוכים הסתיימו בכפפות. דרמטי ומופלא!

יעל שלביה. עומרי לוי, באדיבות המצולמים
צנועה ומושלמת/באדיבות המצולמים, עומרי לוי

פנינו לאוריה עזרן כדי לשמוע על תהליך העיצוב: "חודש לפני האירוע יעל הגיעה אלי, ואמרה לי שאח שלה מתחתן והמשפחה דתייה" מתארת עזרן, "אז חייב לעשות משהו שהוא צנוע וקלאסי, ושזה יהיה סגור עד לרמת כפות הידיים, ובנוסף שבא לה משהו שהוא קצת שונה בנוף מכל מה שהיא לבשה. יעל אמרה לי "תעשי מה שאת רוצה אני סומכת עליך, אני גם לא רוצה לראות". אז יצאנו לדרך, וזה מה שיצא. השארתי לה פתחים קטנים שקופים בשחור שעדין משאירים את זה צנוע, אבל נותנים טיפה טוויסט".

יעל שלביה. עומרי לוי, באדיבות המצולמים
משחקים של אטום מול שקוף, ואיפוק למול דרמה מופלאה/באדיבות המצולמים, עומרי לוי

פיסת הגב החשופה היא בדיוק מה שהשמלה המושלמת והסגורה מכף רגל ועד צוואר הייתה צריכה, בכדי להזניק אותה לפסגת האלגנט-שיק. ואם זה עבר את מדד "הצניעות" המשפחתי אז מה טוב!

האיפור, השיער והסטיילינג און פוינט! יעל שלביה מהפנטת ביופיה

בגזרת הביוטי, בחסות מאפרת הסלבס מישל אדרי ומעצב השיער רן קריסי, נרשם גם כן דיוק. שערה הברונטי של שלביה נאסף מתוח לאחור עם שביל באמצע, והאיפור התמקד בגבות המפוארות ובעיניים המהפנטות שלה, אשר הודגשו באיפור מעושן בגווני החום. את השפתיים אדרי השאירה בניוד ומסגרה בתוחם חום. הלוק המשובח נחתם בסטיילינג מינימליסטי מוקפד - עגילי יהלומים צמודים לאוזן, נעלי סטילטו שחורות וסה טו. כי באמת שהשמלה היפהפייה הזו לא צריכה יותר מזה!
שלביה מוכיחה, קבל עם ואינסטה, שגם הופעה מאופקת, סגורה, ובמידה מסוימת צנועה, יכולה להדהד סטייל גבוה למרחקים. כן ירבו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully