וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היש קולית ממנה?! מישל אובמה בהופעה משגעת ומדליקה במיוחד

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 16:47

מישל אובמה, הגברת הראשונה של ארה"ב לשעבר, מעטרת את מהדורת נובמבר של המגזין המקוון ESSENCE בלוק סופר אדג'י של המותג הרותח דיזל! גללו לכל הפרטים

מישל אובמה. יח"צ חו"ל,
מישל אובמה מעטרת את מגזין ESSENCE בלוק מטריף של דיזל (צילום: יח"צ חו"ל)/יח"צ חו"ל

תמיד עם סטייל וסוואג: הגברת אובמה יודעת להחזיק כמעט כל לוק

מגזין ESSENCE, המוקדש ללייף-סטייל, אופנה וביוטי של נשים אפרו-אמריקאיות, בחר בגברת הראשונה של ארה"ב לשעבר לעטר את מהדורת נובמבר, אשר פותחת את סדרת האונליין של חברת המדיה האמריקאית. מישל אובמה בת ה-58, שבימים אלה משיקה את ספרה החדש, נראתה על השער קורנת ואדג'ית מתמיד, בלוק א-לה קז'ואלי אבל הכי בגבוה!

לנצח הגברת הראשונה שלו (וגם שלנו). מישל אובמה בפיד של גלן מרטנס, המנהל האמנותי של דיזל

הסדרה החדשה של מגזין ESSENCE מוקדשת לדמויות מפתח ושיחות על התרבות האפרו-אמריקאית, כאשר מישל, שכבר לפני 6 שנים עזבה את הבית הלבן עם בעלה ברק אובמה, נבחרה לפתוח את הסדרה. בראיון למגזין גברת אובמה מספרת על ספרה החדש "The Light We Carry" שיצא לאור מוקדם יותר החודש, בו היא מנרמלת את השיח על גיל המעבר אצל נשים ועליה במשקל, מדגישה את החשיבות של התמודדות עם פחדים, ומדברת על "הלהבה הפנימית שיכולה להניע את כולנו לגדולה" שמתחילה כבר בילדות. מבחינתה, "האור שאנו נושאים" נע בין האישי לבינאישי, כאשר מישל מתבוננת לעומק על ההשלכות הרחבות יותר של רעיונותיה המובאים בספר.

מישל אובמה משתפת בפיד האינסטה שלה תמונות זוגיות להתעלף! שגם מופיעות בראיון למגזין ESSENCE

כמי שידועה מאז ומעולם בטעמה המשובח (או לפחות מאז הפציעה בעין הציבור), ולא אחת השתעשעה בהתנסויות אופנתיות עם לוקים שלפרקים אף הוכתרו כ"בלתי צפויים", הסטיילינג המתקדם-אופנתית שנבחר למישל עבור שער הכתבה לא מאוד מפתיע, אבל בהחלט מטריף! בלוק מככבת חצאית מקסי מעטפת עשויה שכבות וטלאים מג'ינס, בשלל שטיפות, קרעים, טכניקות צביעה ותחריט (Devoré), בעיצוב המותג הרותח דיזל - בדומה לחצאית שהוצגה במסגרת שבוע האופנה מילאנו בפברואר השנה, כחלק מקולקציית סתיו-חורף 2022 של המותג, ובניצוחו של המנהל האמנותי גלן מרטנס. לסגירת הלוק, לחצאית המטריפה צוותה טישרט לבנה בייסיקית אך עם טוויסט, אשר התבטא בשרוולים המתרחבים ובקשירה מאחור, מה ששיווה לה מראה קרופי. הגברת הראשונה הנצחית צולמה יחפה, עם שיער פזור (סטייל טבעי) וחיוך של מיליון דולר.

מישל אובמה. פיליפו פיור,
ה-חצאית של דיזל: לוק 58 מקולקציית סתיו-חורף 2022/פיליפו פיור

בעונות האחרונות, גלן מרטנס (יחד עם בתי אופנה נחשקים נוספים) הצליח להרחיב את משמעות הדנים, ועיצב קולקציות על טהרת הג'ינס אשר נושקות למחוזות הקוטור. חצאית הטלאים של דיזל, אותה מישל אובמה לובשת במגזין ESSENCE, היא ביטוי מובהק לאקספרימנטים המופלאים שמרטנס עושה עם בד הג'ינס ונגזרותיו. ובנוסף, מרפרפת לטרנד חצאיות הג'ינס הארוכות שעושה קאמבק מפתיע, בין אם בסילואט צמוד או רחב, כפי שנצפה בשבועות האחרונות בכל פיד רענן של פאשניסטה או אייליסטרית שמתעדכנת תדיר בטרנדים הבוערים - מאמילי סינדלב, נינה סנדבך ועד בלה חדיד.

אמילי סינדלב מדגימה את טרנד הדוסי-שיק הרותח

בלה חדיד בחצאית דנים על המסלול של ג'יבנשי בשבוע האופנה פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully