וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטרים מייקאובר: מותג פיני מעצב למקדונלד'ס מדים מטריפים

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 11:53

האם הייתם לובשים אפסייקלינג של מדי מקדונלד'ס? מותג האופנה הפיני VAIN נענה לאתגר עת מיחדש ועיצב בגבוה את המדים של ענקית הפאסט-פוד, וזה הפך ויראלי!

עובדת מקדונלד'ס לבושה במדים המוכרים. שאטרסטוק, ShutterStock
עובדת מקדונלד'ס לבושה במדים המוכרים/ShutterStock, שאטרסטוק

מותג האופנה הפיני VAIN במהלך אפסייקלינג משגע למדים של רשת מקדונלד'ס

לייבל האופנה העצמאי VAIN הינו פרויקט עיצוב בינתחומי מתמשך, אם תרצו, שבראשו עומד המנהל הקריאטיבי והמעצב/האמן ג'ימי ויין (Jimi Vain), המבוסס בהלסינקי שבפינלנד, ופועל תחת המוטו "בעולם טכנוקרטי מתמיד קל לפעמים לשכוח שמה שמפגיש אותנו כבני אדם זו האהבה". ובימים האחרונים שיתוף הפעולה האולטרה-קול בין VAIN לבין ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס הפך ויראלי!

הייתן לובשות את זה? אפסייקלינג בעיצוב פיני למדי העבודה של מקדונלד'ס

המותג הפיני השתמש במדי העבודה של מקדונלד'ס כבסיס לעיצוב קולקציית קפסולה מבגדים ממוחזרים - החולצות והמכנסיים הסטנדרטיים בואך סופר בנאליים של הרשת הפכו, הודות לקסמי האפסייקלינג (מחזור משודרג) לשמלות מעניינות, להודיס וטישרטים משודרגים, וג'קטים בייקר הורסים. הכל בחסות הלוגומניה כמובן, שעדין מרתקת וסוחפת אותנו אחריה לאורך העשור האחרון (ראו ערך: שיתופי הפעולה בין מותגי העל בשנים האחרונות, כדוגמת הקולאב ההיסטרי של גוצ'י ובלנסיאגה).

ממש שווה לעבוד בסניף הלסינקי! הקולקציה והשת"פ בין VAIN למקדונלד'ס הפך ויראלי

"כשהוצג לי לראשונה הרעיון של פרויקט אופנת בגדי עבודה של מקדונלד'ס מיד הסתקרנתי" סיפר ג'ימי ויין, המנהל הקריאטיבי והמעצב שלVAIN בראיון ל- CNN Style, "גדלתי באזור מאוד כפרי בפינלנד, ולא היו לנו באמת מקומות בילוי ייעודיים כבני נוער. מקדונלד'ס המקומית מילאה את התפקיד הזה עבורנו".

הבגדים הממוחדשים של VAIN x McDonald's עוצבו בחיפוש אחר דרכים חדשים להשתמש בבגדי העבודה הבלויים, וליצור עיצובים חדשים מתוך החומרים הקיימים. הקולקציה המרעננת-מתוחכמת משלבת את הדימויים והמוטיבים המוכרים של רשת המזון לתוך עיצוב שמבקש להיות "אופנה גבוהה", ודי בהצלחה יש לציין. בין אם זה לוגו הקשתות המוזהב של מקדונלד'ס המשמש כאבזם חגורה או מודפס על גבי הבגדים, או הערבוב בין פלטת הצבעים האדומה-צהובה המזוהה עם הרשת יחד עם אפורים ושחורים.

תכלס זה הכי סטייל. סגנון הרחוב פוגש פופ-ארט פוגש את טרנד הלוגומניה שכולנו חומדים

ומה הכי קול בכל הסיפור?! לעובדי מקדונלד'ס בהלסינקי, שם גם צולמה הפקת האופנה של שיתוף הפעולה הייחודי הזה, תהיה הזדמנות להשאיר אצלם את הבגדים מקולקציית VAIN x McDonald's - 27 פריטים יוצעו בהגרלה לעובדי הרשת הפיניים. אך האם הם יוכלו ללבוש את הפיסים ההורסים למשמרת הבאה שלהם? אנחנו בספק!

העובדים ברשת מקדונלד'ס הלסינקי אול אין!

זו לא הפעם הראשונה שרשתות המזון המהיר, הממכרות, מרתקות את עולם האופנה. בשנת 2014 מעצב האופנה ג'רמי סקוט עיצב קולקציה שלמה בהשראת מקדונלד'ס, כולל אקססוריז, עבור מותג היוקרה האיטלקי "מוסקינו". ובשנת 2020 בית האופנה החתרני Vetements השתלט על סניף של רשת המזון בפריז במהלך שבוע האופנה, שם קיים את תצוגת אביב-קיץ. וכן, היה שם צ'יפס למכביר.

קייטי פרי הסופרסטארית, שהייתה גם הפנים של המותג, לובשת אאוטפיט מקדונלד'סי של "מוסקינו"

תצוגת אביב-קיץ 2020 של Vetements התקיימה בסניף מקדונלד'ס בפריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully