וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואה ליפה מפציעה בחליפה הכי שווה שנצפתה לאחרונה!

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 19:19

האם נמצאה החליפה המחויטת הכי שווה בפער? חד משמעית כן! צפו בדואה ליפה כובשת את השטיח האדום בבראנץ' השנתי של מגזין וראייטי

דואה ליפה. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
דואה ליפה כובשת את השטיח האדום באירוע הבארנץ' של וראייטי בלוק לא צפוי והכי הורס!/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

דואה ליפה בת ה-27 השתתפה בשבת האחרונה (3/12) בבארנץ' של "Variety's 2022 Hitmakers" בחסות מגזין וראייטי, וליטרלי היממה כשהגיעה טופלס תחת חליפת בלייזר אוברסייז אפורה עם פסי סיכה. כוכבת הפופ הבריטית גם זכתה באירוע בפרס הנחשק "יוצרת השנה", על הופעתה המשותפת עם אלטון ג'ון, היוצר והזמר האגדי (עוד בחייו) עם הלהיט "Cold Heart" שביצעו יחד.

מינגלינג זה כל הסיפור. דואה ליפה והראפר המצליח ג'ק הארלו באירוע הבארנץ' של מגזין וראייטי

על השטיח האדום בלוס אנג'לס התייצבו מיטב האייליסטרים והכוכבות בתעשיית המוזיקה האמריקאית. בעוד סלינה גומז לבשה שמלת מידי שחורה ללא שרוולים וסולידית (מדי) בעיצוב Toteme, כוכבת הפופ הטרנסית קים פטרס עלתה על הופעה מבולגנת חשופה (ולא בטוב טעם) בחסות סטיילינג של ניקולה פורמיצ'טי (שידוע בעבודתו עם ליידי גאגא האייקונית), ואילו המוזיקאית הבועטת H.E.R (הלא היא גבריאלה וילסון) הפציעה בלוק משגע - חליפת קטיפה כחולה מעוטרת רקמה של Cushnie מקולקציית סתיו-חורף 2019. אבל עם כל הכבוד להן, אין ספק כי דואה ליפה קברה לכולן. בייחוד מהסיבה שלא בחרה להגיע לאיוונט בשמלת ערב גלאמית, מה שהיה מסתמן כבחירה "הבטוחה", אלא הלכה על לוק אדג'י כיאה לפופ סטארית שהיא שלא תמיד נענית לכללים היבשים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דואה ליפה. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
משאירה לכולן אבק! דואה ליפה מצטיינת בחליפה מטריפה של דה אטיקו/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

תחת בלייזר האוברסייז האפור עם פסי סיכה לבנים לאורכו, כריות כתפיים באקסטרים ורכיסה בודדת, זוכת הגראמי (3 פעמים) לבשה, ובכן - כלום. על החליפה המשובחת, מקולקציית ריזורט 2023, שעוצבה בסילואט אוברסייזי על אמת, ולא סתם מעט-רחב ומתחנף כפי שאנו מורגלות לראות, אחראי בית האופנה האיטלקי "דה אטיקו", בראשו עומדות שתי מעצבות צעירות ופאשניסטות ממילאנו, גילדה אמברוסיו וג'ורג'יה טורדיני. השתיים חולקות חיבה לגלאם בשילוב גישה חצופה ואדג'ית, בתיבול צבעים נועזים וגזרות סקסיות מתוחכמות.

סילואט אוברסייז ואדג'י כהלכתו, אבל עדין סופר סקסי. דה אטיקו קולקציית ריזורט 2023

הסטייליסט הצמוד לורנזו פוסוקו, שגם אחראי על הסטיינג של ליפה ואלטון ג'ון בשער האחרון של מגזין וראייטי, בחר להעמיס על צווארה של כוכבת הפופ הבריטית שתי שרשראות סטיימנט - צ'וקר גורמט דרמטי בעיצוב ליין התכשיטים Rainbow K, אשר צוות לשרשרת המנעול הנחשקת של ג'יבנשי. שערה הכהה והשופע נותר פזור במראה א-לה טבעי, עם שביל חצוף באמצע, והאיפור נותר רך, שזה בדיוק מה שהלוק הזה היה צריך. לסגירת ההופעה המטמטמת, ליפה הרכיבה משקפי שמש טרנדיות כהות (שנדמה כי הסירה רק כשעלתה לבמה לקבלת הפרס), ונעלה נעליים צ'אנקיות שחורות.

חיבור בין-דורי מהמם. לורנזו פוסוקו על הסטיילינג של דואה ליפה ואלטון ג'ון לשער מגזין וראייטי

אלטון ג'ון אומנם נעדר מהאירוע, אך ליפה דאגה לשבח את אגדת המוזיקה ולהודות לו בנאומה כשעלתה לקבל את פרס "יוצרת השנה" של מגזין וראייטי. "אני מרגישה ברת מזל שזכיתי לעשות את מה שאני עושה", היא סיכמה לקול מחיאות כפיים מהקהל הנוצץ שכלל את ה-אייליסטרים של תעשיית המוזיקה האמריקאית. ואנחנו בעיקר מריעות לה על ההופעה המטריפה. פחות על חוסר התמיכה שהפגינה כלפינו בעבר, פחות. ועדיין: דוז פואה דואה!

דואה ליפה הנרגשת זוכה בפרס "יוצרת השנה" של מגזין וראייטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully