וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיות שקופות ועד שייפר דקיק: 3 מותגי הלבשה תחתונה שחובה להכיר

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 11:03

גזרות סקסיות אך נוחות, צבעוניות רכה ומפתה, פיתוחים מתקדמים למול פתרונות הלבשה, ואיך אפשר בלי אג'נדה נשית ובת-קיימא: לפניכן 3 מותגי הלבשה תחתונה שאתן חייבות להכיר

Semi/Romantic - יצור בר קיימא ושקיפות מלאה מול הלקוחות, לאורך כל חלקי המותג. Nastya Gerak,
Semi/Romantic - יצור בר קיימא ושקיפות מלאה מול הלקוחות, לאורך כל חלקי המותג/Nastya Gerak

כשאת מחליטה לשדרג או לחדש את מגירת ההלבשה התחתונה שלך, מה את מחפשת? - נוחות מעל הכל? מידות מיוחדות? גזרות חצופות וסקסיות או דווקא פרקטיות ותו לא?, צבעוניות מעניינת שתבצבץ מבעד לבגדים? או בכלל הלבשה תחתונה מודעת לסביבה? בין אם המדובר באחד מאלה או all of the above, רובכן לבטח תסכימו שאנחנו כבר לא מוכנות להתפשר יותר בכל הנוגע לתחתונים ולחזיות שלנו. אנחנו רוצות גם וגם וגם.

בינינו? לא משנה מה את מחפשת, וואלה! אופנה מאמינה שמה שאנחנו לובשות מתחת לבגדים שלנו צריך להרגיש נהדר, לא פחות מזה. משכך, איתרנו 3 מותגי התלבשה תחתונה מסקרנים ופורצי דרך, שגם יגרמו לך להרגיש דה-בסט, יציעו פתרונות מתקדמים ויפים, ועל הדרך גם מקדמים אג'נדות חשובות. בואו להכיר -
Semi/Romantic

Transparency is sexy". Semi/Romantic". Nastya Gerak,
Transparency is sexy". Semi/Romantic"/Nastya Gerak

אחרי שנים של עבודה בבתי אופנה בינלאומיים בתום לימודי אופנה במילאנו, שם התוודעו לפער הגדול בין משבר האקלים לבין האיטיות בה פועל עולם האופנה כדי להפוך לבר קיימא, אלכסה קרופפלד ודנה מלוא החליטו להקים את סמירומנטיק (Semi/Romantic) - מותג הלבשה תחתונה יפה, נוחה, איכותית וברת קיימא, שזה בדיוק מה שהן אהבו והתקשו למצוא. כיום אלכסה חיה בישראל ודנה באמסטרדם, הן עובדות בשוק האירופאי ולאחרונה גם בישראל, בעיקר באונליין ובמספר בוטיקים נבחרים. יש להן כמה פרויקטים מעניינים בקנה, ובקרוב ישיקו חזיית הנקה ראשונה אחרי יותר משנה של עבודה על פיתוח המודל.

"המוטו המרכזי שלנו הוא: transparency is sexy" מכריזה אלכסה קרופפלד מבעלות המותג, "זה משחק מילים אבל מאחוריו עומדים כל ערכי המותג - יצור בר קיימא ושקיפות מלאה מול הלקוחות, לאורך כל החלקים במותג, החל מהבדים הטבעיים או ממוחזרים, דרך המפעל בפורטוגל שמנוהל ע"י נשים, ועד הבחירה לא להשתמש בכלל באריזות פלסטיק. חשוב לנו לפתוח את הכל מול הקהילה שלנו, ואם יש חומר או תהליך שלא נרגיש גאות לספר עליו, הוא לא יהיה חלק במותג. כל הפריטים מיוצרים מתחרות מסיבים ממוחזרים ומטנסל (בד שנותר מסיבים שהם תוצר לווי של תעשיית העץ)".

לא תמצאנה עיצובים "עונתיים" בסמירומנטיק, אלא הפריטים נועדו להיות טיימלס. המותג קם במטרה לייצר הלבשה תחתונה תומכת ואיכותית שתהיה נוחה כל כך "עד שתשכחי שאת לובשת אותה" מדייקת קרופפלד. עם זאת, הדגש הוא בהחלט גם על עיצוב פריטים יפים וסקסיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
"לקוחות היעד שלנו הן נשים מכל גיל ומבנה גוף". Semi/Romantic. Nastya Gerak,
"לקוחות היעד שלנו הן נשים מכל גיל ומבנה גוף". Semi/Romantic/Nastya Gerak

אילו פריטים, עיצובים וטווחי ניתן למצוא אצלכן?
"ניתן למצוא אצלנו חזיות משולשים, חזיות ברזלים ותחתונים בגזרות שונות ממידה 70B עד 95D, ובקרוב מידות נוספות. הדגמים סקסיים אך מינימליסטיים, ומשלבים צבעוניות רכה" מסכמת קרופפלד.

למי אתן פונות בעיקר?
דנה מלוא, מבעלות המותג: "לקוחות היעד שלנו הן נשים מכל גיל ומבנה גוף, שאיכות גבוהה ואסתטיקה חשובה להן, ובנוסף חשוב להן לתמוך במותג שהן מאמינות בערכים שלו מעבר לאיכות המוצר".

"הדגמים סקסיים אך מינימליסטיים, ומשלבים צבעוניות רכה". Semi/Romantic. Nastya Gerak,
"הדגמים סקסיים אך מינימליסטיים, ומשלבים צבעוניות רכה". Semi/Romantic/Nastya Gerak

טיפ שהוא מאסט בבחירת הלבשה תחתונה?
"דעי את מידתך! כל כך הרבה נשים לא יודעות באמת מה מידת החזיה הנכונה להן" מסבירה מלוא, "לאורך החיים המידה משתנה מהמון סיבות, לכן חשוב מאד להימדד בחנות, או להשתמש בסרגלי המדידה באתרי האונליין. חזייה במידה הנכונה היא game changer".

NOODYSKIN

"הבד כל כך דק וגמיש שאת שוכחת שהוא שם". NOODYSKIN. דור שרון,
"הבד כל כך דק וגמיש שאת שוכחת שהוא שם". NOODYSKIN/דור שרון

הכירו את מותג השייפרס (מחטבים) הדקיקים - NOODYSKIN, אפשר גם NOODY. "המותג נברא מתוך צורך אישי וזיהוי ביקוש בקרב נשים למחטבים מחמיאים ואפקטיביים, ללא פשרה על נוחות וגמישות", מספרת אורנה אלוביץ, מייסדת ובעלים של NOODYSKIN, ומסבירה: "אם עד לפני כמה שנים מחטב היה פריט נדיר בארון שנרכש לצורך אירוע חד-פעמי, לאחרונה, מאז השקת מותג המחטבים "סקימס" של קים קרדשיאן נוצרה פתיחות בקרב נשים, בכל הגילאים ברחבי העולם, לסוגים שונים של מחטבים לצרכים ומטרות נוספות. אנחנו ב- NOODY זיהינו את ההזדמנות והחלטנו להרים את הכפפה (במקרה הזה את המחטב), ולתת מענה לביקוש החדש: מחטב שהוא שייפר איכותי אופנתי ונוח".

המותג שהוקם ב- 2021, עם היציאה מהקורונה, הטרנינג והפיג'מה, פועל כחנות אונליין. על הכוונת, להיכנס בקרוב לאתרים נוספים וגם לחנויות פיזיות, על מנת להפיץ את הבשורה לכמה שיותר נשים.

על אילו צרכים NOODY מבקש לענות?
"אנחנו אוהבים ומעריצים את גוף האישה, על כל צורותיו, ומאמינים שנולדנו עם מה שיש ועלינו רק לעטוף, להחליק להרים ולאסוף בעדינות ובכבוד" אלוביץ משיבה, "NOODY לא משנה את מבנה הגוף כי גם הגוף נתון לחוק שימור החומר - אם לוחצים חזק מידי על הבטן אז הגוף נמחץ לכיוון המפשעה, ואם לוחצים על החזה אז נוצרות בליטות תחת בית השחי. פחות מחמיא ועשוי להיות גם לא בריא. הפריטים שלנו לא בהכרח מורידים מידה או מצרים היקפים. יחד עם זאת, עושים אפקט של פילטר עדין ומחמיא לגוף, מבלי לחנוק ולהגביל. וזה מה שכולן רוצות! אנחנו פונים לנשים בטווח גילאים רחב, מגיל 18 ועד 81, כאשר המשותף ביניהן הוא הרוח הצעירה והאהבה לאופנה, והן מחפשות להוסיף שכבה נוספת מבד סימלס איכותי, דק נעים ונמתח, בין הגוף לבין הבגד, בין אם במטרה לטשטש בליטות, או להצניע (היי סייד בוב או בגדים שקופים), ובתנאי שיהיה נעים ונוח".

NOODYSKIN - שייפרס דקיקים ונוחים שמתכתבים עם טרנדים אופנתיים. דור שרון,
NOODYSKIN - שייפרס דקיקים ונוחים שמתכתבים עם טרנדים אופנתיים/דור שרון

הקולקציה של NOODY מציעה 7 דגמים בשני צבעים, שחור וניוד, וכוללת: שתי שמלות, שני בגדי גוף, ושלושה מכנסונים. כולם נותנים פתרונות לבוש, שאף מתכתבים עם טרנדים בולטים - כדוגמת בגד הגוף עם כתף אחת, או מכנסון עם רגל אחת שמתאים לשמלות בעלות שסע עמוק. הדגמים גם רברסיביליים, בפעולה פשוטה הדגם מתהפך כך שלמשל ניתן ללבוש את דגם הכתף האחת בשני הצדדים.
כל הדגמים הם וואן סייז, כן כן שמעתן נכון, ומתאימים למידות XS עד XL - זאת בזכות הבד הגמיש והנמתח שפותח במפעל מבוקר באירופה, ובלעדית עבור המותג. NOODY שואפים לשמור על כדור הארץ. בתהליך הייצור כמעט ולא קיימת פסולת חוט או בד, בנוסף לא מוסיפים פלסטיק או אלמנטים שאינם חוט לפריטים, וגם לא לאריזה.

"הביטוי 'את הכי יפה כשנוח לך' הוא לא קלישאה ולא סלוגן, זו עובדה". NOODYSKIN. דור שרון,
"הביטוי 'את הכי יפה כשנוח לך' הוא לא קלישאה ולא סלוגן, זו עובדה". NOODYSKIN/דור שרון

אורנה אלוביץ, מייסדת ובעלים של NOODYSKIN: "הביטוי 'את הכי יפה כשנוח לך' הוא לא קלישאה ולא סלוגן, זו עובדה קיימת. אנחנו ב NOODY -יודעים שמרכיב חשוב בביטחון הוא הנוחות. הבד כל כך דק וגמיש שאת שוכחת שהוא שם, ממש כמו שכבת עור נעימה נוספת על גופך. בנוסף, הדגמים מאוד קלים ונוחים לטיפול. כולם מתכבסים במכונת כביסה ומתייבשים במייבש לפי ההוראות של הפריט".

ומה הצעד הבא?
"לקראת קיץ 2023 להוציא עוד 6 דגמים מהבד המשובח שלנו, בגזרות אופנתיות וצבעים נוספים. ובקרוב נתחיל לשווק את הדגמים דרך האתר גם לחו"ל", משתפת אלוביץ.

טיפים לבחירת שייפר?
"תגעי בבד תמתחי אותו בידייך, אם קשה לך למתוח אותו סביר להניח שיהיה לך קשה לחיות בו. אחרי שלבשת את הפריט תתהלכי, תשבי, תקומי, תקפצי, כך תוכלי לדעת אם תנועי בו בחופשיות. זו הסיבה אגב שאנחנו מאפשרים החזרות והחלפות, שהלקוחות יוכלו למדוד בבית בנוחות".

UNDERSTATEMENT לרשת סטורי

"את צריכה להרגיש מועצמת מבפנים ומבחוץ כשאת לובשת אנדרסטייטמנט". UNDERSTATEMENT לרשת סטורי. יח"צ חו"ל,
"את צריכה להרגיש מועצמת מבפנים ומבחוץ כשאת לובשת אנדרסטייטמנט". UNDERSTATEMENT לרשת סטורי/יח"צ חו"ל

מותג אנדרסטייטמנט (Understatement) נוסד ב- 2017 בשוודיה מתוך הרצון ליצור הלבשה תחתונה לנשים המשלבת בין נוחות וסטייל, עם גישה חדשנית לייצוג נשי. משכך, מייסדות המותג, מארי סטולט, מריה לגר ואיווט מאלמוולד, החלו להיפטר "מכל הדברים המעצבנים שמעולם לא היו צריכים להכניס מלכתחילה להלבשה תחתונה". כך הן אמרו 'ביי ביי' לריפוד מגביל, לתגיות מגרדות, ולחוטי מתכת שמציקים.

"רצינו להפוך דבר חיוני יומיומי למשהו מהנה" מספרת מריה לגר, מייסדת ומנהלת השיווק של המותג, "את צריכה להרגיש מועצמת מבפנים ומבחוץ כאשר את לובשת את האנדרסטייטמנט שלנו".

"המטרה שלנו להעצים נשים לחיות כל יום בביטחון ובנוחות". UNDERSTATEMENT לרשת סטורי. יח"צ חו"ל,
"המטרה שלנו להעצים נשים לחיות כל יום בביטחון ובנוחות". UNDERSTATEMENT לרשת סטורי/יח"צ חו"ל

תוך חיפוש מתמיד אחר טכנולוגיות חדשות וטובות יותר לכדור הארץ, אנדרסטייטמנט פועל בעיקר בערוצי המסחר האלקטרוני, ומשווק לקמעונאים נבחרים בעולם, ביניהם רשת סטורי בישראל.

מהי האג'נדה המרכזית של אנדרסטייטמנט?
מריה לגר, מייסדת ומנהלת שיווק: "עם אנדרסטייטמנט אנחנו רוצות לתרום לעולם שבו כל אישה יכולה להיות מי שהיא רוצה, להעצים נשים לחיות כל יום בביטחון ובנוחות. למעשה בנינו סוג חדש של מותג הלבשה תחתונה, היכן שמידות, יופי, סגנון ונוחות מוגדרים על ידי היותנו נשים. והמחויבות שלנו לנשות העולם משפיעה על כל מה שאנחנו עושות עם המותג. החלק מהנשים שעובדות במפעל המנוהל על ידי נשים באירופה ובטורקיה, ועד הלקוחות שלובשות את המוצרים שלנו. באמצעות הקמפיינים שלנו, אנחנו תורמות אחוז מהרווחים לארגונים התורמים ליצירת עולם נקי מאפליה נגד נשים".

"הרגשה סקסית ונוחות הולכים יד ביד, כי נוחות בונה ביטחון". UNDERSTATEMENT לרשת סטורי. יח"צ חו"ל,
"הרגשה סקסית ונוחות הולכים יד ביד, כי נוחות בונה ביטחון". UNDERSTATEMENT לרשת סטורי/יח"צ חו"ל

מה נשים מפספסות בבואן לבחור הלבשה תחתונה?
"חפשי דגם שמתאים לך, לגופך ולסגנון שלך. מדדי את עצמך ובדקי את המידות הנכונות שלך בכדי שתוכלי למצוא את ההתאמה המושלמת לך. זה מאוד חשוב כי לפעמים קטגוריית המידות עשויה להשתנות ממותג למותג".

מה יותר חשוב - להרגיש סקסית, או שיהיה סופר נוח? (או גם וגם?)
"גם וגם!" מכריזה לגר, "הרגשה סקסית ונוחות הולכים יד ביד, כי נוחות בונה ביטחון. המשימה שלנו באנדרסטייטמנט היא באמת לעצב ולייצר תחתונים וחזיות שגורמים לנשים להרגיש מועצמות וסקסיות מבלי להתפשר על נוחות. ואנחנו מאמינות שעשינו בדיוק את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully