וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר עושה את מיאמי בשמלה של דולצ'ה וגבאנה

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 14:31

אנחנו רגילות לראות את נטע אלחמיסטר טסה ליעדים אקזוטיים בעולם למטרות ביזנס אנד פלז'ר, אבל הפעם היא הרימה את הרף יותר מהרגיל, כשחגגה ברחבי מיאמי בלוקים מטריפים!

נטע אלחמיסטר עושה את מיאמי. אינסטגרם,
נטע אלחמיסטר עושה את מיאמי/אינסטגרם

אשת העסקים והדוגמנית מהעסוקות והמדוברות בביצה, נטע אלחמיסטר בת ה-28, שוב נתנה קפיצה קטנה פוטוגנית לחו"ל, והפעם? מיאמי, פלורידה על הפרק. לצד בילוי+שיווק על חופי מיאמי בבגדי-ים של בננהוט, המותג שלה ושל שותפתה נועה בני (29), את סוף השבוע האחרון אלחמיסטר העבירה בגלאם והדר במספר אירועים מסוקרים; כאורחת כבוד במסיבה שנערכה לכבוד בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, ובאירוע התרמה וערב גאלה בהשתתפות מיטב הסלבס.

נטע אלחמיסטר משגררת את מותג בגדי הים שלה בכל חוף בעולם, וכמובן גם במיאמי ביץ'

את ההופעה הגלאמית הראשונה אלחמיסטר חשפה כשהשתתפה כאורחת כבוד במסיבה לכבוד מותג היוקרה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה, אותה אירחו בסוף השבוע (2/12) בגלוריה ואמיליו אסטפן, הזמרת האגדית ובעלה המוזיקאי, במלון "Cardozo" שבמיאמי. המסיבה הנוצצת נערכה לכבוד שריקת הסיום של מסע "ההשתלטות" היפהפה של בית האופנה האיטלקי על מיאמי, במסגרתו בסוף חודש נובמבר האחרון דולצ'ה וגבאנה הציגו את קולקציה בסימן רומנטיקה-גלאמית בתצוגת Alta Moda אשר נערכה במטרופולין ההומה של פלורידה. כל זאת על רקע האירוע ה-20 של "Art Basel Miami Beach" שמשך אליו את מיטב בתי האופנה מרחבי העולם, כאשר זו הופעת הבכורה הראשונה של דולצ'ה וגבאנה שם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Dolce & Gabbana take Miami: תצוגת האופנה המהפנטת של מותג העל האיטלקי בפלורידה

למסיבה הנוצצת והמסוקרת במיאמי, אלחמיסטר הפציעה בשמלת פייטים של בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, כמובן. הסילואט אומנם רגיל למדי וכלל מפתח נדיב, בין עגול למרובע, כתפיות רחבות ואורך מידי, אך בכל זאת השמלה נטפה גלאם למרחקים! בעיקר הודות לבד העשיר מפייטים בשחור-וזהב, אשר עוטר גם בגדילים, שחלילה לא יחסר. הדוגמנית-יזמית אף הצטלמה כשהיא חבוקה עם מעצב העל האיטלקי דומניקו דולצ'ה, חצי מהצמד דולצ'ה וגבאנה.

זוהרת בשמלה של דולצ'ה וגבאנה במסיבה במיאמי, ואפילו מתמנגלת עם דומניקו דולצ'ה

בגזרת הביוטי, אלחמיסטר הלכה על שיער אסוף לכדי באן שיקי ומתוח, עם שביל מתעגל לצד. הבסיס לאיפור הזוהר שלה היה כמובן ספריי מייקאפ של מותג הביוטי שלה BYNETA, עם איפור עיניים דרמטי בחומים ושחורים, ועל שפתיה ליפסטיק בגוון ניוד.

הצטרפה לאלחמיסטר: הבסטי והשותפה נועה בני בשמלת מיני ירקרקה של דולצ'ה וגבאנה

אל אלחמיסטר הצטרפה הבסטי נועה בני, ושותפתה במותג בגדי-הים בננהוט, שגם עלתה על לוק ערב נוצץ של אותו מותג-על איטלקי כמובן. בני לבשה שמלת מיני מתחרה בעלת עיטורי עלים בירוק מטאלי, תחתיה בצבצה בטנה בצבע ירקרק ליים.

לוק מס' 2: אלחמיסטר החליקה לתוך שמלה סקסית בעיצוב מייקל קוסטלו ל- Revolve

מסתמן כי אלחמיסטר קיפצה עוד באותו הערב לאיוונט הנוצץ הבא - אירוע התרמה וגאלה בו השתתפו מיטב הסלבס (היי היילי ביבר!), שכן עיצוב השיער נותר זהה וללא רבב. הפעם, אשת העסקים הצעירה והמצליחה לבשה שמלת ערב סקסית שחורה בעיצוב מעצב האופנה מייקל קוסטלו למותג Revolve. קוסטלו ידוע בעיצובים הסקסיים שלו ובהיותו חובב מושבע של קאט-אאוטס ומפתחים נדיבים. בהתאמה, השמלה של אלחמיסטר התהדרה במפתח וי עמוק מלפנים, שסע רגל נדיב, כאשר גולת הכותרת של ההופעה הייתה דווקא מאחור - איקס בגב שהציג מחשוף נמוך (מאוד). לסגירת לוק מס' 2 במיאמי, אלחמיסטר בחרה בסנדלי עקב עם רצועות דקיקות מתלפפות, והוסיפה עגילי דרופ דמויי יהלומים, שהקפיצו עוד יותר את ההופעה כולה. עוד בלט - השיזוף המוקפד המזוהה עמה, עליו היא לא מתכוונת לוותר גם במהלך החורף כפי הנראה.

נטע אלחמיסטר. יח"צ,
בין הלוקים הבולטים עמם אלחמיסטר הפציעה במיאמי היו גם שתי הופעות סקסיות בחסות המותג החדש שלה PAVONET, בשיתוף עם טרמינל איקס./יח"צ
נטע אלחמיסטר. יח"צ,
מעלפת! נטע אלחמיסטר ל-PAVONET/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully