וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2022: פוקוס על סטייל נשות כוכבי הכדורגל

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 13:07

בשבוע שנותר עד לשריקת הסיום שתחתום את גביע העולם של פיפ"א קטאר 2022 (ב- 18/12 ליתר דיוק), החלטנו לכוון זרקור על מה שבאמת מעניין אותנו במשחקי המונדיאל: הסטייל של נשות כוכבי הכדורגל, על המגרש ומחוצה לו

מישל גרציג. Richard Sellers/Getty Images, GettyImages
מישל גרציג/GettyImages, Richard Sellers/Getty Images

מונדיאל 2022 סיפק לנו רגעי כדורגל, דרמות והפתעות שייזכרו לדורות; מהניצחון של ערב הסעודית על ארגנטינה, המתח הפוליטי שניכר בסיום המשחק בין ארה"ב ואיראן, ועד לאירועי סוף השבוע כששני שחקנים ענקיים הודחו - ניימאר עם נבחרת ברזיל שהודחו ברבע הגמר, ורונאלדו הכוכב הפורטוגלי שירד מהמגרש בדמעות אחרי ההפסד לנבחרת מרוקו, שעשתה היסטוריה והעפילה לחצי הגמר. בצד הסנסציות שליוו את המשחקים, גביע העולם של פיפ"א קטאר 2022 גם ייזכר כ- "מונדיאל המחאות", מנבחרת איראן שלא שרו את ההמנון כמחאה על השלטון במדינתם, הגרמנים שצולמו כשפיהם מכוסה לפני פתיחת המשחק נגד יפן, ועד המחאות של שחקנים למען הקהילה הלהטב"ית. אבל רגע לפני שמרבית בתי האב בישראל חוזרים לשגרת טלוויזיה ברוכה, לא נוכל להתעלם מרגעי האופנה שסיפק לנו המונדיאל, ובראשם - הלוקים של נשות כוכבי הכדורגל.

שהרי, מאחורי (או מלפני) כל אגדת כדורגל עומדת פאשניסטה חזקה בזכות עצמה. אז עם כל הכבוד לכותרות ולשערוריות שמספק מונדיאל 2022, ויש כבוד, התכנסנו בכדי לבחון מה לבשו האוהדות הצמודות של רונאלדו, מסי ושאר כוכבי המגרש הירוק.

אנטונלה רוקוזו (34) אשתו של לאו מסי, מי שהוכתר רק בסוף השבוע האחרון ל- "מראדונה של קטאר" (אחרי שהעפיל עם נבחרת ארגנטינה לחצי גמר המונדיאל), אומנם נוהגת לשתף את 22.3 מיליון עוקביה בלוקים קז'ואליים לרוב, אך היא גם יודעת to glam it up כשצריך. בשבועיים האחרונים היא נמצאת בקטאר, יחד עם שלושת בניהם, ומעודדת את מסי מקרוב-קרוב כשהיא מגיעה לאצטדיון בחולצה של מדי נבחרת ארגנטינה (מספר 10 כמובן) אותה היא הופכת לקרופ-טופ, ומצוותת לה כל פעם ג'ינס אחר - מגזרת פדלפון בלבן, ועד שטיפה בהירה עם קרעים.

אנטונלה רוקוזו הופכת את המדים של הנבחרת של בעלה, לאו מסי, לסטריט סטייל

כאמור, רוקוזו גם יודעת להביא את וויב הפאשניסטה שלה לקדמת הבמה, כדוגמת הטוטאל לוק דולצ'ה וגבאנה בשלושה חלקים בשחור, אותו תיבלה עם תיק אדום של בית האופנה בגימור ויניל. מה שכן, מסתמן שעל הקרופ טופ היא לא מוותרת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לא רק ספורטיבית: אנטונלה רוקוזו לובשת הופעה של דולצ'ה וגבאנה

איזבל גולארט (38), דוגמנית העל הברזילאית ואשתו של שוער נבחרת גרמניה קווין טראפ, שמחזיקה בחשבון אינסטגרם מהצבעוניים והסקסיים שיצא לנו לראות, בו משתפת בנוהל תמונות חושפניות - לוקחת את סטייל המונדיאל שלה לנקסט לבל. בין אם היא הופכת חולצה עם המספר 12 (של בעלה) לשמלת מיני חצופה ומשלבת גרבי ספורט עד הברך, סניקרס וטרנץ' לבן, או דווקא עולה על לוק קולור-בלוק בצבעוניות שהיא מחווה לברזיל מולדתה, גולארט תמיד מספקת את השואו ומוסיפה לאאוטפיטים הספורטיביים את הטוויסט שלה.

תמיד בעדו: איזבל גולארט הופכת את המדים של בעלה, קווין טראפ, לטרנדיים

לא שוכחת לעודד גם את מולדתה ברזיל. איזבל גולארט עושה את טרנד הקולור בלוק - גרסת המונדיאל

אך אנחנו מעדיפות אותה בפער כשהיא עולה על פול גלאם לאיוונטים נוצצים ומסוקרים.

איזבל גולארט מסובבת ראשים באירוע Tiffany & Co. בברזיל: בשמלת קטיפה ירוקה מטריפה בעיצוב Bronx and Banco

ג'ורג'ינה רודריגז (28), בת הזוג של כוכב נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו, שמונדיאל 2022 מהווה למרבה הצער את הסוף העגום לקריירה המפוארת שלו, אחרי ההפסד בסוף השבוע למרוקו. נקווה רק שיתנחם כרגע במשפחה היפה שלו! רודריגז היא דוגמנית, אשת עסקים, כוכבת סדרת נטפליקס על חייה, ובעלת סטייל משובח. הלוק הראשון שהעלתה מאצטדיון קטאר, כשהכל עדיין היה אופטימי עבור בני הזוג, היה קלאסי-שיק וכלל: חולצת סאטן חרדלית עם קשירה אלגנטית בצוואר ושרוולים שופעים, אותה שילבה עם ג'ינס כהה צמוד וסקסי (לו עיטורים בכיסים). את ההופעה רודריגז השלימה עם שיער אסוף למחצה, ותכשיטי יהלומים למכביר.

אלגנטית גם על המגרש! ג'ורג'ינה רודריגז מגיעה לתמוך ברונאלדו בעלה

אך הלוק האחרון אותו שיתפה מהמגרש (בשמחה מהולה בעצב) יחד עם 40.5 מיליון עוקביה, אף התעלה על קודמו. רודריגז היפהפייה לבשה קימונו נשפך בגוון זית רך, מעל שמלת טרפלס שחורה לוהטת באורך מידי. את ההופעה הזוהרת (אולי מדי למגרש?) היא השלימה עם תיק שאנל לבן, נעלי סטילטו כסופות, ושוב - נטפה בלינג למרחקים.

ג'ורג'ינה רודריגז: לא מהססת להגיע בפול גלאם לאצטדיון בקטאר

לסיום, כמובן שאי אפשר בלי הקשר הישראלי - הדוגמנית מישל גרציג, ארוסתו של שוער בלגיה טיבו קורטואה, שבקיץ הזה תלבש לבן. בין צילומים לקמפיינים וארגונים לקראת החתונה הקרבה, גרציג קפצה לקטאר לתמוך בבעלה לעתיד כשהיא לבשה; מכופתרת לבנה אוברסייז, אותה הידקה על מותניה עם חגורה של גוצ'י, ג'ינס סקיני בהיר, סניקרס לבנות, וחיוך של מיליון דולר. לסגירת הלוק היא התעטפה בדגל של נבחרת בלגיה.

כבר מתאמנת ללבוש לבן. מישל גרציג מגיעה לקטאר לתמוך בארוסה, השוער טיבו קורטואה

מספר שבועות לפני שטירוף המונדיאל החל, הדוגמנית הישראלית חברה לבעלה בפריז, כששניהם התלבשו בגלאם והדר לכבוד אירוע Ballon d'Or השנתי, המוענק על ידי מגזין החדשות הצרפתי France Football. גרציג בת ה-25 לבשה שמלת ערב חומה מטריפה, בעיצוב בית האופנה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה, שכללה: חלק עליון בגזרת מחוך ורצועות מעוטרות, קאט אאוטס במתניה ושסע גבוה מטמטם. את הלוק המהמם היא אבזרה עם קלאץ' מוזהב, סנדלי עקב עם רצועות שחורות דקיקות ומעט תכשיטים. שיערה הזהוב היה אסוף לכדי רישול מדויק, והאיפור נותר רך. שאפו על הדיוק בסטיילינג!

יודעת את העבודה: מישל גרציג בהופעה מטמטמת בחום עשיר של דולצ'ה וגבאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully