וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנדים חמים מהאינסטה שתרצו לאמץ, ואלה שפחות

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 10:37

למעשה, בכל זמן נתון פיד האינסטגרם מלא בחמישים גוונים של טרנדים. אך בשבוע החולף זיהינו מספר מגמות בולטות, שחלקן דנדשות רעננות, בעוד אחרות שבות וצצות בכל חורף מחדש. אבל מה שבטוח? לא ניתן להתעלם מ-5 הטרנדים הלוהטים שלפניכן

נטע אלחמיסטר. אינסטגרם,
נטע אלחמיסטר לוהטת בשמלה של המותג הניו-יורקי retrofête, אותה שילבה (ובצדק!) עם גרביונים שקופים/אינסטגרם

ברור כשמש כי בימינו מספיק שאושיית רשת מובילה תפציע בלוק מסובב ראשים כדי לקבע אותו בתודעה כטרנד תורני מוביל. בעוד הרבה פעמים בתי האופנה הם דווקא אלה שגורמים לבגד או לטרנד (אותו הם חפצים לקדם) להפוך לויראלי ונחשק. לשם כך, אותו מותג נחשב דואג להפיץ את הפריט לאיט גירלס מובילות, שמיד לובשות ומעלות לפיד האינסטה שלהן. מרגע זה, כולן רוצות לשים ידן על הפיס, והרשתות הגדולות ממהרות לעצב אינטרפרטציה משלהן. כך שמי שידה אינה משגת (מותגי על), מוזמנת לשחזר את הלוק עם פריטים נגישים יותר. Win Win מה שנקרא? תלוי את מי שואלים.

כך או כך, החלטנו לכוון זרקור ל- 5 פריטים וטרנדים שכובשים כרגע את הפיד, ואתן כמובן תחליטו אם לאמץ, או להתעלם בהפגנתיות. רק נזכיר שכמו עם כל מגמה, הכל תלוי במינונים. ובכדי לא להפוך לקורבנות אופנה, תמיד אפשר לשחזר את הסגנון גם בצורה מרוככת יותר או רק מרומזת. בהצלחה ליידיז!

1. בגדי ה-"מוטו" שוב איתנו
כשמלכת הריאלטי והיזמות, הלא היא קים קרדשיאן, הפציעה בשבוע שעבר במיאמי עם מכנסי Moto (מוטו), יעני מכנסיים בסגנון בגדי אופנוענים, היא החזירה את הטרנד הלוהט לתודעה. בשבועות האחרונים קיילי ג'נר, היילי ביבר ודואה ליפה נצפו כולן לובשות מעילי אופנוענים, אבל קים קיי פשוט לקחה את המגמה לגבהים חדשים. בעוד החצי העליון שלה היה חשוף לחלוטין, רק עם טופ קטנטן, בתחתית קים לבקשה מכנסי מרוצים בכחול-לבן-ושחור של מותג האופנועים Moose Racing. וזה רק נראה כאילו היא נועלת מגפי ברך שחורים, זה פשוט חלק מהמכנס.

קים קיי מחזירה את טרנד בגדי ה- "מוטו" לתהילת הפיד והסטייל

האיט גירל האולטימטיבית אמילי סינדלב מספקת הצעת הגשה בצורת חליפה לטרנד ה- "מוטו"

2. נעלי מרי ג'יין על פלטפורמה

טרנד הנעליים העולה שמשתלט על הוליווד, וזולג גם לאינסטה ומשם לרחוב, הוא: נעלי מרי ג'יין, אבל על פלטפורמה. אותו סגנון רטרו עם הטוויסט הופיע בשנה האחרונה בכל מקום, משטיחים אדומים ועד לקליפים, בייחוד כשהנעליים מצוותות לגרביים צ'אנקיות או גרביון מעניין. תמיד נמצא על המרי ג'יין רצועה אחת או יותר, ויש בה משהו ילדותי וסקסי כאחד.

פרניל טייסבק, משפיענית הרשת הדנית, מדגימה את הטרנד בגרסה המטורפת של בוטגה ונטה בצבע "פרלין", שעולות 1,750$!

כוכבת הסדרה "דברים מוזרים", השחקנית סיידי סינק, בהופעה מונוכרומטית בכחול כהה – כולל פלטפורמות מרי ג'יין של ג'וזפה זנוטי, מותג נעלי היוקרה האיטלקי

3. רצועות תחתון דקיקות שמבצבצות

בית האופנה האיטלקי גוצ'י החליט לשגר פריט רותח לכמה מהאיט גירלז הבולטות ברשת, שמיד עלו על הופעה סקסית ושיתפו את הלוק בפיד המוקפד שלהן. המדובר בחצאית מיני מבד קנבס המזוהה עם המותג, עליה הדפס רפטטיבי של הלוגו. אך גולת הכותרת (הלוק) הן רצועות התחתונים הדקיקות שמככבות משני צידי החצאית, בעיטור כיתוב GUCCI מנצנץ. היכונו, עד מהרה נראה בכל פיד רענן פרשנויות שונות לרצועות תחתון סקסי שמבצבצות מבעד לחצאית או מכנסיים בגזרה אולטרה נמוכה.

הראשונה להכריז על טרנד התחתונים שמציצים של גוצ'י הייתה פרניל טייסבק, שעשתה את זה הכי שיק

בסוף השבוע גם אמילי סינדלב לבשה את החצאית הסקסית של גוצ'י, בשילוש סוודר אוברסייז ורוד של המותג

4. שווה להוסיף: גרביונים שחורים שקופים

אומנם בחוץ הולך ומתקרר, אבל אין צורך למהר לזנוח את חצאיות ושמלות המיני מאחור. למעשה, הוספת גרביונים שחורים דקיקים (עד 20 דניר) יקפיצו את ההופעה לתהילת השיק, יקנו לכן מראה מהודק יותר ואף מתקדם אופנתית. משכך, בסוף השבוע האחרון היילי ביבר עשתה הומאז' לסופרמודל קייט מוס, כשנצפתה מסתובבת בניו-יורק במעיל אוברסייז פרוותי, תחתיו לבשה בשמלה שחורה קטנה וגרביונים שקפקפים מדויקים. גם נטע אלחמיסטר שנמצאת בימים אלה בניו-יורק אימצה את המגמה הלוהטת, בעוד הסופרמודל קנדל ג'נר מוכנה בכלל להחליף מכנסיים בזוג גרביונים שחורים שווים.

היילי ביבר האייקונית מזכירה לנו שאין סקסי מגרביונים שחורים דקיקים בשילוב סנדלי עקב

באמת שאפשר לוותר על מכנסיים עם רגליים כאלה! קנדל ג'נר נתפסה באמצע "סידורים" בזוג גרביונים של המותג Calzedonia

5. להעמיס שרשראות על שמלה שחורה

בשבוע שעבר הבית הלבן אירח ארוחת ערב ממלכתית לכבוד ביקורו הרשמי של נשיא צרפת, עמנואל מקרון, כזו שהתגלתה כהתכנסות אופנה גבוהה אולטימטיבית. אנה וינטור, הגברת הראשונה של עולם אופנה ועורכת ווג האמריקאי, לבשה שמלת וינטג' שאנל משנת 1983 (ככל הנראה רפליקה) שמגיעה עם שרשראות מובנות, חגורות וצמידים. טוטאל לוק שחור נחשב די יוצא דופן עבור וינטור, אבל העיטורים המהממים למכביר לגמרי החיו את ההופעה. מנגד, היילי ביבר (שנראה שאף פעם לא טועה!) לקחה את הטרנד לסגנון האדג'י שלה; למסיבה של Tiffany & Co. במהלך אירועי Art Basel שהתקיימו במיאמי, ביבר הפציעה בשמלת מיקרו מיני שחורה של סן-לורן, מקולקציית סתיו-חורף 2022; עם כיווצים באזור המותניים אשר מתנקזים לפרח ממנו יוצאות רצועות קשירה ארוכות, וצווארון גולף - שמעליו העמיסה שרשראות יהלומים באורכים שונים של מותג תכשיטי היוקרה טיפאני כמובן.

אנה וינטור האחת והיחידה בשמלת וינטג' שאנל שמגיעה built in עם שרשראות למכביר

היילי ביבר מעמיסה שרשראות יהלומים של טיפאני מעל שמלת מיני עם גולף של סן-לורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully