וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת אופנה: קייטי הולמס חוגגת 44 שנים של סטייל מתפתח

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 11:19

השחקנית קייטי הולמס חוגגת היום (18/12) את יום הולדתה ה-44, וזו סיבה למסיבה לסקור את האבולוציה של הסטייל שלה, שהפך מהודק יותר לאורך השנים. על אף שגם היא לפעמים מפספסת!

קייטי הולמס. Daniel Zuchnik/Getty Images, GettyImages
קייטי הולמס/GettyImages, Daniel Zuchnik/Getty Images

שחקנית הקולנוע, המפיקה והבמאית קייטי הולמס, אשר פרצה לתודעה שלנו אי שם בניינטיז כשכיכבה בסדרה הנעורים הרומנטית "דוסון קריק" (היי ג'ואי פוטר), חוגגת היום את יום הולדתה ה- 44, וזו סיבה יותר ממצוינת לסקור את הבחירות האופנתיות שלה לאורך השנים, שהלכו והתהדקו בעשור האחרון עד כי היא נושקת לתואר הפאשניסטה האולטימטיבית - כזו שנשארת נאמנה לסטייל הייחודי שלה, מתנסה עם טרנדים אבל במשורה, יודעת להחזיק כמעט כל סגנון, ולא מהססת להפתיע או אף לזעזע בבחירות שלה מדי פעם, כדי לשמור אותנו ערניים מה שנקרא.

כמה קול! וכמה סטייל!

בצד קריירת משחק מצליחה, שמה של הולמס נקשר עם מספר אייליסטרים בביצה ההוליוודית, ובראשם האקס המיתולוגי שלה טום קרוז, להם ילדה משותפת (סורי קרוז), כאשר באותן השנים את התדמית המתקתקה שדבקה בה איימה לסדוק דת/כת הסיינטולוגיה אליה השתייך בעלה. לאחר השתחררה מהכבלים של שניהם, היא ניהלה מערכת יחסים חשאית משהו עם השחקן ג'יימי פוקס, ומאז הקיץ האחרון הולמס מתחזקת זוגיות עם המוזיקאי בובי ווטן, עמו אף מפציעה לאירועים מתוקשרים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לפעמים הולמס מפספסת (ובגדול): עם הבויפרנד בובי ווטן על השטיח האדום, בשמלת מיני תפוחה מבד זהב מטאלי מקומט שלא עושה עמה חסד!

כבר בשלהי קיץ 2019 המגזינים והרשתות התחילו לשים לב לסטייל של השחקנית שהולך ומתהדק, כשרגע השיא נרשם כשהולמס הפציעה ברחובות ניו-יורק בלוק סקסי-קז'ואל אבל מלוטש, שמיד הפך ויראלי: קרדיגן פתוח למחצה ושמוט על כתפה, מעל ברלט תואם מקשמיר בגוון "שעורה" של המותג הרותח Khaite, אותם שילבה עם ג'ינס צמוד של MOTHER בשטיפה כהה, כפכפי מיולס שחורים של Porte & Paire ותיק צד על רצועת שרשרת דקיקה.

ה-לוק של הולמס ששבר את הרשת ב-2019. למותר לציין שהקרדיגן והברלט של Khaite היו סולד אאוט בתוך דקות

הולמס מגדירה מה זה אומר להיות אישה בוהמיינית מודרנית. הסגנון הנונשלנטי שלה מרגיש נגיש לנשים באשר הן. ואכן, לרוב, צלמי הפפראצי מתעדים את האיט-גירל הניו-יורקית מסתובבת ברחובות בלוקים על טהרת הקז'ואל, אבל יש בהם תמיד ניחוח של שיק בלתי מתאמץ, בעיקר הודות לבחירה בפריטים איכותיים והשילובים המעניינים שהיא מגדילה לעשות. בבסיסה, הולמס היא חובבת מושבעת של ג'ינס ומשתמשת בו בריפיט כבסיס מוצק במלתחה שלה.

קייטי הולמס מדגימה: מונוכרומטיות חורפית רכה

אבל השחקנית המנוסה גם יודעת לקחת את הלוק היומיומי לאדג'י יותר. כדוגמת הטוטאל-לוק מעור שהולמס לבשה בחודש שעבר בניו-יורק, שוב בחסות Khaite - מכופתרת עור אוברסייז ומכנסיים מתרחבים תואמים, עם נעלי עקב מחודדות ותיק שחור אלגנטי.

כמה שזה מדויק: קייטי הולמס בסט משובח של מכופתרת ומכנסיים מעור בעיצוב המותג Khaite

הולמס נראית נפלא באותה מידה בקרדיגן או בלייזר בשילוב מכנסיים רפויים ונעלי השעה הנכונות (והנוחות), כמו גם עם שמלות ערב זוהרות של המעצבים האהובים עליה, בדגש על Chloe וגבריאלה הרסט. ובכל זאת, אנחנו בעיקר אוהבים לראות אותה עולה על טוטאל גלאם לאירועי שטיחים אדומים, כאשר את הלוקים הכי טובים שלה אבר היא סיפקה לנו השנה, ובראשם - ההופעה הנוצצת שלבשה לטקס ה- CFDA בחודש נובמבר האחרון. הולמס ליטרלי סיבבה ראשים כשהפציעה בשמלת רשת כסופה עם סיומת פרנזים מקולקציית אביב-קיץ 2023 של Jonathan Simkhai . הסנדלים עם הרצועות הדקיקות, תכשיטי היהלומים של לוריין שוורץ והקלאץ' הכסוף המדויק שידרו, כולם יחד וכל אחד לחוד, אלגנטיות סקסית מאופקת במיטבה!

קייטי הולמס שומטת לסתות על השטיח הלבן של ה- CFDA

לוק מפעים נוסף של הולמס נרשם בתצוגת האופנה של טום פורד במהלך שבוע האופנה בניו-יורק בספטמבר השנה, כאשר היא לבשה אנסמבל מטריף של המותג היוקרתי - שמלה שחורה צמודה עם קפוצ'ון, ממנו בצבצו קצוות פוני קטנטן, א-לה אודרי הפבורן סטייל. את הלוק המהפנט היא סגרה עם איפור מעושן רך בעיניה, נזם באפה, ונעלה את סנדלי ה- Padlock T-strap של טום פורד.

מביאה זוהר גותי לשבוע האופנה ניו-יורק: קייטי הולמס מהפנטת בטום פורד

בשבוע האופנה פריז, הולמס סיפקה לנו הצעת הגשה לשילוב קונטרסטי סתווי-חורפי מושלם, כשהתייצבה בפרונט רואו בתצוגת אביב 2023 של בית האופנה Chloe, וכמעריצה מושבעת של הלייבל. השחקנית, שסימני הזמן אינם נוגעים בה, לבשה שמלת עור לבנה עם גדילים במכפלת, אותה ציוותה לבלייזר שחור ברכיסה כפולה ונעלי אוקספורד צ'אנקיות עם שרוכים.

לא מאכזבת בשורה הראשונה של Chloe: קייטי הולמס בהופעה קונטרסטית מדויקת

אך כוכבת "דוסון קריק" האייקונית עדיין מצליחה לבלבל אותנו לפעמים, וכן - גם קורה שהיא לגמרי מפשלת, fashion wise. אחד הפספוסים (הצורמים לעין) התרחשו ותועדו ממש השבוע, כשהולמס הגיעה לקונצרט Jingle Ball השנתי בהופעה מרושלת למדי. היא לבשה שמלת מיקרו מיני כחולה כהה בגזרת סטרפלס מובנה, שתחתיה החליטה באופן תמוה ביותר לשלב מכנסי ג'ינס משופשפים בסילואט לא עדכני בעליל, וסגרה את הלוק עם נעלי ספורט שחורות (מיושנות) של ניו-באלאנס. הולמס אומנם ניסתה לרפרף לעוד אחד מהטרנדים של ה- Y2K שהשתלטו עלינו, אבל שום דבר פה לא עבד! מה גם ואנחנו לחלוטין לא מוכנות לקאמבק הביזארי הזה, תודה.

בשמלת מיני מעל ג'ינס מיושן וסניקרס – קייטי הולמס כושלת בתרגום הטרנד (השנוי במחלוקת) משנות ה-00

ובכל זאת, גם על הפספוסים נסלח לה, כי הולמס היא אחת מהנשים הכי קוליות ואופנתיות בביצה ההוליוודית, והיא גם חוגגת יומולדת היום!

Happy Birthday

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully