וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסטריט ואוברסייז עד מחוכים: בילי אייליש משאירה חותם

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 12:18

בילי אייליש חגגה אמש (18/12) את יום הולדתה ה-21. בהתחשב בגילה הצעיר, סנסציית הפופ כבר הספיקה להשאיר חותם הן כיוצרת מוכשרת, ובוודאי כאייקון אופנה ומאסטרית בסטייל מייקאובר, משל הייתה זיקית. גללו ל- 6 הלוקים הכי אייקוניים שלה

בילי והבויפרנד ג'סי רתפורד. Michael Kovac/Getty Images, GettyImages
בילי והבויפרנד ג'סי רתפורד/GettyImages, Michael Kovac/Getty Images

בשנים הראשונות בהן פרצה בסערה לסצנת מוזיקת הפופ, עם להיטים ויראליים כמו "Bad Guy" וסטייל אינדיבידואלי בועט, בילי אייליש העדיפה ללבוש אוברסייז ושכבות על מנת שאנשים לא יוכלו לשפוט את קווי המתאר של גופה; "אני רוצה ללבוש שכבות, שכבות ושכבות. אני רוצה להיות מסתורית, ככה שלא תדעו מה שיש למעלה ומה יש למטה", סיפרה הכוכבת בראיון למגזין "ווג" האוסטרלי ב-2019. על הבמה ומחוצה לה היא דבקה באופנת הרחוב (אבל הארדקור), עת נהגה ללבוש סווטשירטים רחבים גדולים עם מכנסיים באורך 7/8 וסניקרס צ'אנקיות. ההופעות שלה היו מפוצצות בצבע, הדפסים והצהרה אישית. כמובן שאייליש שינתה בהתאמה גם את צבע שערה חדשות לבקרים.

כששערה עוד היה ירוק-ושחור: בילי אייליש לובשת פולו אוברסייז מפוספסת, מכנסיים מטורפים וסניקרס של גוצ'י מעוטרות קריסטלים

שיתוף הפעולה המהמם בין בילי איייליש לבית האופנה הצרפתי לואי ויטון

כוכבת הפופ דיברה בפומבי על מערכת היחסים השלילית שהייתה לה בעברה עם גופה. הזמרת גם התבטאה נגד בודי שיימינג, תוך שחשפה חוויותיה בסרט קצר בשם "לא האחריות שלי" שחקר את הנושא. עם זאת, לאחרונה, הסטייל של אייליש השתנה דרמטית כשהפך נשי ורך בהרבה. זה החל בשינוי בשערה, שהובהר לבלונד פלטין ועוצב בסגנון אולד-הוליווד, ועד לשמלות הגלאמיות שאימצה וחיבתה למחוכים.

המייקאובר הסקסי: בילי אייליש על גליון יוני 2021 של מגזין "ווג" הבריטי במחוך וטרנץ' של בית האופנה ברברי

כך או כך, תסמכו על זוכת 7 פרסי הגראמי שהיא תמיד תציע דרך אלטרנטיבית להפגיז בהופעות בלתי נשכחות בהופעותיה על הבמה, כמו גם על שטיחים אדומים, והכל מבלי להתפשר על החזון הייחודי שלה. גללו ל- 6 מרגעי האופנה הטובים ביותר שבילי אייליש סיפקה עד כה -

לוק 1: בשיער ירוק וחליפת שאנל

להופעת הבכורה שלה בטקס פרסי האוסקר השנתי ה-92 שהתקיים בפברואר 2020, אייליש לבשה חליפת טוויד לבנה של בית האופנה שאנל, בהשראת קולקציית סתיו-חורף 2019/20. היו שם סיכות דש למכביר של לוגו מותג העל, כפפות תחרה חתוכות ממותגות, ציפורניים שחורות מוגזמות, והשיער הירוק-שחור שהיה מאוד מזוהה עמה באותה תקופה.

יפה לה שאנל! בילי אייליש לוקינג גוד בהופעת הבכורה שלה באוסקר 2020

לוק 2: לוקחת את המאצ'י מאץ' למחוזות חדשים

לטקס פרסי הגראמי השנתי ה-63 במרץ 2021, שהיה כבר בסימן מגפת הקורונה, הזמרת לבשה חליפה פרחונית וגותית משהו של בית האופנה גוצ'י, עם כובע באקט, מסכת פה, כפפות ואפילו מניקור תואמים!

אפילו הקורונה לא מונעת בעדה להיצמד לסטייל הייחודי שלה. בילי אייליש בטקס פרסי הגרמי ב-2021

לוק 3: הטרנספורמציה הסקסית

אל המאט גאלה בספטמבר 2021 אייליש ללא ספק הפציעה באחד המראות הבולטים ביותר, כשהיא תעלה את מרילין מנרו בשמלה אפרסקית בסגנון שנות ה-50, בעיצוב אוסקר דה לה רנטה. לדברי האמנית הצעירה, שפעילה למען זכויות בעלי חיים, היא הסכימה ללבוש את השמלה בתנאי שבית האופנה יפסיק להשתמש בפרווה, וזה אכן קרה - הישג מטורף וראוי להערכה!

בשמלה שראויה לנסיכה: אייליש עולה על לוק הכי נשי שלה טו דייט, בשמלה של אוסקר דה לה רנטה

לוק 4: גותית וזוהרת

אייליש הרעידה את השטיח האדום בגאלה השנתית העשירית של LACMA ART+Film (בנובמבר 2021) כשהפציעה במראה גותי זוהר שכולו גוצ'י. כוכבת הפופ לבשה חולצת רשת שקופה שחורה, תחתיה בצבצה חזיית תחרה בשחור-לבן, גרביוני רשת מעוטרים וסנדלי פלטפורמה. לסגירת הלוק ולאפקט ה- Va Va Voom, היא זרקה מעל מעיל פרוותי עשיר. ואנחנו מתות על השיער שלה ככה!

גותית אבל זוהרת: בילי אייליש בטוטאל לוק תחרות ושקיפויות של ג'וצי

לוק 5: בחזרה לשיער השחור ולמחוך

בילי אייליש הלכה על וויב הברידג'רטון למט גאלה בחודש מאי השנה, כשהתייצבה על השטיח האדום המסוקר בשמלת של גוצ'י - שהייתה עשויה כולה מבדים ממוחזרים, שיקית וידידותית לסביבה! בעוד מחוך השמלה היה בעל צווארון מרובע ופרח סטייטמנט בחזית, ושילב בין צבע השנהב לבין מנטה משגע עם שרוולי תחרה תואמים, החצאית הייתה עשירה במשי ובגוון קרמי. הזמרת סיימה את הלוק עם צ'וקר שחור מעוטר, נעלי פלטפורמה טבעוניות ושיער אסוף באלגנטיות מרושלת מכוונת.

נותנת את השואו: בילי אייליש במט גאלה השנה בשמלה מטריפה של גוצ'י

לוק 6: עטופה וזוגית

בחודש נובמבר האחרון אייליש הגיעה לגאלה של LACMA Art + Film יחד עם הבויפרנד ג'סי רתרפורד, והם סיפקו שואו לפנתיאון(!) כאשר הגיעו בלוקים מתואמים בעיצוב בית האופנה גוצ'י (עמו הזמרת עובדת תדיר כפי שכבר הבנו). הזוג המאוהב לבשו חליפות פיג'מה ממשי עם פרינט המונוגרמה, נעלי בית, מסכת עיניים, וגולת הכותרת - שמיכת טלאים ענקית עמה התעטפו. נעים וקואוזי בטוח היה להם.

לוק 6: עטופה וזוגית בחודש נובמבר האחרון אייליש הגיעה לגאלה של LACMA Art + Film יחד עם הבויפרנד ג'סי רתרפורד, והם סיפקו שואו לפנתיאון(!) כאשר הגיעו בלוקים מתואמים בעיצוב בית האופנה גוצ'י (עמו הזמרת עובדת תדיר כפי שכבר הבנו). הזוג המאוהב לבשו חליפות פיג'מה

לסיום, עוד קצת מהצילומים של בילי אייליש לווג הבריטי ב-2021, כי זה פשוט מטמטם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully