וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יי לו ועד סלינה גומז: הכוכבות עושות שיק מהסוודר "המכוער"

עודכן לאחרונה: 16.12.2022 / 11:09

"יום הסוודר המכוער הלאומי" שוב איתנו - הזדמנות מצוינת לאתר את הסוודרים הספק מכוערים-ספק יפים שכה חביבים על הכוכבות, והן איכשהו מצליחות להוציא מהם מטעמים. איך? תגללו ותגלו

סלינה גומז. Getty Images, GettyImages
סלינה גומז/GettyImages, Getty Images

סוודר מקולקציית DAKAR 2022-23 של שאנל: ספק מכוער, ספק מושלם! אבל מה שבטוח - יש פה קצת יותר מדי מהכל

כבכל יום שישי השלישי של דצמבר (16/12) מציינים את "יום הסוודר המכוער הלאומי", מסורת כריסמסית שהחלה אי שם באייטיז ומתכתבת עם הנוהג ""It's the season to be Jolly. ייתכן שחלקכם אף יוזמנו השנה להשתתף, עליזים ושמחים מתמיד, במסיבת סוודרים מכוערים - אפילו הסוודר המכוער של מייקרוסופט שמשגע את הרשת בימים האחרונים (גם בישראל) אזל מהמלאי! המדובר במסורת שנתית בה ענקית הטכנולוגיה מוציאה סוודר ייחודי, ומכוער בכוונת תחילה, לרגל חג המולד - "Microsoft Ugly Sweater".

זה כבר לא חייב להיות רק ככה קיטשי ומטורלל!

זו אולי העונה להיות עליזות, שמחות ומוארות, אבל תשכחו מעיצובים קיטשיים הכוללים רק אפודות סנטה קלאוס או סוודרים עם אייל ענק באמצע החזה. לאורך השנים, המעצבים והמותגים החליטו להפוך את ז'אנר הסוודר "המכוער" לסטייטמנט פיס! שאף עשוי, רחמנא ליצלן, להראות הכי שיק בהפוך על הפוך - מגרסאות מרוככות הכוללות עיטורים מרומזים בלבד, דרך עיצובים מטמטמים של מותגי העל, בין אם זה קשמיר בגוונים ניטרליים, או דווקא בוורוד בזוקה מנצנץ. לפניכן 4 סוודרים מכוערים-שיקיים שאיתרנו השבוע על הכוכבות ואושיות הסטייל, כאלה שייתנו לכן השראה איך להראות מסוגננות וצוהלות בעונת חגי-דצמבר, ועוד לפני הלגימה הראשונה מהליקר ביצים (אם תעזו לטעום!).

הוכחה שגם סוודר כריסמסי "מכוער" יכול להראות הכי סטייל

מר וגברת אפלק, הלא הם ג'ניפר לופז האייקונית ובעלה בן אפלק, נצפו השבוע מאוהבים ודביקים מתמיד במהלך דייט הסטארבקס שלהם ברחובות סנטה מוניקה שבלוס-אנג'לס, ונראה שהיא לקחה את הטרנד פשוטו כמשמעו כשלבשה סוודר שהוא ספק מכוער-ספק יפה: ג'יי לו בת ה-53 לבשה סריג קרופי של בית האופנה האיטלקי ולנטינו בשחור-לבן-וגווני לאטה, עליו רקום מלפנים ומאחור הכיתוב "VALENTINO", ומגיע עם תג מחיר (לא) שווה לכל נפש של 1,034 דולרים. רק כוכבת כמו לופז יכולה להראות רעננה ועדכנית בסוודר משמים שכזה.

קורנת מאהבה: רק ג'יי לו יכולה להראות קז'ואל שיק בסוודר די משמים של בית האופנה ולנטינו

סלינה גומז בת ה-30 נתפסה בעין הפפראצי בניו-יורק בהופעה על טהרת טרנד ה"ברביקור" (שלא ברור איך הוא עדיין איתנו), אבל עם טוויסט של סוודר מכוער אבל סטייל. הזמרת, שחקנית ויזמית עלתה על טוטאל לוק בגוון בזוקה לוהט של בית האופנה ולנטינו מקולקציית סתיו-חורף 2022 שכלל: סוודר אוברסייז מעוטר פייטים, שנשמט "בטעות" (מכוונת) על כתף אחת, תחתיו בצבצה חצאית מיני קלוש תואמת, גרביונים ורודים אטומים ועקבי פלטפורמה אייקוניים של מותג-העל האיטלקי. טרם החלטנו עם אנחנו נחרדות מהסוודר המוגזם, או מחבבות אותו+ ומוסיפות לוויש ליסט!

סלינה גומז בסוודר של ולנטינו בגוון בזוקה לוהט ומנצנץ שמתעתע בנו להחליט אם זה מכוער או שיק!

דוגמנית העל וכוכבת "הקרדשיאנס", קנדל ג'נר בת ה- 27, תועדה כשיצאה מארוחת ערב מאוחרת במסעדה בסנטה מוניקה שב-LA בהופעה מונוכרומטית, שכללה סוודר אוברסייז צמרירי עם וי עמוק של המותג Petar Petrov Vara (1,450 דולר) - אשר נכנס לקטגוריית ה- "מכוער" בעיקר הודות לצבע המאתגר משהו, שנע בין פיסטוק לחרדל דהוי, שדי קשה ללבוש ולצאת מזה בשלום! מה שכן עבד בלוק הזה, הוא שא' היא דוגמנית על ותיאורטית הכל נראה עליה מושלם. ב', אם כבר צבע מאתגר בואכה מכוער, אז לקחת את זה עד הסוף - וכך הג'נרית הצעירה עשתה, כששילבה את הסוודר עם מכנסי זמש בגוון תואם. ג', היא הוסיפה תחת הסוודר טישרט בגוון בז' שריכך קצת את המאורע.

הסופרמודל קנדל ג'נר מדגימה איך ללבוש סוודר בצבע מאתגר בואכה מחריד, ולצאת מזה בשלום!

השחקנית והאיט גירל הניו-יורקית קייטי הולמס, שאוטוטו חוגגת 44, השתתפה בארוחת הצהריים השנתית של תכנית יוצרי הסרטים של טרייבקה ושאנל, כשהיא לובשת הופעה שכולה בעיצוב בית האופנה הצרפתי הנחשק. הלוק כלל קרדיגן אוברסייז מקשמיר מעוטר בדוגמת פרחים בחום על גווניו, אותו 'זרקה' בנונשלנט מעל גופיית סבא לבנה. להשלמת לוק "הסבתא-שיק", שהכי מתכתב עם סגנון הסוודרים "המכוערים", הולמס בחרה במכנסי ג'ינס כחולים בגזרה גבוהה ומשוחררת מקולקציית סתיו 2022 של שאנל, תיק קרוס-בודי כסוף ונעלי עקב של המותג האייקוני.

ככה עושים "סבתא-שיק" בגבוה! קייטי הולמס בהופעה שאנלית עם קרדיגן שהוא התגלמות ה- "כיעור פינת השיק"

  • עוד באותו נושא:
  • סוודרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully