וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן חן: "האישה של PLAN B היא כל אחת"

20.12.2022 / 13:45

מוכנה לכבוש את העולם בג'ינס ומכופתרת מדויקת? - PLAN B, מותג האופנה החדש של רונן חן, מבקש להכיר לנו אתוס עיצובי מזוקק בו הפשטות, האיכות והסטייל העל-זמני מכתיבים את הטון, ומבלי לקרוע את הכיס

PLAN B, מותג smart- בייסיק חדש של מעצב האופנה רונן חן. דור שרון,
PLAN B, מותג smart- בייסיק חדש של מעצב האופנה רונן חן/דור שרון

כמה פעמים חשקה נפשכן בפריטים על-זמניים איכותיים, אבל במחיר נגיש, ולא מצאתן?! ובכן, look no further - המותג החדש והמזוקק של מעצב האופנה רונן חן, PLAN B, הוא בדיוק מה שהיה חסר לנו בנוף האופנה המקומי, ולאחר שדי שבענו מלוקים "העתק-הדבק" (שרובנו נופלות לזה) בחסות השפע הטרנדי שמציעות הרשתות הגדולות.

החורף המזוקק והחכם של PLAN B: מכופתרת 250 שקלים, גולף 270 שקלים, ג'ינס 350 שקלים. דור שרון,
החורף המזוקק והחכם של PLAN B: מכופתרת 250 שקלים, גולף 270 שקלים, ג'ינס 350 שקלים/דור שרון

הכירו את: PLAN B, מותג בייסיק- smartחדש לנשים המציע מלתחה על-זמנית, מעין קפסולה מתומצתת של פריטים הכרחיים ומשלימים ללקוחה העכשווית, הכוללת: בגדים מדויקים המבוססים על גזרות קלאסיות, בדים איכותיים במיוחד, ולא פחות חשוב מכך - מחירים נגישים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רונן חן: "האישה של PLAN B היא כל אחת". חולצת ג'ינס 270 שקלים, מכנסי ג'ינס 350 שקלים. דור שרון,
רונן חן: "האישה של PLAN B היא כל אחת". חולצת ג'ינס 270 שקלים, מכנסי ג'ינס 350 שקלים/דור שרון

PLAN B מבקש להיות טריטוריה חדשה, נקייה וחכמה בשוק האופנה המקומי, כזו המאפשרת להתלבש מתוך צורך בבגדים אמיתיים ומתוך אהבה לסגנון שהוא טיימלס ורב-עונתי. ניכר כי ההחלטה לעצב ולייצר מלתחה קלאסית חכמה במחירים נגישים, נבעה מתוך צורך אותו רונן חן זיהה באקלים הנוכחי של שוק האופנה המקומי, שרווי וגדוש באופנה מהירה, בעוד PLAN B הוא תמצית עיצובית של שקט בים השפע האובר טרנדי. הבגדים המודרניים של המותג, הבייסיקי אבל בגבוה, נועדו לשרת את הלובשת, בין אם מדובר בבגדי פנאי או ליציאה בעיר - כך או כך, הפריטים משרטטים קלאסיקה מודרנית שחפה מרעשי רקע מיותרים.

PLAN B - מבגדי בייסיק מגוונים ועד לפריטים עונתיים בולטים. בגד גוף 200 שקלים, מכופתרת 250 שקלים, ג'ינס 350 שקלים. דור שרון,
PLAN B - מבגדי בייסיק מגוונים ועד לפריטים עונתיים בולטים. בגד גוף 200 שקלים, מכופתרת 250 שקלים, ג'ינס 350 שקלים/דור שרון

כ- 40 דגמים מרכיבים את הקולקציה הראשונה של המותג. מפריטי smart-בייסיק במגוון בדים, גזרות וצבעים, לצד פריטים עונתיים ובולטים יותר - PLAN B מציע פתרון מלא לכל מי שמחפשת את השקט הקלאסי-מדויק הזה במלתחה שלה, תוך דגש על אסתטיקה מינימליסטית, גזרות רפויות נעימות, ודיוק בבדים איכותיים כמו כותנה, פשתן וויסקוזה.

"הנשים של PLAN B יבינו שבגדי הבייסיק הטובים האלה הם החברים הכי טובים שלהן בארון". ז'קט 450 שקלים, מכנסיים 350 שקלים. דור שרון,
"הנשים של PLAN B יבינו שבגדי הבייסיק הטובים האלה הם החברים הכי טובים שלהן בארון". ז'קט 450 שקלים, מכנסיים 350 שקלים/דור שרון

עוד ניכר כי אחת המטרות של PLAN B היא להנגיש אופנה שהיא בואכה "איטית" לקהל לקוחות צעירות יותר (מאשר, למשל, טווח הגילאים של נשים הרוכשות מהמותג "רונן חן", של אותו המעצב והבעלים).

כיצד היית מאפיין מי היא האישה של PLAN B? או הלקוחה האולטימטיבית של המותג?
"האישה של PLAN B היא כל אחת", מספר לנו רונן חן, מעצב האופנה והבעלים של המותג: "אני יושב עכשיו על הספסל מול החנות החדשה בכיכר דיזינגוף, וכל אחת שעוצרת לרגע להציץ בחלון היא לקוחה פוטנציאלית. אלו הן נשים שיבינו שבגדי הבייסיק הטובים האלה הם החברים הכי טובים שלהן בארון".

PLAN B – בייסיק איכותי שמכוון גבוה. קרדיגן 330 שקלים, ג'ינס 350 שקלים. דור שרון,
PLAN B – בייסיק איכותי שמכוון גבוה. קרדיגן 330 שקלים, ג'ינס 350 שקלים/דור שרון

ב- PLAN B תמצאו טישרטים בגזרות שונות, בגדי גוף, דרך חליפות לעבודה, ז'קטים קלילים, חולצות מכופתרות ועד לקטגוריית ג'ינס רחבה, כאשר טווח המידות הוא נדיב - בקטגוריות החולצות (מכופתרות וטישרט), הסריגים והג'קטים טווח המידות נע בין XS עד 3XL, ובקטגוריות המכנסיים והג'ינסים בין 34 עד 46.
באשר לטווח המחירים: חולצות מכופתרות - 230-270 שקלים, חולצות טי - 170-230 שקלים, סריגים - 230-330 שקלים, ג'נסים - 350 שקלים, מכנסים מחויטים - 300-350 שקלים, ז'קטים - 400-450 שקלים, בגדי גוף - 200-230 שקלים.

כבר ביום שלישי (20/12) תיפתח חנות הדגל של המותג החדש בדיזינגוף 91 תל-אביב, ובהמשך במקומות נוספים. גם אתר המותג מושק בימים אלה, אז פנו מקום במלתחה שלכן ל- PLAN B, ואל תתפלאו אם עד מהרה הוא יהפוך לחלופה הראשונה שלכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully