וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבינה את המשחק: מבט על הסטייל של דורין דותן, כוכבת "הישרדות"

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 19:05

התרגלנו לראות את דורין דותן-פרקש כובשת את האינסטוש, בעודה מייצגת ומקדמת עסקים שבבעלותה, אבל עכשיו נוסף ליזמית הממולחת גם טייטל "השורדת הטרייה" בעונה 6 של "הישרדות". אז אומנם בעו"ש (עוד) אין לה מיליון, אבל היא כבר זכתה בכל הקופה בכל הנוגע לבחירות האופנתיות

דורין דותן-פרקש. נסל מרום ודניאל יונסי,
שורדת ובסטייל! דורין דותן-פרקש מככבת בעונה החדשה של "הישרדות"/נסל מרום ודניאל יונסי

היזמית ואשת העסקים דורין דותן-פרקש, בת ה-29, מסתמנת כאחת מדמויות המפתח הנשיות החזקות והמסקרנות שיש לעונה השישית של "הישרדות" להציע. דותן, שמתגוררת עם בעלה עומרי פרקש בתל אביב, אומנם הצטרפה לעונה האנונימית (בניגוד לעונות ה- VIP הקודמות), אבל למי שמסתובב תדיר ברשת היא דפנטלי משפיענית מוכרת עם קילומטרז', ואשת עסקים צעירה ומצליחנית בעלת מותג התכשיטים "L A V I S H L Y", סוכנות "Media People" לפרסום ושיווק עם משפיעני רשת, ו- "PORT" שהיא חנות אונליין לעיצוב הבית.

דורין דותן. מיכה לובטון,
דורין דותן בחרה להתמודד על תואר "השורדת האחרונה" בביקיני קטנטן של מותג בגדי-הים הברזילאים "החנות הורודה"/מיכה לובטון

כבר בפרק הראשון דותן מוכיחה שהיא באה "לעבוד", וגם עשתה את זה הכי בסטייל

כמצופה, נראה שלרבים מהצופות והצופים בפרק הראשון, ששודר בסוף השבוע האחרון, לא היה קל לעכל את וויב הווינרית שדותן הביאה אל האי, והם דאגו לשטוח את משנתם ברחבי הרשת. כאשר התגובות נעו בין "מתישה, תנוחי רגע העונה רק התחילה" לבין "אלופה! הכי מעניינת אסטרטגית ותעשה את העונה". כך או כך, אין ספק כי דותן הגיעה לשחק! והיא גם עשתה את זה הכי בסטייל, אז יצאנו לפשפש לה בפיד המוקפד שלה וגילינו כמה לוקים מטריפים.

דורין דותן. אינסטגרם,
מסמנת וי על טרנד מעיל הטרנץ' השחור מעור/אינסטגרם

לפני הכל, הכרחי להתעכב על הלוק איתו בחרה להגיע אל האי! דותן לבשה ג'ינס כחול עם קרעים של זארה, אותו ציוותה למגפונים חומים (מה שמאוד הקשה עליה כשקפצה אל המים). אבל גולת הכותרת של ההופעה התרכזה בחלק העליון - היזמית היפה לבשה חולצה מכופתרת של איתי ברנדס בצבע תכלת, ומעליה בלייזר אוברסייז אפור משובץ של מותג בגדי הגברים Bamoss Classic - "חשבתי על הקור בלילות", דותן מספרת לנו. לסגירת הלוק, שהוא כנראה הכי סטייל שנראה עד כה בהישרדות, היא העמיסה על צווארה בלינג ממותג התכשיטים "L A V I S H L Y" שבבעלותה: שרשראות וצ'וקרים באורכים שונים בזהב משובץ יהלומים ואבני טורקיז יפהפיים, שהקפיצו עוד יותר את הצבע של החולצה שלבשה.

דורין דותן. צילום מסך מתוך שידור "הישרדות" ברשת 13,
"חשבתי על הקור בלילות": דורין דותן מגיעה אל האי בחולצה מכופתרת ובלייזר אוברסייז גברי/צילום מסך מתוך שידור "הישרדות" ברשת 13

לאירוע השקת העונה החדשה של "הישרדות", אשר נערך במסעדת קסיס שביפו, דותן התייצבה לצד קאסט השורדים הטריים בהופעה סקסית, כשעל הסטיילינג אמונה הסטייליסטית אור לוזון, שהיא איט גירל בזכות עצמה. היזמית הממולחת לבשה שמלת ערב שחורה עם טוויסט - בחסות פתחי הקאט אאוט הנועזים בחזית - עשויה בד ג'רסי נשפך באורך מידי, עם צווארון גולף ושרוולים ארוכים בעיצוב מותג האופנה הרותח "ויקטוריה בקהאם" לפקטורי 54. בגזרת הביוטי, דותן נשארה נאמנה לסיגנצ'ר לוק שלה: איפור רך בגוונים טבעיים, ושיערה הארוך פזור עם שביל מוקפד באמצע. את הלוק היא אבזרה כמובן עם תכשיטי זהב ויהלומים של מותג התכשיטים שלה.

דורין דותן. נסל מרום ודניאל יונסי,
יודעת את העבודה! גם על האי וגם באירועים מסוקרים. דורין דותן בשמלה מטריפה של "ויקטוריה בקהאם" לפקטורי 54/נסל מרום ודניאל יונסי

אם נשפוט לפי פיד האינסטה המוקפד שלה, על 135 אלף עוקביו, אין ספק כי דותן יכולה למעשה להחזיק כל לוק, משמלות ערב נוצצות ועד להופעות קז'ואל-שיק שהיא עושה מעולה ותמיד מתבלת עם הסגנון האישי שלה - כדוגמת ג'ינס הדגמ"ח של זארה אותו שילבה לחולצה מכופתרת לבנה, ומעל זרקה בנונשלט טרנץ' מדויק שהוא מאסט העונה, כבכל חורף ישראלי.

דורין דותן. נסל מרום ודניאל יונסי,
השילוש המושלם: ג'ינס כחול בגזרת דגמ"ח, מכופתרת לבנה, ומעיל טרנץ' שהוא טיימלס/נסל מרום ודניאל יונסי

למסיבת יום ההולדת השווה והנוצצת של הסטייליסטית והבסטי אור לוזון, דותן לבשה שמלת מיני רותחת בגזרת מחוך מתחרה שחורה, בעיצוב מותג שמלות הערב L&K Studio. ללוק הנועז השורדת הטרייה הוסיפה כפפות תחרה תואמות, מחרוזת פנינים, ומניקור שחור.

דורין דותן. אינסטגרם,
כל העיניים עליה. דורין דותן עולה על הופעה סופר רותחת למסיבת יום-ההולדת של הסטייליסטית שלה, אור לוזון/אינסטגרם

היזמית ואשת העסקים גם דואגת לסמן וי על הטרנדים התורנים החמים. ממעיל טרנץ' רחב בגימור עור מבריק תחתיו לבשה חצאית מיקרו מיני תואמת, טופ מוצלב, בוטס צ'אנקיים וגרביים מכווצות, דרך טוטאל-לוק ספורטיבי מונוכרומטי אבל בגבוה, שכלל מכנסי טרנינג מדויקים מניילון ותיק של לואי ויטון. ועד להופעות מדנים שהיא מאוד מחבבת, כדוגמת חולצת קרופ מכופתרת מג'ינס של לי קופר, אותה ציוותה למכנסיים ספורטיביים עם קו מותן נמוך מאוד - עוד טרנד בולט, ושנוי במחלוקת, שעדיין איתנו.

דורין דותן. אינסטגרם,
גם בלוק הכי קז'ואל וספורטיבי שלה דורין דותן מדייקת/אינסטגרם
דורין דותן. אינסטגרם,
משגעת בחולצת קרופ מכופתרת מדנים של לי קופר/אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully