וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הכי טוב שקרה ל-"אמילי בפריז" זה סקיאפרלי!

25.12.2022 / 11:15

יש לנו יחסי אהבה-שנאה כלפי הסטיילינג האקסטרווגנטי בסדרת הנטפליקס "אמילי בפריז". עם זאת, הנוכחות של בית האופנה "סקיאפרלי" בעונה 3 היא הדבר הכי טוב שקרה לקאסט השחקניות על המרקע הקטן

לילי קולינס. Jamie McCarthy/Getty Images for Netflix, GettyImages
לילי קולינס/GettyImages, Jamie McCarthy/Getty Images for Netflix

האם העונה השלישית של "אמילי בפריז" עומדת בציפיות (האופנתיות)? לטעמנו פחות. והדבר בולט בעיקר בהשוואה לסטיילינג הדי מוצלח של כוכבות הסדרה כשהן מפציעות על שטיחים אדומים, ואף במהלך מסע הקידום לעונה החדשה - זאת לעומת אובר ההגזמה (על גבול הקיטש) שניכרת באאוטפיטים שאנחנו רואים על המרקע. אבל ללא כל עוררין, מה שמציל את עונה 3 היא הנוכחות של בית האופנה "סקיאפרלי"!

אין מה להשוות לאיך שמלבישים אותה בסדרה. לילי קולינס עושה את זה אדג'י-שיק בשמלה של סן לורן. על הסטיילינג: רוב זנגרדי

עוד בשנת 2020, כאשר "אמילי בפריז" של נטפליקס שודרה לראשונה, התלבושות הלא מציאותיות בעליל, שבחלקן אף נראו יותר כמו תחפושת, גררו אין ספור ביקורות אופנה שליליות, אשר זלגו כמובן גם לרשתות החברתיות. הטענה העיקרית הייתה שאין כלום ושום דבר בין הלוקים האקסטרווגנטיים לבין "הסגנון הצרפתי" שמלבישות הסדרה דאז, סטייליסטית העל פטרישיה פילד ומעצבת התלבושות מרילין פיטוסי, ניסו לשוות לכאורה ללוקים של כוכבות הסדרה. אבל פילד ופיטוסי הצליחו להמשיך להתעלות על עצמן עם בגדים מוגזמים ומטורפים (לא בקטע טוב) שגרמו לנו להתכווץ לפרקים, או לכל הפחות להרים גבה ולתהות - מי בכלל מתלבשת ככה?

בעוד מעצבת התלבושות מרילין פיטוסי ממשיכה סולו לעונה 3 כסטייליסטית, הפרק הראשון מתחיל כשאמילי קופר מחליטה להישאר בפריז, והבוסית שלה סילבי בוחרת לפתוח סוכנות משלה. נראה כי הקשר בין השתיים לא רק מתהדק, אלא שההתחככות התמידית של אמילי בבוסית הצרפתייה השיקית משפיע גם על הסטייל שלה עצמה. ואכן, אפשר אומנם לראות בעונה החדשה הבלחות של גרסה מעט מאופקת ומלוטשת יותר של אמילי, אבל בחירות הלבוש שנעשות עבורה כדמות הראשית בסדרה הן עדיין אובר דה טופ וצפונה. דוגמא מצוינת לכך היא אותה חליפה צהובה שאמילי לובשת לטיול בפארק עם חברה מינדי - ללוק צוותו עקבי פלטפורמה בגוון תואם, גרביים עד הברך וצעיף, שניהם מודפסים. בעוד שהצהוב מכף רגל עד ראש עשוי להיראות כמו בחירה מוגזמת, ההחלטה ללכת עם פלטת צבעים אחידה (במקום קולור בלוק למשל) מסמנת אבולוציה בגישתה לאופנה, על אף שזה מינורי למדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צהובה ומוגזמת. אבל לפחות המלבישה בחרה לאמילי פלטת צבעים אחידה

וכעת, יעלה ויבוא סקיאפרלי. בית האופנה האיטלקי הוותיק (שבסיסו בפריז), אשר חידד את הקו האקסצנטרי-סוריאליסטי המופלא שלו מאז שדניאל רוזברי בן ה-37, המנהל האמנותי המבריק של בית האופנה, קיבל לידיו את המושכות ב-2019. השימוש החכם שפיטוסי עושה בסדרה עם יצירות של אופנה עילית כדי להלביש גם את סילבי וגם את קמיל עושה את כל ההבדל בעונה החדשה! אנחנו רואים למשל את קמיל, החברה/יריבה של אמילי, לובשת ג'קט קרופ בצבע קרם וגימורים בעור שחור (בשווי 6,500 יורו ליידיז!) שמעוטר עם אוזניים מוזהבות המשמשות כמעין כפתורים, בעוד סילבי מתהדרת בשמלה שחורה עם רצועות שרשרת מזהב וכיסויי פטמות - איברי גוף זהובים על בגדים הם אחד מסימני ההיכר של סקיאפרלי, שמתאפיין בשפה עיצובית אמנותית ונועזת. שני הלוקים המדוברים הם מסוג עיצובי הוט קוטור משובחים שמהווים קונצנזוס גורף שהמדובר בסטייל, והכי בגבוה. שהרי מה שטוב לכוכבות-על כמו ביונסה וליידי גאגא, טוב בהחלט גם לאמילי בפריז! "היה לי אך הגיוני להשתמש בסקיאפרלי" צוטטה מעצבת התלבושות פיטוסי, "כי היא (אלזה סקיאפרלי - המעצבת האיטלקייה שהקימה את בית האופנה, ט"א) הייתה האישה החזקה הזו, מאוד אוונגרדית. ורציתי שהנשים הצרפתיות בסדרה יהיו הראשונות ללבוש את זה".

קמיל לובשת ג'קט קרדיגן של בית האופנה סקיאפרלי מקולקציית RTW אביב 2022, עם תג מחיר של 6,500 יורו!

הו סילבי! הבוסית הצרפתייה בשמלה מטריפה של בית האופנה סקיאפרלי

אז בעוד קמיל זוכה בתואר המתלבשת הטובה ביותר של העונה, ראו ערך הבלייזר בירוק ליים של ז'קמוס, הבוסית סילבי עדיין ממשיכה למוטט אותנו - תמיד סקסית, אלגנטית והכי שיקית, כאשר בעונה החדשה אנחנו רואים גם צבעים עזים שמתווספים להופעות המצוינות שלה. ואמילי?, ובכן.. היא משתפרת!

מצטיינת העונה! קמיל בבלייזר אוברסייז של ז'קמוס בגוון ליים משגע

אמילי קופר (אותה מגלמת השחקנית לילי קולינס בת ה-33) מתנסה העונה עם המלתחה שלה ובגדול! כאמור הסטייל שלה מהדהד הפעם וייב מעודן קצת יותר, אבל מבלי לוותר על כל הפאן והמוגזם חלילה. סוודרים מודפסים בשלל צבעים, סילואטים פיסוליים, שילובי פרינטים ומרקמים, מגפיים מטאליים עד הברך ואקססוריז באדיבות לואי ויטון הם כולם חלק מאבולוציית הסגנון הייחודי והעליז שלה.

זה משתפר (במעט). בעונה 3 אמילי עולה על סטייל קצת יותר מאופק, הכל יחסי כמובן!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully