וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש וטוב: 3 מעצבות אופנה, 3 קולקציות חדשות

2.1.2023 / 13:17

חדש לחורף 2023: מ"פיסים" ועד פריטים על-זמניים שהם מעבר לכל טרנד - לפניכן 3 קולקציות חדשות, מרעננות ובועטות בנוף האופנה המקומי

שלוש קולקציות מטריפות שאסור לכן לפספס. דור שרון, דנה לביא, ודור שרון,
שלוש קולקציות מטריפות שאסור לכן לפספס/דור שרון, דנה לביא, ודור שרון

אם שבעתן מהשפע של עולם האופנה המהיר, העמוס והטרנדי למדי, ואתן מחפשות לשדרג את המלתחה שלכן באמצעות פיסים ייחודיים בעיצוב מקומי? הגעתן למקום הנכון! גללו להתרשם מהקולקציות החדשות של 3 מעצבות אופנה מבטיחות, אשר דוגלות בעיצובים שכוחם באיכות ובדיוק, בעיצוב המקורי, ותוך שמירה על השפה הייחודית של המותג.

OR PAZ STUDIO (אור פז)

המותג OR PAZ נוסד בשנת 2022 על ידי המעצבת אור פז (30), בוגרת שנקר, שעד אז עבדה בבית האופנה של המעצב רונן חן, שם בין היתר הייתה המעצבת של המותג 'OMA' לצד אשת האופנה מיטל ויינברג. הנשים המקיפות את פז בחיי היומיום, מעודכנות אופנתית עם סגנון אישי מובהק הכולל ערכים של איכות, נינוחות ועל-זמניות, הן אלה מהן שאבה המעצבת השראה בבואה לעצב את הקולקציה, ודגמים שונים אף נושאים את שמן. כמו בקולקציית הביכורים של פז, בקולקציה החדשה (שבקרוב תהיה זמינה באתר המותג) ניכרות השראות משנות ה-70 וה-90. אם זה בדיטיילים דוגמת מחשופי הקאט-אאוט בשמלות "סי" ו- "אופל", או בעומק מפתח הרגל בבגד גוף "שירי".

אור פז: שמלת "סי" שחורה ארוכה עם מחשוף גב משגע וקאט אאוט מתוחכם בחזית – 1,290 שקלים. דור שרון,
אור פז: שמלת "סי" שחורה ארוכה עם מחשוף גב משגע וקאט אאוט מתוחכם בחזית – 1,290 שקלים/דור שרון

הפריטים בקולקציה מתאפיינים בנשיות מתפרצת ובלתי מתנצלת, כזו שמחוברת לעצמה, ונועדו עבור לובשת שאינה מפחדת לבלוט ולהעז. הדגמים מעוצבים ומיוצרים בכמות מוגבלת בייצור מקומי, מבדים יוקרתיים ומלטפים ובעיצוב נשי, נקי ומתוחכם. פלטת הצבעים בקולקציה החדשה של OR PAZ מושפעת מטיול השורשים האחרון של המעצבת למרוקו. גוונים עזים של כחול עמוק בהשראת רחובות העיר שפשאוון, לצד כתום של שמש ומדבר.

בהשראת טיול שורשים למרוקו: חולצה "קורל" כתומה – 590 שקלים, ומכנסי "טול" כחולים – 890 שקלים. דור שרון,
בהשראת טיול שורשים למרוקו: חולצה "קורל" כתומה – 590 שקלים, ומכנסי "טול" כחולים – 890 שקלים/דור שרון
מנת גלאם הגונה של אור פז: ג'קט טרנץ' "מייט", ובאמת שלא צריך כלום מתחת – 2,490 שקלים, בהזמנה מראש. דור שרון,
מנת גלאם הגונה של אור פז: ג'קט טרנץ' "מייט", ובאמת שלא צריך כלום מתחת – 2,490 שקלים, בהזמנה מראש/דור שרון

הבגדים של פז מזמינים את הלובשת להתנסות איתם באופנים שונים. כך לדוגמא מכנסי "טול", הניתנים ללבישה בשני אופנים - עם קשירה פנימית במכפלת המאפשרת כיווץ שמקנה מראה מאד עכשווי, או ללא הכיווץ מה שמשאיר את המכפלת רחבה למראה אלגנטי יותר. פריטי הקולקציה מתאימים ליומיום ולערב, ובכולם ניכרת מנה של גלאם. אך זהו גלאם מעודן, נונשלנטי ולא מנקר עיניים, כזה שמעניק תחושת ביטחון ועוצמה בתוך הבגדים.

אור פז: בגד גוף "שירי" עם מפתח הרגל הנועז – 550 שקלים, ומכנסי "טול" שחורים – 890 שקלים. דור שרון,
אור פז: בגד גוף "שירי" עם מפתח הרגל הנועז – 550 שקלים, ומכנסי "טול" שחורים – 890 שקלים/דור שרון

Renso Official (רנסו)

מאחורי המותג Renso Official (רנסו) עומדת רון גבאי בת ה-28, שנולדה וגדלה באילת להורים מלונאים. משכך, המותג נולד מתוך הרצון לחגוג את רגעי החופש והיופי הקטנים במהלך חיי היומיום. מתוך היצירה ודרך הבגד, גבאי נותנת לחופש ולחופשה צורה חדשה ומשמעות משלה. היא יוצרת בגדים הלוכדים את ההתרגשות והחוויה הכרוכים בתחושת רגעי החופש ותחושת הנחשקות שמתלווה אליהם.

האלגנט-שיק של רנסו: חולצה מכופתרת מופלאה עם חפתים בצורת פעמון, עשויה משי אורגנזה טהור – 1,100 שקלים. דור שרון,
האלגנט-שיק של רנסו: חולצה מכופתרת מופלאה עם חפתים בצורת פעמון, עשויה משי אורגנזה טהור – 1,100 שקלים/דור שרון

השאיפה של גבאי היא ליצור אופנה איכותית בסטנדרט גבוה וללא פשרות. החל מבחירת הבדים, כמו משי מכובס אטום, משי אורגנזה יציב ושקוף, משי שיפון איטלקי לצד פשתן וכותנות, דרך הגזרות, ועד כל כפתור ודיטייל בבגד. כך למשל, גבאי עמדה על כך שהתפרים יהיו תפרים צרפתיים (תפרים פנימיים כפולים הנעשים רק בבגדי ערב), על מנת שכל בגד יהיו מטופל גם בחלקו הפנימי, ובמיוחד לפריטים השקופים העשויים מבדי אורגנזה. לדבריה, "מדובר בעבודה בהשקעה מטורפת. בחרתי לעבוד עם הבדים האיכותיים והיוקרתיים ביותר. את בדי המשי ייצרתי במיוחד ולא התפשרתי על האיכות, המגע, נפילת וגווני הבדים, זה היה מסע ארוך עד שהגעתי לתוצאה המושלמת עבורי. בנוסף, הקפדתי על בתי המלאכה והמתפרות איתן בחרתי לעבוד וכל הקולקציה נעשתה בתנאי סחר הוגן".

לחרוש כל החורף: חולצת משי מכופתרת של רנסו בגוון ברונזה עמוק - 790 שקלים. דור שרון,
לחרוש כל החורף: חולצת משי מכופתרת של רנסו בגוון ברונזה עמוק - 790 שקלים/דור שרון
קולקציית "ים יבשה" של רנסו: חולצה/עליונית קרופ סרוגה, פריט שיכול להיות כל מה שתרצי - 420 שקלים. דור שרון,
קולקציית "ים יבשה" של רנסו: חולצה/עליונית קרופ סרוגה, פריט שיכול להיות כל מה שתרצי - 420 שקלים/דור שרון

בין הפריטים המובילים בקולקציה של Renso Official תמצאו את האריגים - מעין קולקציית חופשה סרוגה, מחוטי כותנה טבעיים, המתאפיינת בעיצוב נקי, צלליות רכות וגימורים מוקפדים, שמתאימים ליום ולערב. כמו גם חולצה מכופתרת במראה גברי רפוי, עשויה משי אורגנזה טהור שקוף, עם חפתי פעמון נשיים, תפרים צרפתיים בלתי נראים ושקיפות ייחודית של הבד האיכותי. לצידה, חולצת משי מכופתרות קלאסית בגוון עמוק של ברונזה עם חיתוך עטלף משוחרר ומפתיע בגב, עשויה בקפידה ללא תיפורים נראים - פריטים נצחיים ונשיים שהם מאסט הב בכל מלתחה.

ביחד או לחוד, גרסת רנסו: חולצת משי – 790 שקלים, מכנסיים ממשי – 980 שקלים. דור שרון,
ביחד או לחוד, גרסת רנסו: חולצת משי – 790 שקלים, מכנסיים ממשי – 980 שקלים/דור שרון

הבגדים של Renso מתאפיינים בזוויות ישרות וחדות בשילוב צלליות נשיות המלוות בעדינות את הגוף, מתוך מחשבה על תנועה חופשית בתוך הבגד, ומרמזות על ההשראות הניגודיות של גבאי. הן באות לידי ביטוי גם בבחירת החומרים המגוונת. הפריטים מבחינתה הם לא עוד בגד בארון, אלא הם אוסף של חוויות המקושרים בתחושה שלנו לרגע מיוחד קצר או ארוך, ומיועדים לאישה שאוהבת לחגוג ומעריכה איכות.

NANIG (נניג)

היא מחוברת לעבר ושואפת להביאו אל ההווה. מעצבת האופנה שיר גולדשטיין בת ה-27, אשר הציגה את קולקציית הביכורים שלה בשבוע האופנה "קורנית" באפריל 2022, משיקה את הקולקציה השנייה במותג שלה NANIG (נניג) - אשר שואב השראה מאירופה של שנות ה-40 וה-50, מזיכרונות וסיפורים השזורים בילדותה, אותם היא משלבת בעיצובים שלה בעזרת טכנולוגיות עדכניות לצד עבודת יד, עליהן גולדשטיין לא מוכנה לוותר.

החורף הצבעוני של נניג: מכנסי כותנה בירוק ניאון עם הדפס דקורטיבי וחגורה רקומה - 850 שקלים, בשילוב חולצת פליסה מפוספסת בוורודים וכתומים, בעלת צווארון כפול ושרוולים מתרחבים – 850 שקלים. דנה לביא,
החורף הצבעוני של נניג: מכנסי כותנה בירוק ניאון עם הדפס דקורטיבי וחגורה רקומה - 850 שקלים, בשילוב חולצת פליסה מפוספסת בוורודים וכתומים, בעלת צווארון כפול ושרוולים מתרחבים – 850 שקלים/דנה לביא

הקולקציה החדשה והצבעונית מבית נניג הושקה לראשונה במקסיקו סיטי, לרגל חגיגות 70 שנה להסכם הדיפלומטי בין ישראל למקסיקו, והוצגה למול אנשי ממשל, דיפלומטים, אנשי תרבות ומשפיענים מתחום האופנה. ככזו, הקולקציה מהדהדת את החיבור בין שתי המדינות, בעוד ההשראה לבגדים שגולדשיין עיצבה ויצרה התבססה על הדמיון בין העמים באופי, בחום האנושי ובדמות האישה הייחודית והחזקה. פלטת הצבעים הנועזת בקולקציה הנוכחית, אשר נעה בין וורודים, אדומים ועד ירקרק ניאוני, משלבת בין שורשים ומסורות תרבותיות של ישראל ושל מקסיקו.

הוואן פיס של נניג: סרבל ירקרק ניאוני מכותנה עם כפתורים בחזית, בשילוב עיטורי טפטה וחגורת קשירה תואמת - 850 שקלים. דנה לביא,
הוואן פיס של נניג: סרבל ירקרק ניאוני מכותנה עם כפתורים בחזית, בשילוב עיטורי טפטה וחגורת קשירה תואמת - 850 שקלים/דנה לביא
נניג: שמלת מקסי בגזרת A עשויה בד טפטה משובץ בשילוב רקמה, עם כפתורים בחזית - 1,890 שקלים. רק לזרוק סריג אוברסייז צמרירי מעל ואת גוד טו גו!. דנה לביא,
נניג: שמלת מקסי בגזרת A עשויה בד טפטה משובץ בשילוב רקמה, עם כפתורים בחזית - 1,890 שקלים. רק לזרוק סריג אוברסייז צמרירי מעל ואת גוד טו גו!/דנה לביא

הצבעים, הבדים והטקסטורות בקולקציה המקסיקנית של NANIG הם עוצרי נשימה, מלאים בשמחה ובאור, אבל הכי Ready to Wear, ממש כפי שגולדשטיין שואפת להפיץ בעיצובים שלה. כך למשל סרבל "סילביה ריברה", אשר משלב בעיצוב שלו תרבויות רחוקות אבל עם טוויסט אדג'י, הודות לגוון הניאוני המפתיע והפיט הייחודי על הגוף.

שעטנז של מסורות ותרבויות: שמלת פליסה עליזה של נניג, מעוטרת צווארון "מפית" כפול וחגורה נקשרת - 1,550 שקלים. דנה לביא,
שעטנז של מסורות ותרבויות: שמלת פליסה עליזה של נניג, מעוטרת צווארון "מפית" כפול וחגורה נקשרת - 1,550 שקלים/דנה לביא

הבגדים של נניג צבעוניים מאוד, נוטפים ניחוחות של פעם ובכל זאת רלוונטיים תמיד, כאשר מרבית הגזרות הן אוברסייז או וואן-סייז. גולדשטיין מייצרת בכמויות קטנות, ומתעדפת לעבוד עם בדים טבעיים, בדיוק כפי שהיא, כבר מילדות, לא מוכנה ללבוש על הגוף משהו שלא נעים לה בתוכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully