וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה רותחת: 9 טיפולים לשנה החדשה

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 10:00

מטיפולי פנים מתקדמים לאקסטרה גלואו, דרך טיפולים ממוקדים במרקם השפתיים או בעיניים, ועד טיפול מיצוק שקים קיי הגדירה כ- "משנה את חוקי המשחק" - כך תתחילו את השנה שלכן טוטאלי פרש וקורנות במקסימום!

עידוד חמצן, עור מוצק והחייאת הנפש: טיפול הדגל של "ספא קלרינס" במלון אלקונין. סיון אסקיו,
עידוד חמצן, עור מוצק והחייאת הנפש: טיפול הדגל של "ספא קלרינס" במלון אלקונין/סיון אסקיו

בעבור מרבית הנשים, טיפול יופי או אסתטי שנקבע הוא כמעט בגדר זמן קודש, קרי: זמן one on one איכותי שלך עם עצמך, ועם המטפל/ת, במהלכו את מתפנקת או מטפלת במה שהחלטת לשים בראש סדר העדיפויות והמשימות השבועיות. המודעות לעקביות שחשובה בתהליכי טיפוח, בכדי לראות תוצאות משמעותיות, והחיפוש אחר שגרת ביוטי מתקדמת ומיטיבה הם מנת חלקם של נשים רבות, החל ממי שרוצות להיראות דה בסט בכל שעה ולצאת מהבית עם איפור מינימלי בלבד, לבין אלה שמחפשות מענה לבעיות עור שונות, או בכלל מעוניינות להדגיש את היופי באמצעות טכנולוגיות חדישות. אולם, מאות הטיפולים הקיימים היום בשוק כבר מבלבלים את כולנו, ולשם כך בדיוק התכנסנו: להלן זיקוק של 9 טיפולי דגל שכדאי לעורך ולגופך להכיר - החדשניים, המתקדמים והמפנקים ביותר, שיגרמו לך להרגיש קורנת במקסימום. טיפולי מאסט? לא בטוח, אבל להתחיל את השנה החדשה עם אחד מהם זה לגמרי מרענן.

1) טיפול ה- Glow של פולה בליק

פולה בליק דיין. אור גפן,
פולה בליק דיין/אור גפן

כוהנת היופי וגורו הטיפוח פולה בליק דיין, בעלת מרכז פולה לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת, מציעה את טיפול ה- GLOW, המכיל ויטמינים חיוניים לעור, ומתאים מאוד לשמירת איכות העור ומרקם העור: הטיפול מתבצע עם מכשיר חדש בארץ, אשר מתבסס על שילוב של מספר טכנולוגיות לעידוד הקולגן. במקביל, הטיפול מחדיר ויטמינים, ממצק ומותח את העור והצוואר - כאשר השילוב של שלושת הטכנולוגיות במקביל מייצר טיפול שלם שנותן מענה עמוק למספר רבדים בעור, וממקסים תוצאות: מבצע מתיחה מיידית לעור, ממצק ומותח, מדגיש את עצמות הלחיים וכן את קו השפה. הטיפול מתחיל באבחון העור ובניקוי האזור, לאחר מכן פילינג ויטמין סי עדין להסרת תאים מתים, קילוף השכבה העליונה ואוורור. בשלב הבא מורחים מסכת פנינה מבית "פולה", למראה עור אקסטרה זוהר. החלק השני של הטיפול הוא בעזרת מכשור מקצועי המשלב מגוון רחב של טכנולוגיות (אולטרסאונד, מזותרפיה ופוטותרפיה), אשר מותאם אישית לכל אחת. המכשור הטכנולוגי שומר על עובי העור, מחליק ומחדש אותו. את הטיפול מסיימים עם מריחה של סרום להזנת האזור והשלמת הטיפול, וכמובן לבסוף קרם הגנה.
כמה: 650-800 שקלים לטיפול של 40-45 דקות.
איפה: פולה מרכז לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת, רחוב זריצקי 4, תל-אביב.

2) עיסוי גוף ופנים ייחודי בספא "קלרינס" שבמלון אלקונין

עידוד חמצן, עור מוצק והחייאת הנפש: טיפול הדגל של "ספא קלרינס" במלון אלקונין. סיון אסקיו,
עידוד חמצן, עור מוצק והחייאת הנפש: טיפול הדגל של "ספא קלרינס" במלון אלקונין/סיון אסקיו

מלון "אלקונין" בנווה צדק, מסדרת מלונות MGallery בבעלות דומיניק רומנו, נפתח מחדש בימים אלה לאחר שחזור המבנה ההיסטורי (שהוקם ב-1913), והינו המלון הראשון בישראל שמארח ספא של מותג הטיפוח הצרפתי "קלרינס". הספא, אשר כולל חמישה חדרי טיפולים וחמאם, מציע מגוון רחב של טיפולים העומדים בסטנדרטים הגבוהים בעולם - אלה משלבים במומחיות פורמולות יעילות המועשרות בתמציות צמחים עם ה- "קלרינס טאץ'" המפורסם (שיטת חימום והנחה ייחודית אשר פותחה על מנת לתת מענה מדויק לשימוש במוצרים תוך שמירה על מרקם העור). זאת לרבות טיפול הדגל של אלקונין - "The Elkonin Tel Aviv Signature Treatment" אשר פותח במיוחד עבור המלון ואורחיו: המדובר בעיסוי פנים וגוף ייחודי, המשלב מתיחות מרגיעות עם תנועות ניקוז מעוררות. הטכניקה הספציפית שבה משתמשים תורמת למראה עור רך ומוצק יותר. הטיפול מסייע לעידוד החמצן בגוף, תורם למראה עור פנים מוצק יותר, החזרת האנרגיה והחייאת הנפש, זאת על מנת לרומם את מצב הרוח ולגרום להרגשה טובה יותר. לבסוף, כדי לטפל גם ביופי הפנימי, בסיום המסע החושי תהנו משייק המכיל צמחים שפותח ע"י ד"ר אוליביה קורטין-קלרינס.
כמה: 750 שקלים לטיפול של 60 דקות.
איפה: ספא "קלרינס" בתוך מלון אלקונין, רחוב לילינבלום 9 תל אביב

3) מכשיר המורפיאוס: ככה קים קרדשיאן שומרת על גוף חטוב ומוצק

MORPHEUS BODY: הטיפול ששינה את חוקי המשחק מבחינת קים קרדשיאן. יח"צ,
MORPHEUS BODY: הטיפול ששינה את חוקי המשחק מבחינת קים קרדשיאן/יח"צ

באמצעות טכנולוגיה ייחודית המשלבת אנרגיית גלי רדיו (RF) פרקציונליים יחד עם מיקרו מחטים החודרות לעומק 7 מילימטרים אל תוך העור - הטיפול במכשיר ה- MORPHEUS BODY ממצק את הבטן ואזורי גוף נוספים, מיועד להעלמת סימני מתיחה, מטפל בצלוליט ומשפר מרקם עור רפוי. המדובר בפיתוח ישראלי של חברת INMODE, שהפך לסופר מבוקש ברחבי העולם, ובמחוזותינו, כאשר בקיץ האחרון קים קרדשיאן, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים מהמפורסמות בעולם, הגדירה את הטיפול כ- "משנה את חוקי המשחק" בעודה חושפת קבל עם ואינסטגרם את סוד הטיפוח השמור שלה לבטן מוצקה. MORPHEUS BODY הוכח מדעית כמעודד ייצור קולגן מחדש בשכבת הדרמיס, בתהליך המקנה תוצאה טבעית, ללא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי, ועם תוצאות אופטימליות. הטיפול מאפשר עיצוב מחדש של הרקמות בכל אזורי הגוף, כך שהעור נראה מוצק, מהודק וצעיר יותר באופן טבעי. מתאים לטיפול באזורי הבטן, זרועות, ירכיים, ברכיים וישבן. להשגת תוצאה מקסימלית יש לבצע סדרה של טיפולים, אשר צריכים להיות מרווחים בהתאם להמלצת הרופא המטפל. כמובן, שכל הטוב הזה מוצע גם בטיפולי פנים באמצעות ידית ייעודית (MORPHEUS8).
כמה: כ-3,000 שקלים לטיפול (על פי רוב נדרשים 5 טיפולים, ובהתאם להמלצת הרופא המטפל).
איפה: הטיפולים מתבצעים במרפאות רופאים לטיפולי מורפיאוס ברחבי הארץ.

4) טיפול עיניים ממוקד בחדר הטיפולים היוקרתי של "לה פררי"

לשיפור מצב ונראות העור מסביב לעיניים: טיפול ממוקד בחדר הטיפולים החדש של "לה פררי". גלינה טולצ'ינסקי,
לשיפור מצב ונראות העור מסביב לעיניים: טיפול ממוקד בחדר הטיפולים החדש של "לה פררי"/גלינה טולצ'ינסקי

לראשונה בישראל, מותג היוקרה השוויצרי "לה פררי" פותח בישראל חדר טיפולים יוקרתי - La Prairie Beauty Room, מבין בודדים בעולם, ומציע טיפולי טיפוח על טהרת מוצרי המותג, אשר היה ניתן לבצע עד כה רק באירופה וארה"ב. חדר הטיפולים החדש, אשר ממוקם בבוטיק "ביונד סקין" (מקבוצת לילית קוסמטיקה) בקניון רמת אביב, מציע ליהנות מחוויית אומנות היופי ומדע הטכנולוגיה המתקדם ביותר של לה פררי שוויץ. בטיפולים נעשה שימוש במוצרי המותג בלבד, והם מבוססים על מדע הקוויאר ו-35 שנות חדשנות מדעית של טכנולוגיית הקוויאר מבית המותג. הטיפולים נעשים על ידי מטפלות יופי מקצועיות אשר הוסמכו על ידי לה פררי העולמית בשוויץ. מבין טיפולי הפנים המוצעים במקום, תמצאו גם טיפול עיניים ייחודי: טיפול ה- "PRECIOUS GAZE" אשר מתמקד באזור העיניים ונועד להעצים את יופיו של המבט, תוך כדי הפחתת קמטוטי הבעה ונפיחות מתחת לעיניים, והחדרת ריכוז גבוה של לחות (מתאים לנשים וגברים כאחד). הטיפול, שאורכו 30 דקות, מוקדש לאזור העדין ביותר בפנים - העיניים, כאשר הוא עוזר לשפר את הגמישות והטון סביב העין. באמצעות פורמולות עשירות, מטפחות ומפנקות של "לה פררי" שוויץ, מחדירים לעור מרכיבים פעילים עוצמתיים, אשר מותירים את העור סביב העיניים בתחושה חלקה, מוצקה ומוזנת לעומק.
כמה: 450 שקלים לטיפול של 30 דקות.
איפה: חדר טיפולים "לה פררי" בבוטיק ביונד סקין, קניון רמת אביב.

5) חוה זינגבוים: טיפול פנים להתחדשות העור והשבת החיוניות

טיפול בשיטת חוה זינגבוים להשבת החיוניות והזוהר הטבעי של עור הפנים. יח"צ,
טיפול בשיטת חוה זינגבוים להשבת החיוניות והזוהר הטבעי של עור הפנים/יח"צ

לפתיחת השנה האזרחית החדשה, חוה זינגבוים, מחלוציות הקוסמטיקה המתקדמת בישראל, ממליצה על טיפול פנים מרענן אשר יתרום לתחושת התחדשות ולהשבת החיוניות, הזוהר הטבעי והמראה הקורן והרענן של העור. הטיפול, אשר מבוסס על השיטה הדו-עומקית, מטפל בעומק העור במקביל לחידוש ושיקום שכבת ההגנה החיצונית של העור, וכולל את 5 השלבים הבאים: (1) ניקוי יסודי של עור הפנים באמצעות מוצרים מסדרת "23 Lab Green", עם פורמולה המבוססת על תמצית ירוקה המכילה את עוצמת הכלורופיל ו- 23 ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט, לחיזוק בריאות העור. (2) פילינג עדין בעזרת קרם פילינג משולב מאותה סדרה, ומשלב גרגירים עדינים וחומצה סליצילית לחידוש וליטוש מידי של העור, כמו גם למראה בוהק ואחיד. (3) לאחר ניקוי העור והסרת התאים המתים, מגיע שלב החדרתם של רכיבים פעילים לעומק העור, שתפקידם להאיץ תהליכים לשיפור תפקוד העור ולהעשיר את העור ברכיבי לחות ובנוגדי חמצון עוצמתיים. (4) כעת ישמשו שתי מסכות פנים, זו אחר זו, לצורך יצירת מעטפת לחותית שתשמור על הרכיבים הפעילים בעומק העור, ותאריך את משך פעילותם. (5) הטיפול יסתיים במריחת קרם פנים מסדרת "REMICRONIZED" המשלב שתי טכנולוגיות מזעור חדשניות ופורצות דרך, ומחדיר לעומק העור קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת, במריחה.
כמה: 350-500 שקלים לטיפול (תלוי בתכשירים המותאמים למצב העור, והאם נעשה שימוש במכשור מתקדם).
איפה: הטיפול מוצע אצל קוסמטיקאיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים.

6) טיפול לייזר ME של קרן ברטוב

בבלעדיות בארץ: טכנולוגיית הלייזר ME של קרן ברטוב. יח"צ,
בבלעדיות בארץ: טכנולוגיית הלייזר ME של קרן ברטוב/יח"צ

קרן ברטוב, קוסמטיקאית מומחית בכל מצבי העור, ובעלת קליניקות בתל אביב ובלונדון, התחדשה לשנה החדשה (ובבלעדיות בארץ) בטכנולוגיית הלייזר ME - טכנולוגיה ייחודית המגיעה מגרמניה ומבוססת על מחקרים קליניים. זהו לייזר שאינו אבלטיבי, כלומר כזה שאין בצידו כמעט תופעות לוואי, וללא כאב. טיפול הלייזר ME מעודד חידוש של רקמות העור, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה, עם טכנולוגיית חדשנית מתקדמת ומערכת סריקה חדשנית, ומציע תוצאות של: צמצום קמטים, מיצוק, צמצום נקבוביות פעורות, צלקות ופוסט אקנה, כמו גם הבהרה וגוון עור אחיד. קרן הלייזר אינה פוגעת באפידרמיס, חודרת לעומק שכבת הדרמיס, ומייצרת תעלות תרמיות דקיקות ועמוקות, המובילות לתגובת ריפוי וחידוש העור. התוצאה המתקבלת היא עור צעיר, מתוח ובוהק יותר, לאחר שבועיים מהטיפול. הלייזר מתאים לשימוש וטיפול בכל מצבי העור, גם לעור הרגיש ביותר, ולכל עונות השנה. מומלץ לבצע טיפול זה אחת לחודש, לאורך 3-5 מפגשים (לפי מצב העור), אך גם בטיפול בודד ניתן להגיע לתוצאה יפה ומשמעותית, הנראית לאחר שבועיים.
כמה: 1,500 שקלים לטיפול.
איפה: הטיפול מוצע בקליניקה של קרן ברטוב, ברודצקי 43 תל אביב.

7) לראשונה בישראל: SHER-FACE, אימון פורץ דרך לפנים

אימון שרירי הפנים "Sher-Face" בסניף חדשני וראשון מסוגו בישראל. שר פיטנס סטודיו,
אימון שרירי הפנים "Sher-Face" בסניף חדשני וראשון מסוגו בישראל/שר פיטנס סטודיו

אשת העסקים וכוהנת הכושר שר סנדה, בעלת רשת מכוני הכושר "שר פיטנס", נכנסת כעת גם לעולם הביוטי ומביאה לישראל את שיטה חדשנית של טיפול פנים ואימון שרירי הפנים שכבשה את העולם וחוללה מהפכה בתחום: טיפול פנים בשיטת 5 השלבים. המתחם הראשון של "Sher-face" נפתח במתחם עזריאלי טאון תל אביב, ובמהלך השנה הקרובה צפויים להיפתח עוד מספר סניפים שיהפכו לרשת "מכוני כושר" לפנים, בפריסה ארצית. בדיוק כפי שאימון בחדר הכושר מעצב את גופנו, כך גם טיפול ה-Sher-Face, בעזרת טכנולוגיות חדשות בתחום האסתטיקה והביוטי, משלב עיסוי ואימון של שרירי הפנים, בריאות והזנת העור. ב- Sher-face עובדים על חיטוב ומיצוק של 40 שרירים בפנים, עידוד ובניית קולגן ואנטי אייג'ינג. אורך טיפול הפנים הינו כשעה, וכולל חמישה שלבים עיקריים: (1) חימום - הכנה לטיפול, (2) תזונה - הזנה של עור הפנים בוויטמינים, חומצות וסרומים בטכנולוגיה חדשנית ולא פולשנית (Meso-jet ללא מחטים), (3) בניית שרירי הפנים - אימון אינטנסיבי בשיטת פולסים חשמליים (EMS), (4) חיטוב והרמה של הפנים - בנית קולגן חדש על ידי מכשיר גלי רדיו (RF) מתקדם, (5) שחרור אקטיבי - חזרה לשגרה והרגעת עור הפנים על ידי סרומים אקטיביים המופעלים על ידי LED ייחודי (photo-therapy).
כמה: כניסה חד פעמית 550 שקלים, מנוי חודשי לכניסה 1 בחודש 450 שקלים, או מנוי חודשי ל-2 כניסות 650 שקלים.
איפה: מתחם Sher-Face, עזריאלי טאון תל אביב.

8) טיפול באמצעות עט פלזמה במרכזי הביוטי-טק של יפה מקסימוב

טיפול באקנה, הרמת עפעפיים והידוק העור באמצעות עט פלזמה בקליניקות יפה מקסימוב. גליה ישראל,
טיפול באקנה, הרמת עפעפיים והידוק העור באמצעות עט פלזמה בקליניקות יפה מקסימוב/גליה ישראל

יפה מקסימוב, שבבעלותה מרכזי ביוטי-טק לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים, בעלי מערך ייעוץ מתקדם הפועל בשיטות חדשניות לאבחון והתאמה מקסימלית של תכנית הטיפולים, מציעה לשנה החדשה טיפול חדשני עם עט פלזמה: במהלך הטיפול המטפלת עוברת באמצעות עט הפלזמה על כל עור הפנים והצוואר בתנועות שתי וערב, ותוך פולסים מכוונים ומדויקים של אנרגיית הפלזמה (גז מיונן בעל אלקטרונים חופשיים) על משטח העור, על מנת ליצור אחידות ויעילות בטיפול. מטרת הטיפול היא ליצור פציעה שטחית ומבוקרת בעור הפנים ע"י אידוי מולקולות מים, ובכך ניתן לצמצם מיידית עומק ונפח קמטים ולגרום להרמה, מיצוק והידוק העור. בנוסף, הטיפול מעודד את העור לייצר את החלבונים - קולגן (חלבון הגורם לנפח בעור), ואלסטין (חלבון הגורם לגמישות העור). הטיפול מיועד למטרות שונות, וביניהן: הרמת עפעפיים, טיפול באקנה ובצלקות פוסט אקנה, הסרת שומות וסרחי עור, וצמצום סימני מתיחה. ניתן להשיג תוצאות לאחר שני טיפולים בלבד (לאזור). מומלץ על טיפולי תחזוקה אחת לשישה שבועות כדי לשמר את התוצאות.
כמה: החל מ- 2,500 שקלים לטיפול יחיד/סדרה (תלוי באזור).
איפה: הטיפולים נערכים בקליניקות יפה מקסימוב: יוסף לישנסקי 1 ראשל"צ | קניון איילון רמת גן (קומה ב').

9) סקין בוסטר לשיפור מרקם השפתיים במרפאות רווה

לפני ואחרי: טיפול סקין בוסטר לשפתיים שפיתח ד"ר אברי רווה. יח"צ,
לפני ואחרי: טיפול סקין בוסטר לשפתיים שפיתח ד"ר אברי רווה/יח"צ

עד היום, טיפולי שפתיים לסוגיהם נועדו למטרות נראות השפתיים בלבד. ככאלה, המטרה של טיפול כזה תמיד שירתה מילוי נפח, תיקון ופיסול הצורה של השפתיים, תיקוני א-סימטריה או שיפור מראה החיוך. לאחרונה פיתח ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית ובעל מרפאות רווה, את אחת הטכניקות החדשות לטיפול שפתיים מרענן, שאינה עוסקת בצורת השפתיים וגודלן אלא נותנת מענה למרקם ותחושת השפתיים. פיתוח הטכניקה הזו מותאמת לעונה החורף ומגיעה בעיתוי מושלם לשפתיים שהתייבשו, עקב העדר לחות ותנאי מזג האוויר שהשתנו. הטכניקה החדשה שפיתח ד"ר רווה היא פועל יוצא של טיפולי סקין בוסטר לעור הפנים - אשר מעניקים מענה ישיר ללחות, למרקם ולתחושת נעימות לעור במידת הצורך, וזה למעשה הליך של סקין בוסטר לריריות השפתיים עצמן, למראה נטול קמטוטים שלא תמיד נוח איתו. הליך הטיפול מתבצע באמצעות הזרקות שטחיות אך רוחביות, המייצרות החלקה של הקמטוטים הקטנים ש"מקשטים" את מסגרת השפתיים, ומבטיח לשפר משמעותית את המרקם שלהן. בטיפול זה אין מענה לנפח או למילוי, אך החלום לשפתיים חיוניות ובשרניות בהחלט מוגשם בהליך זה. בנוסף, בסוף הטיפול תתקבל תחושת לחות לאורך זמן רב (מחזיק עד כעונה שלמה).
כמה: 1,500 שקלים לטיפול, מבוצע פעם-פעמיים בשנה.
איפה: מרפאת רווה, רחוב התש"ח 2 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully