וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שריון? זו חצאית? כך או כך זה לוהט!

6.1.2023 / 12:57

לאחרונה פיד האינסטה לובש חמישים גוונים של מתכת קרירה: מקלואי קרדשיאן ועד אמילי סינדלב. יצאנו להתחקות אחר מקורות טרנד ה- Chain-mail, ובעיקר אחר ההתעוררות של המגמה בשנים האחרונות - בדגש על חצאיות מיקרו-מיני מהז'אנר, שעשויות מתכת מרושתת מופלאה

פרניל טייסבק מדגימה את הטרנד הרותח. אינסטגרם, צילום מסך
פרניל טייסבק מדגימה את הטרנד הרותח/צילום מסך, אינסטגרם

עשו את זה קודם: הרגע האייקוני בו נעמי קמפבל וקייט מוס מפציעות בלוג זוגי מתואם עם שמלות רשת כסופות של ורסצ'ה

טרנד ה- "Chain-mail", קרי: מלבוש עשוי אלמנטים מתכתיים המחוברים זה לזה בפאטרן היוצר מעין רשת גמישה (לפעמים פחות ולפעמים יותר), מלווה אותנו כבר משלהי שנות ה-90. נצפה לראשונה על הסופרמודלס נעמי קמפבל וקייט מוס שהפציעו יחד בשמלות מיני ורסצ'ה כסופות מתואמות. אחר כך, בתחילת שנות ה-00, פריס הילטון החליקה לתוך שמלה חלקה מנצנצת מהז'אנר לחגיגות מסיבת יום הולדתה ה-21, ויותר מעשור לאחר מכן קנדל ג'נר לבשה נאמבר כסוף ליום הולדתה ה-21 שרפרף לאותו לוק אייקוני של ההילטונית, ונעשה עבורה בעיצוב אישי על-ידי המותג הלבנוני LaBourjoisie. גם בלה חדיד הגישה לנו רגע בלתי-נשכח בחסות הטרנד הרותח כשחגגה 20 ולבשה סט שני חלקים של המותג Fannie Schiavoni, אשר מושתת כולו על טהרת אופנת "מתכת" בעבודת יד, או דואה ליפה שעלתה על לוק ורסצ'ה בצבעוניות קונטרסטית משגעת. בל נשכח את זנדאיה שהפציעה למט גאלה ב-2018 בשמלת "שריון" מטמטמת של ורסצ'ה, או את זואי קרביץ במט גאלה 2021 בשמלת רשת מתכתית מתוכשטת מבית סן לורן עם החוטיני שבצבץ מאחור. בקיצור, המגמה המתכתית באמת לוקחת את הרגע שלה מה שנקרא, וזה נמשך כבר כמה עשורים.

על השטיח האדום של מט גאלה 2018: זנדאיה מסובבת ראשים בשמלת "שריון" מטמטמת בעיצוב בית האופנה ורסצ'ה

ליום הולדתה ה-20 בלה חדיד עולה על סט סקסי, מתכתי ו"שריוני" של Fannie Schiavoni, מקולקציית אביב-קיץ 2016

במקור (ועד למאה ה-16 לפני הספירה), ה- Chain-mail שימש כשריון יעיל בהגנה על אבירים, וכחלופה קלת משקל יחסית לשריון הלוחות הקשיח, שכן הוא הורכב ממטבעות מתכת קטנות שחוברו זו לזו בתבנית היוצרת רשת (mesh). בעוד המלבוש המתכתי קיבל מיתוג כ"טרנד" רק בסוף הניינטיז, בית האופנה "פאקו רבאן" עיצב בגדים מאלמנטים מתכתיים סינס 1966, לכדי קונסטרוקציות מופלאות המזוהות עד היום עם מותג העל הספרדי-פריזאי. Fast forward לעשור האחרון - רשת המתכת הקרירה מקבלת פרשנות אפילו אקסטרה אדג'ית, כאשר היא מופיעה בגרסתה הקשיחה יותר, ואף האלמנטים המחברים את "הבד" הקשה כעת גם מוגדלים. המגמה אף ראתה התעוררות מחודשת על מסלולי אביב וסתיו 2022 - אם זה בדמות חולצות הקרופ ושמלות המיני בצבעוניות עליזה של ורסצ'ה, דרך חצאיות מיני נועזות ומרושתות של Ludovic de Saint Sernin, ועד לגרסה מתונה יותר של Etro שהציגו חזיות רשת מוזהבות, כמו גם שמלות עשויות מאותם החומרים אך בשילוב בדים שונים.

עיגולים או מלבנים, העיקר שתהיה מתכת קרירה: בית האופנה פאקו רבאן עושה את זה סינס 1966

וכעת, פיד האינסטה לובש גם הוא חמישים גוונים של מתכת, כאשר האייליסטריות וכוכבות הרשת מאמצות את הטרנד הרותח - בדגש על חצאיות מיני מהז'אנר. קלואי קרדשיאן בת ה-38 כמעט ואינה ניתנת לזיהוי בהפקת אופנה חדשה, ויפה, למגזין Sorbet: על הסטיילינג אמונה דניאל לוי (הסטייליסטית הצמודה של קים קרדשיאן, וגם- הצמודה של בן אל תבורי), אשר הלבישה את הקרדשיאנית התמירה והדקיקה בפראדה מכף רגל ועד ראש. כמובן שהלוק עם חצאית ה- Chain-mail הזהובה אהוב עלינו בפער מתוך ההפקה: הפיס הקטנטן שקלואי כרכה סביב ירכיה מורכב משולשים משולשים בשלל גדלים, עשויים מתכת (אצטט), כאשר כל מה שמחזיק אותם ביחד הן לולאות חיבור קטנטנות. חצאית המיקרו-מיני הזו מהווה ביטוי מובהק לאסתטיקה העתידנית-חדשנית-נועזת אשר מאפיינת את פראדה.

בפוני (פייק) ופיגורה דקיקה: קלואי קרדשיאן על שער מגזין Sorbet מציגה את חצאית חוליות המתכת האייקונית של פראדה

פרניל טייסבק, משפיענית הרשת הדנית, מדגימה את הטרנד הלוהט בגרסתו הכסופה בעיצוב בית האופנה פראדה, הכוללת בטנת בד שחורה מבצבצת, ועם תג מחיר של 10,500 דולרים. יש לציין כי ציוות החצאית למכופתרת לבנה הוא מדויק ומשובח מאין כמוהו. בעוד אמילי סינדלב, גם היא משפיענית רשת ופאשניסטה דנית, מגדילה לעשות ונותנת לטרנד טוויסט משלה - כאשר מעל לחולצה ארוכה ומכופתרת בסגול מבריק, היא משלבת חצאית מיקרו-מיני כסופה מרשת של Retrofete, המעוטרת בקריסטלים מנצנצים ובעלת שסע נדיב (עבורה תאלצו להיפרד "רק" מ-705 יורו). דוז פואה אמילי!

פרניל טייסבק מדגימה שיק מדויק! עם חצאית החוליות של פראדה בשילוב מכופתרת אוברסייז לבנה

אמילי סינדלב לוקחת את חצאית הרשת המתוכשטת של Retrofete לנקסט לבל!

ביום הולדתה ה-21 קנדל ג'נר תעלה את הלוק האייקוני של פריס הילטון, בשמלת רשת כסופה וסקסית

דואה ליפה לוהטת בורסצ'ה: לובשת mesh בשני חלקים וצבעים

תמיד אייקוני: גרסת המטבעות של פאקו רבאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully