וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לבשו הכוכבות בשבוע החולף? פרחים ואוברולים

9.1.2023 / 16:10

מג'יי לו ועד קייט בלאנשט: בשבוע החולף הכוכבות כאילו קיבלו "ממו" אודות פרינט פרחוני, תחרות ואוברולים - גללו לראות איך הן עשו את זה!

ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
כל כך הולמים אותה הצבעים, הפרחים, והסילואט! ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם

עם עונת הפרסים והטקסים האקסטרווגנטיים שממש מעבר לפינה (ראשון בתור, "גלובוס הזהב" ב- 10.1, לאחריו טקס "הגראמי" ב- 5.2, פרסי "BAFTA" ב- 19.2, ה- "SAG" ב- 26.2, והגדול מכולם - טקס "האוסקר" ב- 12.3), הכוכבות ההוליוודיות כבר מחממות מנועים. משמע, עולות על הופעות מסובבות ראשים אשר מגיעות אליהן הישר ממסלולי שבועות האופנה האחרונים. מסתמן כי האייליסטריות מתגעגעות לאביב, כי בימים האחרונים הן מפציעות לאיוונטים ואירועי שטיח אדום כאלה ואחרים, בלוקים פרחוניים ססגוניים שכלל לא צפינו לראות בעונה הקרה הנוכחית. בעוד אחרות מעדיפות להחליק לתוך וואן-פיס שסוגר פינה, AKA אוברול - שהוא למעשה בגד ששם קץ לדילמת ה- "מה יתאים למה", מגמה רותחת שמלווה אותנו כבר מספר עשורים, מגיעה בשלל חידושים או פרשנויות, והיא דפנטלי כאן להישאר. גללו לכל התמונות והפרטים.

אלגנטית אך אדג'ית, כמו שרק היא יודעת לעשות: קייט בלאנשט בוואן-פיס משגע של בית האופנה ארמני

ג'ניפר לופז נראתה אמש קורנת במקסימום באנסמבל ססגוני מטמטם בעיצוב ווס גורדון לקרולינה הררה, מקולקציית Ready To Wear אביב-קיץ 2023. הסטייליסט הצמוד רוב זנגרדי בחר להלביש את הזמרת/שחקנית/יזמית בת ה-53 בדיוק כפי שהלוק נצפה על המסלול של בית האופנה הניו-יורקי - חולצת משי שיפון צהובה עם פריט פרחוני, ווליום נפלא בשרוולים, כתפיים חשופות, ופרח אוברסייז באזור הצוואר. יחד עם חצאית מידי עם כיווצים ופרינט תואם אך על רקע לבן. כפי שניתן לראות אם תחליקו לתמונה השנייה, זנגרדי חתם את הלוק עם סנדלים בצבע פוקסיה בשילוב ויניל שקוף. כמובן שבגזרת הביוטי ג'ני מהבלוק נראתה יפהפייה ומוקפדת כתמיד - עם שיער אסוף, אודם בוהק ותכשיטים מלבבים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ג'יי לו קורנת מתמיד בלוק אביבי משגע של קרולינה הררה

ריטה אורה השאירה מעט מאוד לדמיון כשהגיעה, בליווי בעלה, בשמלה חושפנית עד מאוד למסיבת "טרום גלובוס הזהב" בלוס אנג'לס. הזמרת-יוצרת בת ה-32 לבשה שמלת תחרה סגלגלה מעוטרת רקמה בוטנית - ללא חזייה מתחתיה. אורה סגננה את ההופעה הנועזת שלה עם תחתונים שחורים בגזרה נמוכה, סנדלי עקב בעלי רצועות דקיקות, ועגילי דרופ אוברסייז מעוצבים בצורת לב. שערה נמשך לאחור לכדי גולגול מרושל והיא נראתה מחויכת ומלאת בטחון מתמיד.

משאירה מעט מאוד מקום לדמיון: ריטה אורה בשמלת תחרה חושפנית

בשבוע החולף קייט בלאנשט הפציעה לא באחד, אלא בשני אוברולים! ותשאירו את זה לבלאנשט לקחת את זה הכי בגבוה. ראשון יעלה ויבוא אוברול של ארמני, אותו לבשה לגאלה לחגיגת פרסי פסטיבל הסרטים של פאלם ספרינגס - המדובר בפיס מחויט, אלגנטי ומטריף, שמתהדר במחשוף וי עמוק, עיטור מאורך בחזית ושרוולים דמויי שכמייה, מקולקציית קוטור סתיו-חורף 2009 של בית האופנה האיטלקי. בלאנשט ציוותה לאוברול נעלי סטילטו שחורות של ג'ימי צ'ו, ותכשיטים של לואי ויטון. מספר ימים לאחר מכן, לארוחת ערב שציינה את עונת הפרסים שבפתח, אותה אירחו בית האופנה לואי ויטון ומגזין W, זוכת האוסקר בת ה-53 בחרה שוב באוברול, והפעם של לואי ויטון. את האוברול חסר השרוולים המגה-סטארית לבשה מעל חולצה לבנה עם צווארון מסולסל. על הסטיילינג הייתה אמונה אליזבת סטיוארט, הממתגת עצמה כסטייליסטית של שטיחים אדומים.

טרה שיק! קייט בלאנשט שוב באוברול, הפעם לואי ויטון

כוכבת הריאליטי, מייסדת אימפריית ביוטי והאמא לשניים, קיילי ג'נר, חגגה את ערב ראש השנה האזרחית בלוק לוהט של Alaia, מקולקציית סתיו-חורף 2022. ג'נר בת ה-25 תעלה את קאטוומן כשהחליקה לתוך וואן-פיס מרושת, שנראה כאילו גרבה על גופה מכף רגל ועד חזה. אותו אוברול, עם מפתח לב משגע, שגם קארדי בי נצפתה בו במיאמי בחודש נובמבר האחרון. ג'נר שילבה עם האוברול הסקסי גם כפפות תואמות, בדיוק כפי שנצפה על המסלול של המותג הרותח. היא נעלה סטילטו מחודדות, והשלימה את המראה עם מעיל אוברסייז פרוותי. בעוד שערה משוך לאחור לכדי באן קלאסי, הג'נרית הצעירה חתמה את הלוק עם עגילי יהלומים וליפסטיק כהה.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר מתעלת את קאטוומן באוברול לוהט של Alaia/צילום מסך, אינסטגרם

קתרין זיטה-ג'ונס, השחקנית הוולשית האגדית, פינקה את 5 מיליון(!) עוקביה בפוסט בו היא לובשת אוברול סקסי של מעצב האופנה הלבנוני זוהיר מוראד, והתבדחה כי "היא בדיוק התעוררה ככה..". האוברול, מקולקציית Resort 2023 הבוהמיינית והמפתה, שמתאפיינת במשחקי שקיפויות ושילובי חומרים. זיטה-ג'ונס בת ה-53, שמחוגי הזמן ליטרלי אינם נוגעים בה, הציגה גזרה דקיקה בתוך האוברול שמשלב תחרה וסאטן, מפתח וי עמוק, מותן מודגשת ורגליים מתרחבות.

נראית בשיא שלה! קתרין זיטה-ג'ונס באוברול תחרה/סאטן סקסי בעיצוב זוהיר מוראד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully