וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכניות לסופ"ש: לדלג בין אירועי אופנה שווים שאסור לפספס!

10.1.2023 / 9:57

סוף השבוע הקרוב יהיה עתיר באירועי אופנה שווים - ויש לנו את כל הפרטים! מהשקת קולקציית קפסולה משובחת, שיתופי פעולה מסקרנים, שני ירידי חורף שהם חגיגה שלמה, ועד פופ אפים ייחודיים שלא כדאי לפספס

נטע אלחמיסטר. דימה טליאנסקי,
אתר האופנה טרמינל איקס מכריז על אירוע "פופ אפ אאוטלט סייל"/דימה טליאנסקי

מחפשים המלצות בילוי בסימן שופינג & אווירה מעולה לסוף השבוע הקרוב? הגעתם למקום הנכון; ריכזנו עבורכם 6 אירועי אופנה היסטריים, ולמעשה החלק הקשה יהיה להחליט לאן ללכת קודם! החדשות הטובות הן, שמרבית האירועים מתפרסים על פני מספר ימים. באיוונטים שלפניכם תוכלו לאתר פיסים איכותיים, להתרשם מקולקציית קפסולה בעיצוב מקומי מקורי, להתחדש בתיק וינטג' אייקוני או בתכשיט יפהפה בעל ערך היסטורי, ולדייק את מלתחת החורף שלכם עם בגדי מותגים בהנחות שוות. אז פיתחו יומנים, תשריינו פרטנר/ית, ותקדישו את הסופ"ש למסע מרתק של אופנה, קניות והשראה.

1. אירוע החורף של Vintage Me Up

25 דוכני וינטג' משובחים יחכו לכם ביריד הוינטג' של אלעד הופמן. אור דנון,
25 דוכני וינטג' משובחים יחכו לכם ביריד הוינטג' של אלעד הופמן/אור דנון

חגיגת הוינטג' הענקית של אלעד הופמן, מפיק, מרצה ומלווה סיורים, שוב יוצאת לדרך. באירוע, המתפרס על פני שלושה ימים, יחכו לכם 25 דוכנים אשר יציגו אוספי וינטג' משגעים. מבגדי נשים, גברים, אפסייקלינג (קרי: מחזור משודרג), וכמובן אקססוריז. תוכלו למצוא שם את: בתשיניסטה, מיקי ממון, רמונה מותגים, Little Different Vintage של אוריה אטיאס, תיקי היוקרה של PURSUE, ועוד רבים וטובים. בשונה מהאירועים הקודמים, הפעם הופמן מתגבר בגזרת התכשיטים וחפצי הנוי - "בתקופה האחרונה ראיתי שיש עליה בצורך לשדרג אאוטפיטים בעזרת תכשיטים" הוא מספר לנו, "אז היה לי חשוב לקחת הפעם יותר תכשיטים ולכן, יהיו 4 דוכנים של תכשיטים. בנוסף תרבות הוינטג' היא לא רק בבגדים אלא גם בחפצים הביתה, ולכן הוספתי 2 דוכנים מיוחדים שיציעו חפצי וינטג' מהממים". צפו לאווירה ייחודית עם ניחוח של פעם, אשר תלווה במוזיקה משובחת, בר קוקטיילים חורפי, ומאפים של מורן גיל להשלמת החוויה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלעד הופמן. דור סבג,
"בתקופה האחרונה ראיתי שיש עליה בצורך לשדרג אאוטפיטים בעזרת תכשיטים". אלעד הופמן/דור סבג

מתי: חמישי 12/01 בין השעות 17:00-22:00 | שישי 13/01 בין השעות 10:00-16:00 | שבת 14/01 בין השעות 10:00-20:00
איפה: מלון "בובו", רחוב יבנה 42 תל אביב
עלות כניסה (ליום): 20 שקלים

2. השקת קולקציית הקפסולה של אנג'לי עם שלי גרוס וסהר שלו

המותג אנג'לי, שלי גרוס וסהר שלו מציגים את: קולקציית "Fading Glory". מאיר כהן,
המותג אנג'לי, שלי גרוס וסהר שלו מציגים את: קולקציית "Fading Glory"/מאיר כהן

שיתוף פעולה משולש בין מותג בגדי היוגה אנג'לי עם שלי גרוס, בלוגרית, כתבת וסופרת, וסהר שלו, חוקר אופנה ובעליה של "אוסף"- חנות בגדי גברים של מעצבים מקומיים, הוליד את "Fading Glory": קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת אשר מהדהדת את כל אותם דברים (אובייקטים, מקומות, זיכרונות) שהקסם שלהם רק הולך וגדל ככל שהם מתיישנים ובעודם רוחשים בחיים האמיתיים, הרחק מה-glory כפי שהוא נשקף ברשתות חברתיות, בתרבות או במקומות שהם יותר מראית עין מאשר הדבר עצמו. באירוע השקת הקולקציה המזוקקת הזו, על המורכבות, ההומור ועם זאת הפשטות והנגישות שבה, תמצאו שישה פריטי יוניסקס: סווטשירט קלאסי שמרפרף את סגנון הקולג', קפוצ'ון רך, חולצת טי "אמריקאית" ארוכה, חולצת טי קצרה (עם מכתב אהבה קצר בגב) ושני זוגות מכנסי טרנינג שלבטח תשמחו להעביר בהם את החורף, אם זה מחוץ לבית או ברביצה איכותית על הספה. החל מהשבוע ניתן יהיה להשיג את הקולקציה גם באתר Anjaly ובחנויות המותג (מקווה ישראל 10 ומשה סנה 21 ת"א), ובחנות "אוסף" (יהודה הלוי 72, ת"א).

סהר שליו. מאיר כהן,
סהר שלו מדגים: חולצת טי "אמריקאית" ומכנסי טרנינג מעולים. מה צריך יותר מזה?!/מאיר כהן

מתי: השקת הקולקציה תתקיים ביום שישי 13/01, בין השעות 10:00-15:00
איפה: בחנות "אוסף", יהודה הלוי 72 תל-אביב
טווח מחירי הקולקציה: 420-240 שקלים

3. הפופ אפ המשותף של PRAT LIVING X ZUCKER

כרמית רדליך. טל אלקבס,
פופ אפ חורפי ומפנק: PRAT LIVING X ZUCKER/טל אלקבס

מקופנהגן - לתל אביב - זהו פופ אפ חורפי ומפנק בשואו רום בעיצוב סקנדינבי נוטף סטייל שאתם לא רוצים לפספס! המדובר בשיתוף פעולה מענין ומדויק בין מותג עיצוב הבית PART LIVING לבין מותג האופנה ZUCKER, שאף הוליד הפקת אופנה מיוחדת במסגרתה כרמית רדליך, בעלת חנויות הרהיטים Part Living, מדגמנת את קולקציית החורף החדשה של ZUCKER. החיבור בין שני המותגים היה אך טבעי, עם נקודות משיקות וערכי מותג זהים. שניהם דוגלים במוצרים איכותיים, על-זמניים, מאופקים ופונקציונליים, בצבעוניות נצחית ומדויקת. שיתוף הפעולה יתפוס תאוצה בסוף השבוע הקרוב בפופ אפ בוויב בייתי בחלל מעוצב למשעי, שם תוכלו להתרשם מהקולקציה של ZUCKER, מותג בגדי נשים מתוחכם - החל סריגי חורף, ג'ינסים, ג'קטים חורפיים ואביזרים - ואף תהנו מסנגרייה חמה ויין בוטיק משובח.

כרמית רדליך. טל אלקבס,
כרמית רדליך Prat Living, טוטאל לוק: ZUCKER/טל אלקבס

מתי: שישי 13/01, בין השעות 10:00-16:00 | שבת 14/01, בין השעות 10:00-16:00
איפה: Prat Space - רח' שמשון הגיבור 3 (קומה 1) תל-אביב
טווח מחירים של הבגדים: 220-890 שקלים

4. יריד החורף של הטי מרקט

יריד הטי מרקט חוזר במתכונת חורף, פאן והנחות שוות. יחצ,
יריד הטי מרקט חוזר במתכונת חורף, פאן והנחות שוות/יחצ

יריד המעצבים הכי חורפי בעיר חוזר לעשות לכם סדר בארון עם קולקציות חורף מטריפות. הטי מרקט הוא יריד סטריט צבעוני אשר מתקיים בתל-אביב 4 פעמים בשנה (סוכות, פסח, קיץ וחורף), ומאגד מעצבים ישראלים צעירים ומגניבים לסוף שבוע שלם של סטייל, אווירה ייחודית שתמצאו רק שם, והנחות סופר שוות. ביריד החורף הקרוב תוכלו למצוא קולקציות חדשות של מעצבים, כמו - CHOP SHOP, PANGEA, בוטיק משקפי השמש פאטושה, הטישרטים והגופיות של PATTERN ועוד. כמו גם שפע של אקססוריז ותכשיטים (שני קלעי, התכשיטים של Asaf&Tomer ועוד), קולקציות קיץ בהנחה, וינטג' ויד-שניה .תוכלו אף להתקעקע במקום.

הטי מרקט: יריד המאגד את המעצבים הישראלים הכי מגניבים. יח"צ,
הטי מרקט: יריד המאגד את המעצבים הישראלים הכי מגניבים/יח"צ

מתי: 13/01 בין השעות 11:00-18:00 | 14/01 בין השעות 11:00-20:00
איפה: ''אברהם הוסטל'', לבונטין 21 תל-אביב
עלות כניסה: 10 שקלים

5. הפופ אפ של ADIDAS Y-3

הפופ אפ של ADIDAS Y-3 בקניון רמת אביב. יח"צ,
הפופ אפ של ADIDAS Y-3 בקניון רמת אביב/יח"צ

לכבוד חגיגות 20 שנה לשיתוף הפעולה בין adidas למותג Y-3, בשיתוף מעצב-העל היפני יוז'י ימאמוטו הידוע בזכות סגנונו האוונגרדי, משיקה החברה את הקולקציה בחנות פופ-אפ מיוחדת הפועלת בקניון רמת אביב, בה נמכרים פריטים אקסקלוסיביים. הקולקציה החדשה של מעצב העל היפני בשיתוף adidas ממזגת את עולמות האופנה העילית עם ביגוד הספורט. הקולקציה החדשה בסדרת Y-3, אשר מתאפיינת בשילוב הרמוני בין ישן וחדש, מלאה בצבעים טרופיים, בהדפסים מנוקדים, רקמות פרחים ובמאפיינים מעולם הספארי. אם תמהרו, עוד תספיקו למצוא בין הפריטים הבולטים בקולקציה: שמלה שקפקפה בשילוב רוכסן ועיטורים של כתמי הסוואה, חליפה הכוללת שורטס וסווטשרט בהדפס מנומר, מעילים בגזרת אוברסייז, נעלי ULTRA 4D, וכובעים משגעים. הקולקציה גם זמינה באתר הסחר של אדידס.

בפופ אפ של ADIDAS Y-3 תמצאו פריטים אקסקלוסיביים, בעיצוב מעצב-העל היפני יוג'י ימאמוטו. יח"צ,
בפופ אפ של ADIDAS Y-3 תמצאו פריטים אקסקלוסיביים, בעיצוב מעצב-העל היפני יוג'י ימאמוטו/יח"צ

מתי: עד שבת 14/01, או עד גמר המלאי
איפה: חנות הפופ אפ בקניון רמת אביב
טווח מחירים: 149.90-2,399.90 שקלים

6. פופ אפ אאוטלט של טרמינל איקס

נטע אלחמיסטר. דימה טליאנסקי,
אתר האופנה טרמינל איקס מכריז על אירוע "פופ אפ אאוטלט סייל" (צילום: דימה טליאנסקי)/דימה טליאנסקי

אתר האופנה TERMINAL X, המרכז למעלה מ- 200 מותגים בינלאומיים ומקומיים, מכריז על אירוע "POP-UP OUTLET SALE" במתחםG בראשון לציון - אירוע מכירה לוהט, שיוצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, אשר יציע פריטי אאוטלט של עשרות מותגים מובילים כמו: ריבוק, אדידס, יאנגה, מנגו, טרמינל איקס, פוקס, גאפ ועוד. במסגרת הפופ אפ אאוטלט סייל תוכלו לאתר בגדים ופריטים מובילים של מגוון מותגים לנשים, גברים וילדים, והכל במחירים אטרקטיביים.

נטע אלחמיסטר. דימה טליאנסקי,
הפופ אפ של טרמינל איקס: הזדמנות לאתר פריטי מותגים לחורף במחירים אטרקטיביים/דימה טליאנסקי

מתי: בין התאריכים 10/01 - 28/02 (א'-ה' 09:30-22:00 | שישי 09:30 ועד שעה לכניסת שבת | שבת 09:30-22:00)
איפה: מתחם G ילדי טהרן 7, ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully