וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב 2023: המתלבשות הטובות של הטקס וגם דניאלה פיק שם!

11.1.2023 / 10:55

בזמן שישנתם, גלובוס הזהב חזר - ואיתו גם כל הגלאם! הכוכבות הגדולות ביותר של הוליווד החליקו לתוך שמלות מטריפות בעיצוב מיטב בתי האופנה המובילים בעולם, וסיפקו שפע של מראות בלתי נשכחים. אלה הן 9 המתלבשות הכי טובות של הלילה, כולל כוכבת אחת מבית!

ג'נה אורטגה. Kevin Mazur/Getty Images, GettyImages
ג'נה אורטגה/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images

לאחר הפסקה בשנה שעברה על רקע מחלוקת פיננסית ואתית, טקס גלובוס הזהב חזר הלילה (10/01), ובשיא תפארתו!, כדי לכבד את הופעות הקולנוע והטלוויזיה הטובות ביותר של השנה החולפת. כמיטב המסורת, בטרם החל הטקס, במתכונתו ה-80, האייליסטריות התייצבו במיטב מחלצותיהן על השטיח האדום (בסדר זה היה אפור) מחוץ למלון בוורלי הילטון, בבוורלי הילס קליפורניה. הכוכבות חגגו את תחילת עונת הפרסים בשמלות מטריפות המגלמות את הזוהר המסורתי המתבקש, אך נצפו גם מספר סילואטות רעננות ומפתיעות. אפילו בהתחשב בהיעדרו של המנהל הקריאטיבי לשעבר, אלסנדרו מישל, בית האופנה גוצ'י השפיע במידה ניכרת על השטיח האדום.

משמלות קלאסיות מרהיבות ועד ליצירות נוצצות או צלליות מפוסלות שהן בגדר הברקה. לפניכן רגעי השטיח האדום הטובים ביותר שטקס גלובוס הזהב ה-80 סיפק הלילה.

1. ריהאנה

עם מועמדות ראשונה עבורה לגלובוס הזהב, עבור השיר המקורי הטוב ביותר על עבודתה בסרט "פנתר שחור" עם השיר "Lift Me Up", החליקה על השטיח האדום בהופעה שחורה דרמטית ומפוסלת, הוט קוטור כמובן, שכללה שמלת סטרפלס עם כיווצים ומעיל קטיפה שופע בד וגלאם - אשר עוצבה עבורה בהתאמה אישית על ידי בית האופנה סקיאפרלי. כמי שאף פעם לא נרתעה "לנצנץ כמו יהלום", רירי השלימה את הלוק עם בלינג מרהיב - שרשרת סטייטמנט נוצצת ועגילים של קרטייה, סנדלים אלגנטיות של ג'וזפה זנוטי וקלאץ' של רוג'ר ויויאר. יש לציין כי פחות התחברנו לתסרוקת, אבל אנחנו נסלח לה על זה!

המגה-סטארית חוזרת לשטיח האדום! רירי עלתה על הופעה דרמטית משובחת של סקיאפרלי קוטור

2. מרגו רובי

מועמדת "בבילון" הדהימה בשמלה יפהפייה של שאנל, שעוצבה עבורה בהתאמה אישית בעבודה שארכה למעלה מ- 750 שעות, אשר בוצעו בקפידה בידי האומנים של בית האופנה הצרפתי. רובי, שפיתחה מערכת יחסים קרובה עם שאנל במהלך השנים, שיתפו שוב פעולה הלילה לגלובוס הזהב. עשויה תחרת שנטילי ורודה בהירה בשילוב משי טול, עם מוטיב "שברון" מעוטר בפאייטים, חרוזים ונוצות, היצירה הייתה בהחלט בחירה הולמת למאורע, שכן השחקנית הייתה מועמדת למספר פרסים מרכזיים הלילה. ואם השמלה מרגישה מעט מוכרת, זה משום שהיא נוצרה בהשראת לוק שהופיע בקולקציית סתיו 2022 של שאנל, בעיצוב המנהלת הקריאטיבית וירג'יני ויארד.

מרגו רובי מסובבת ראשים בשמלה מושלמת של שאנל, בהתאמה אישית כמובן

3. ג'נה אורטגה

כוכבת "ונסדיי", סדרת הלהיט של נטפליקס, ומי שאחראית (בעקיפין) על הטרנד-שיר הוויראלי ברשתות שלא יוצא לנו מהראש ("אני ארקוד ארקוד.. עם הידיים ידיים..") לבשה גוצ'י וזה היה כה משובח! הקונטרסט בין השמלה הנשית, הרכה והנשפכת בגוון נחושתי מחד, אבל עם קאט-אאוטים נועזים, לבין הדמות האדג'ית בואכה אפלה של אורטגה (גם מחוץ למסך) מאידך - עבדו יחד בהרמוניה מדהימה. הסטייליסט הצמוד אנריקה מלנדז, שאחראי על כל הלוקים המטורפים של כוכבת השעה הצעירה, בחר לה שמלה של גוצ'י מקולקציית Ready To Wear אביב-קיץ 2023, והעמיס על צווארה שרשראות עוצרות נשימה של טיפאני ושות'. המבט המקפיא והמהמם של אורטגה, אגב, הוא אקססורי בפני עצמו.

ג'נה אורטגה מרהיבה בשמלה של גוצ'י + המבט המקפיא (המופלא) שמזוהה עמה

4. ג'סיקה צ'סטיין

המועמדת לסדרת הטלוויזיה "ג'ורג' ותמי", כבשה את השטיח האדום, ואותנו, כשהיא תעלה זוהר גיאומטרי בשמלת בת-ים עתידנית של אוסקר דה לה רנטה. השמלה הציגה פאטרן מורכב דמוי רשת קורי עכביש, ששובץ אבנים למכביר, ומפתח עגול מוגבה. בגזרת האבזור, הסטייליסטית שלה אורסולינה גרסיה בחרה ללכת על מינימליזם, ובצדק. צ'סטיין ענדה טבעות של גוצ'י, שיערה האדמוני נאסף לבאן מתוח והאיפור היה רך ובגוונים חמים. לוק שומט לסתות in our book!

בת-ים עתידנית: ג'סיקה צ'סטיין בשמלה של אוסקר דה לה רנטה

5. סלינה גומז

המועמדת בסדרה "רק רוצחים בבניין" עלתה על הופעה שהיא התגלמות הקלאסיקה הזוהרת ההוליוודית, בעיצוב בית האופנה ולנטינו, מקולקציית קוטור סתיו-חורף 2022. המדובר בשמלת סטרפלס מקטיפה, עם מפתח מרובע מטריף בחזה ושסע רגל נדיב, לה צוותו שרוולים אקסטרה תפוחים בסגול חציל. גומז, שנראתה אלגנטית ושיקית מתמיד, חתמה את הלוק הגלאמי שלה עם סנדלים שחורים של Santoni, קוקו אסוף ברישול מכוון ואיפור טבעי.

סלינה גומז מתעלת גלאם הוליוודי קלאסי באנסמבל של ולנטינו

6. מישל וויליאמס

כשזה מגיע לשמלה של המועמדת לסרט "הפייבלמנים", הכל נמצא בפרטים (הרבים) המשגעים! כמו שפע של ראפלס בגוון שמנת עם טון צהבהב אשר הודגשו בשוליים מתכתיים, סילואט א-סימטרי של כתף אחת, בתוספת שובל ארוך מסולסל. עם השמלה הזו של גוצ'י, וויליאמס הציגה את החזון המחודש של הראפלס, הנוטה לאסתטיקה סופר נשית ואף סקסית באמצעות צללית חובקת גוף, בדים שקפקפים והאיזון הנכון בין דרמה לעידון. השחקנית אבזרה את ההופעה בנעלי פלטפורמה בצבע שמפניה עם עיטור המחקה את הגלים שבשמלתה, ותכשיטים מעודנים בחסות טיפאני ושות'.

מישל ווילאמס מ-ש-ג-ע-ת בשמלת ראפלס של גוצ'י

7. לטישה רייט

"נסיכת פראדה", כך כינתה הסטייליסטית שיונה טוריני את כוכבת "הפנתר השחור", שהיממה בטקס עם שמלה כתומה-לבנה בעיצוב בית האופנה האיטלקי, מקולקציית אביב 2023 שהוצגה לאחרונה. זוהי אינה בחירה "טיפוסית" לטקס נוצץ שכזה, ובדיוק מהסיבה הזו אנחנו אוהבות את הלוק של רייט בפער! שמלה בגזרה ישרה ונקייה, אך מדויקת, עם הדפס אומברה ייחודי שעשה את כל העבודה. הכוכבת הבריטית חתמה את הלוק המתקדם-אופנתית עם סנדלי עקב כתומים ותכשיטים עדינים.

בחירה לא "טיפוסית" אך משובחת! לטישה רייט לובשת פראדה

8. אנג'לה באסט

אנג'לה באסט האייקונית עלתה על בלינג מכף רגל ועד צוואר. אחרי שכבשה את השטיח האדום בשמלה צמודה והמסנוורת (בקטע טוב!) של פמלה רולנד, האייליסטרית לקחה הביתה את הפרס לשחקנית המשנה הטובה ביותר עבור "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח". לסגירת הלוק המנצח, באסט השלימה את ההופעה עם סנדלי עקב של Sarah Flint ובלינג של שופארד.

אנג'לה באסט האייקונית בשמלה של פמלה רולנד

9. ואיך אפשר בלי הזווית הישראלית! דניאלה פיק

דניאלה פיק. Amy Sussman/Getty Images, GettyImages
דניאלה פיק לובשת שמלה מוזהבת מטמטמת בעיצוב לי גרבנאו/GettyImages, Amy Sussman/Getty Images

דניאלה פיק התייצבה לטקס פרסי גלובוס הזהב לצידה של בעלה, הבמאי המוערך קוונטין טרנטינו, ונראתה כמו אלה מוזהבת. פיק לבשה שמלה מרהיבה של המעצבת לי גרבנאו, עם מפתח וי עמוק סופר סקסי בחזית ושובל מהפנט. שיערה הכהה הארוך היווה קונטרסט מושלם לשמלה הזהובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully