וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שטוב, חדשני ויפה: 8 פריטים שאהבנו השבוע

13.1.2023 / 10:39

ג'קט מופלא בסגנון אורבני, טכנולוגיה קוריאנית שהיא גיים צ'יינג'ר, תכשיט שיקפיץ כל לוק, ועפרון גבות דק אבל עוצמתי: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

1. ג'קט של אלמביקה

ג'קט של אלמביקה. ירון רוקו אשכנזי,
ג'קט קרופ משובח שיהפוך לפריט החרישה בארונך, בהתחייבות!/ירון רוקו אשכנזי

פיס חרישה: אלמביקה, מותג האופנה הישראלי בעיצובה של הגר אלמביק, אשר מייצא ל- 13 מדינות בעולם, מציג חורף ורסטילי ומשובח ביותר בחסות ג'קט קרופ אשר מתהדר בוויב אורבני. המדובר בפיס משוחרר ומחמיא במיוחד, מתוך קולקציית חורף 2022-3. עשוי קווילט ניילון בצבע בז' עמוק עם בטנה חומה ורכיסה כפולה, בעיצוב שנע בין האורבן-סטריט לאלגנטי. ככזה, הג'קט צפוי להפוך לפריט החרישה האולטימטיבי בחורף הקרוב, וישתלב למעשה בכל סגנון או הופעה.

כמה: 489 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנויות המותג, ובאתר

2. קרם CC של Erborian

קרם CC של Erborian. יח"צ חו"ל,
אירבוריאן: טכנולוגיה קוריאנית שמשנה את כללי המשחק/יח"צ חו"ל

גיים צ'יינג'ר בשגרת הטיפוח: מותג הטיפוח הקוריאני Erborian, שנקנה בשנת 2012 על ידי קבוצת לאוקסיטן העולמית, עושה עלייה לישראל. המותג פועל בשיטה היברידית ומתמחה ביצירת מוצרי טיפוח בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך עם רכיבי על קוריאניים, לצד מסורת עתיקת יומין ורכיבים מסורתיים, ולמעשה? משלב בין איפור לטיפוח! מוצרי החברה מעוטרים בפרסים מהמגזינים המובילים בעולם, ונועדו לזקק שגרת טיפוח יעילה ומדויקת שמבטיחה לגרום לנו לגלות מחדש את הפוטנציאל הגלום בעור שלנו. כך גם הקרם CC בשני גוונים (בהיר ושזוף) שיש בו הכל - מספק לחות, הגנה מהשמש, ופיגמנטיי צבע מוחבאים אשר במגע עם העור משתלבים עם הטון הטבעי ומתאימים עצמם לכל אחת באופן מושלם. הגימור קליל ונספג מהר.

כמה: 199 שקלים
איפה: ניתן להשיג באתר החברה בישראל, בחנות החדשה בעזריאלי שרונה בתל אביב, ובחנויות לאוקסיטן ברחבי הארץ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

3. חולצה של COMME IL FAUT

חולצה של COMME IL FAUT. אריאל שליו,
מיני קולקציה ייחודית שהיא כל כולה מחווה לאמן המיצג המנוח דני זקהיים/אריאל שליו

במהדורה מוגבלת: קום איל פו משיקים מיני קולקציית בגדים המעוצבת בהשראת דמותו ויצירותיו של דני זקהיים ז"ל במלאת 28 שנים למותו. זקהיים היה מבחירי אמני המיצג החתרנים והקווירים שפעלו בארץ בשנות ה-80 וה- 90, ובן זוגה של קרול גודין המעצבת המיתולוגית של COMME IL FAUT. ההדפסים אשר מעטרים את קולקציית הקפסולה של דני זקהיים לקוחים מתוך ארכיון עבודותיו, המאופיינות בחיבור בין גברי ונשי, פוריות והרס, שלמות וריקנות גשמיות ורוחניות. את עינינו תפסה חולצת "אנג'לס" התכלכלה המכופתרת; עשויה ויסקוזה מודפסת, פרי פיתוח דפוס דיגיטלי של מחלקת העיצוב של קום איל פו, בהשראת עבודת הפרפורמנס של דני הנקראת Impressions from Above - A Phenomenon (1987).

כמה: 890 שקלים
איפה: הקולקציה תוצע למכירה בתערוכה לזכרו של דני זקהיים, בבית האופנה קום איל פו (האנגר 23 נמל תל אביב), ובאתר

4. עגילי פנינים של תכשיטי דנון

עגילי פנינים של תכשיטי דנון. ליאור קסון,
קולקציית הקפסולה "No Rules" של תכשיטי דנון מפתיעה ונועזת!/ליאור קסון

אקססורי שיקפיץ כל לוק: מותג התכשיטים DANON משיק קולקציית קפסולה נועזת שאין בה חוקים, ומכאן שמה - "No Rules". קולקציה דינמית שמנפצת מוסכמות, שנועדה לכולם - ללא הבדלי מגדר או העדפה, ומלאה בשילובים יוצאי דופן של חומרים, גדלים וצבעים. בהתאמה, תמצאו בקולקציה פריטים המשלבים אבני חן צבעוניות, פנינים, משחקי גדלים ושילובים בין כסף לזהב. אהבנו בפער את עגילי הסטייטמנט המצופים זהב בשילוב פנינים גדולות, שיש להם הפוטנציאל להקפיץ כל הופעה לתהילת השיק.

כמה: 169 שקלים
איפה: ניתן להשיג באתר החברה או בסניפי הרשת (קניון עזריאלי תל-אביב, וקניון G כפר סבא)

5. עפרון גבות של שיר נקש לרשת אפריל

עפרון גבות של שיר נקש לרשת אפריל. יח"צ,
הסוד לגבות מופלאות: עפרון מכני של שיר נקש/יח"צ

דק אבל עוצמתי: אמנית הגבות שיר נקש, מחלוצות תחום המיקרו פיגמנטציה בישראל ומייסדת האקדמיה שיר נקש, בית הספר הראשון בישראל למיקרו פיגמנטציה, משיקה באופן בלעדי ברשת אפריל סדרת מוצרים חדשנית, המעניקה פתרון כולל לטיפוח ולבריאות הגבות. מוצרי הסדרה, המציעים שילוב של איכות ונגישות, ארוזים במעטפת זוהרת ונחשקת. בתהליך הפיתוח של המוצרים נבדקו והובטחו יעילות ובטיחות מרביות, תוך התאמה לקהל רחב, ובשילוב צמחי מרפא. לדוגמא, שמנים חיוניים לשיקום ולהזנת עור ושיער הגבות, ומגוון חומרים משלימים, בהם אבקות פיגמנט עשירות. עיפרון מכני בעל קצה דק הוא הפייבוריט החדש שלנו; משמש לעיצוב ותיחום הגבה באופן מדויק, וכולל קצה מכני דק לעיבוי מקסימלי. המוצר מגיע ב-4 גוונים.

כמה: 89 שקלים
איפה: להשיג ברשת אפריל

6. ברלט של סלוגי

ברלט של סלוגי. יח"צ חו"ל,
ללכת עם להרגיש בלי: ברלט ה- Zero Feel של סלוגי/יח"צ חו"ל

כמו עור שני: סלוגי מציגה גוזיית טופ עם ריפוד קל מסדרת Zero Feel - פריט לבוש חלק ורך במיוחד שנעלם לחלוטין מתחת לחולצה, עשוי בד נוח וגמיש שמעניק תחושת "עור שני" כמעט. הברלט הקליל מציג מחשוף וי וריפוד דק נשלף, עם בליטה בחלקו התחתון. הבטנה סופר חלקה ורכה באזור הקאפ. רצועות צד רחבות מעניקות תמיכה מרבית. הברלט מגיע בשלושה צבעים, במידות XS עד L, ונועד להסתגל באופן פעיל לגוף שלך ולחופש שלך.

כמה: 169.90 שקלים
איפה: להשיג באתר האונליין של החברה, חנויות טריומף בפריסה ארצית ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ

7. אודם יוקרתי לבוטיק BEYONDSKIN

אודם יוקרתי לבוטיק BEYONDSKIN. יח"צ חו"ל,
פורמולה מנצחת ועיצוב מרהיב: סדרת האודמים המהפנטת של La bouche rouge paris/יח"צ חו"ל

לחתום בנשיקה: מותג האיפור הצרפתי היוקרתי La bouche rouge paris , אשר לראשונה ניתן להשיג בישראל בחנות הבוטיק BEYONDSKIN המאגדת מותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים, משיק סדרת אודמים מהפנטים. האודמים, אשר ניתנים למחזור ולמילוי חוזר, מכילים סרום ולחות אולטימטיבית, עשירים בוויטמין E להזנת השפתיים (ללא פרבנים וללא טלק) - וכל אלה הופכים את מרקם האודם קל למריחה, ויעניקו מראה שפתיים נקי ואלגנטי שלא ניתן להתעלם ממנו. גם העיצוב של האודם מרהיב, הודות לכיסויי העור המעוצבים לעילא.

כמה: 150 שקלים לאודם, 250 שקלים לכיסוי עור
איפה: ניתן להשיג בחנות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת אביב

8. סווטשירט של HOODIES

סווטשירט של HOODIES. חיים כהן,
בייסיק עם טוויסט: קולקציית היוניסקס החדשה של הודיס/חיים כהן

לה ולו: רשת הודיס משדרגת את קולקציית החורף שלה עם דרופ חדש, על טהרת היוניסקס, ומשחררת מגוון סווטשירטים ופוטרים עם הדפסים הכי כיפיים. כי בינינו, הגיעה העונה הזו בשנה שכל מה שאנחנו רוצות (ורוצים) זה להשתחל לתוך סווטשירט ארוך, נעים וכמובן גם הכי בסטייל, ולא לצאת ממנו עד סוף היום. תודה!

כמה: 99.90 שקלים
איפה: ניתן להשיג בסניפי הרשת, ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully