וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל תאגיד היוקרה LVMH מינה את בתו לנהל את דיור

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 17:57

קונגלומרט היוקרה LVMH מתחיל את 2023 עם אחד משינויי ההנהלה הגדולים ביותר מזה שנים; המנכ"ל והאיש העשיר בעולם, ברנרד ארנו, מינה את בתו דלפין לנהל את המותג השני בגודלו בחברה - דיור

דלפין ארנו. Dominique Charriau/WireImage, GettyImages
דלפין ארנו/GettyImages, Dominique Charriau/WireImage

הבת הבכורה והמועדפת. דלפין ארנו מונתה (על ידי אביה, מנכ"ל LVMH) לעמוד בראש בית האופנה דיור

ברנרד ארנו, מנכ"ל קונגלומרט מותגי הלאקז'רי LVMH, מודיע היום (רביעי, 11/01) כי הוא ממנה את בתו הבכורה, דלפין ארנו, לעמוד בראש המותג השני בגודלו של החברה - בית האופנה דיור, זאת כחלק ממהלך שינוי מנהלים גדול שעובר על תאגיד הענק. ארנו בן ה-78, האיש העשיר בעולם נכון לתחילת 2023 (שעקף את אילון מאסק בחודש שעבר), הוא הבעלים של לואי ויטון, טיפאני, דיור ולמעלה מ- 70 מותגי אופנה יוקרתיים מהמובילים בעולם.

דיור. אביב 2023, Ready To Wear

קל להכריז שהמדובר בנפוטיזם במלוא הדרו, אך מסתמן כי דלפין ארנו (47) הרוויחה את מעמדה ביושר, כמובן תלוי את מי שואלים. היא הצטרפה לעסק המשפחתי בשנת 2000 לאחר שנתיים בחברת הייעוץ הניהולי "מקינזי", וסיום לימודיה בבית הספר לכלכלה של לונדון. ארנו הצטרפה לדירקטוריון LVMH בשנת 2003 - והפכה לאישה הראשונה ולאדם הצעיר ביותר שכיהן בו. היא מגיעה לתפקיד אחרי עשור כמשנה למנכ"ל לואי ויטון, ונבחרה להחליף את פייטרו בקארי כנשיאה ומנכל"ית בית האופנה דיור. משמע: לנהל מותג יוקרה ששוויו מוערך ב-382 מיליארד יורו. זהו התפקיד הגדול ביותר שטרם הוענק לחבר בדור הבא של משפחת ארנו, אפילו כשכל 5 ילדיו של ברנרד לקחו תפקידי מפתח בקבוצה.

קולקציית בגדי הגברים של דיור, Resort 2023

במסגרת שינוי המנהלים הגדול שמתרחש בימים אלה באימפריית היוקרה, פייטרו בקארי (שהיה היו"ר והמנכ"ל של כריסטיאן דיור קוטור) יחליף את מייקל בורק וימונה ליו"ר ומנכ"ל לואי ויטון במקומו (לאחר שבורק שימש כמנכ"ל לואי ויטון מזה 10 שנים).

לואי ויטון OUT, דיור IN. דלפין ארנו היא הנשיאה והמנכל"ית החדשה של דיור

"פייטרו בקארי עשה עבודה יוצאת דופן בכריסטיאן דיור בחמש השנים האחרונות", אמר ברנרד ארנו בהצהרה, "המנהיגות שלו האיצה את המשיכה וההצלחה של הבית האייקוני הזה... אני בטוח שפייטרו יוביל את לואי ויטון לרמה הבאה של הצלחה ונחשקות". ואודות בתו דלפין, ארנו מסר בתגובתו: "תחת הנהגתה של דלפין, הנחשקות של מוצרי לואי ויטון התקדמה משמעותית, מה שאפשר למותג לקבוע באופן קבוע שיאי מכירות חדשים. התובנות החדות שלה וניסיונה שאין שני לו יהיו נכס מכריע בהנעת הפיתוח המתמשך של כריסטיאן דיור".

תצוגת אביב-קיץ 2023 המהפנטת של לואי ויטון, שהתקיימה עוד תחת הנהגתה של דלפין ארנו

דיור. אחד מבתי האופנה היוקרתיים והנחשקים בעולם

גם ארנו (בדיור) וגם בקארי (בלואי ויטון) יצטרכו לנווט בסביבה מאתגרת בטווח הקצר. בעוד המינוי של ארנו מסמן למעשה מעין סגירת מעגל - שכן היא חוזרת למותג שבו עבדה לראשונה בשנת 2001, שם החלה לעבוד על נעליים ישירות מול המנהל הקריאטיבי של דיור דאז, ג'ון גליאנו, ולפני שהתקדמה להיות סגנית מנהלת כללית בתאגיד. שינויי המנהלים ב- LVMH ייכנסו לתוקף ב- 1 לפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully