וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי בחירת המבקרים 2023: מי הפגיזה? ומי (מעט) פספסה?

16.1.2023 / 16:00

הכוכבות הגדולות ביותר, מהטלוויזיה והקולנוע, הביאו סטייל מפעים אל השטיח האדום של טקס פרסי בחירת המבקרים לשנת 2023. לפניכם המראות הבלתי נשכחים של הלילה. וגם, פספוס בולט אחד

ג'אנל מונה. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
ג'אנל מונה רותחת בורה וונג קוטור/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

הישר מ-L.A . אמש (15/01) התקיים טקס פרסי בחירת המבקרים 2023 (Critic's Choice Awards), אשר מעניק כבוד למיטב ההופעות הקולנועיות והטלוויזיוניות. והשנה, התכנסו סלבריטאים כמו ברנדן פרייזר (שגרף את פרס השחקן הטוב ביותר עבור הופעתו ב-"הלוויתן"), ג'ניפר קולידג', ג'וליה רוברטס, מישל פייפר, אניה טיילור-ג'וי ועוד, כדי לחגוג את הישגי השחקניות והשחקנים וכחלק מעונת הפרסים שעדין בעיצומה.

אילו כוכבות הדהימו על השטיח האדום? ג'אנל מונה הייתה מסמר הערב, לילי ג'יימס ואניה טיילור-ג'וי הביאו עמן גלאם נסיכותי, קייט בלאנשט מוכיחה שפחות הוא היותר החדש, וניב סולטן בלטה בשמלה משגעת הישר ממסלול שבוע האופנה בפריז. אבל מג'וליה רוברטס ציפינו ליותר.
גללו לכל הדיטיילס המרהיבים.

ג'אנל מונv. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
ג'אנל מונה: מסובבת ראשית ביצירה דרמטית נועזת של ורה וונג הוט קוטור/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images

המועמדת ל- "בצל זכוכית: תעלומת הסכינים", כבשה את השטיח האדום בשמלת שיפון משי שחורה בהתאמה אישית בעיצוב ורה וונג הוט קוטור. השמלה התהדרה בצווארון גולף, משחקי שקיפויות וכיווצים לכל אורכה, בשילוב קאט-אאוטים מטריפים שמוקמו אסטרטגית במעלה ירכיה, מה שיצר קצת דרמה מופלאה. מונה בת ה-37 גם זכתה לכבוד בטקס עת זכתה בפרס SeeHer, אשר מוענק מדי שנה לאדם "הדוגל בשוויון מגדרי, מגלם דמויות באותנטיות, מתנגד לסטריאוטיפים ופורץ גבולות". מעצבת השיער ניקי הלמס יצרה עבור השחקנית hair moment משגע, עם חוטים ששזרה לצמות ההדוקות על ראשה. הבלינג היה בחסות Messika.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קייט בלאנשט. David Livingston/Getty Images, GettyImages
גם בלוק סולידי ולא מאוד גלאמי, קייט בלאנשט כובשת את השטיח האדום/GettyImages, David Livingston/Getty Images

קייט בלאנשט בת ה- 53 הלכה על פלטת צבעים ווייב ניטרליים, בסט בצבע אבן בעיצוב מקס מארה מקולקציית אביב-קיץ 2023 Ready To Wear. בלאנשט, שהייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר על עבודתה בדרמה המוזיקלית "Tar", הייתה לבושה בחולצה מכופתרת תחובה לתוך חצאית מקסי תואמת, אשר יצרה צללית דמוית בתולת-ים והציגה מכפלת מרופטת שהעניקה להופעה וויב "לא גמור" וכמובן לא מתאמץ מדי - ובדיוק מהסיבות הללו ההופעה הזו מצטיינת!

אל פנינג. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
אל פנינג מתעלת נסיכה אירית בשמלה מטריפה של אלכסנדר מקווין/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images

היא אמנם לא הייתה מועמדת לפרס, אך זה לא מנע מאל פנינג להפציע לפרסי בחירת המבקרים בלוס אנג'לס כשהיא לבושה לזכייה! פנינג לבשה שמלת סטרפלס מפוסלת עשויה טול בצבע שמנת בעיצוב שרה ברטון, המנהלת הקריאטיבית של בית האופנה אלכסנדר מקווין. כשעל הסטיילינג הייתה אמונה סמנתה מקמילן, נראה היה שהשחקנית בת ה-24 תיעלה את דמותה המלכותית על המסך ב- "גטסבי הגדול". נוטפת וויב אירי, השמלה כללה מחוך סטרפלס במראה מעט מפורק בשילוב קאט אאוטס, וחצאית חישוק עם שכבות של תחרה שנשפכו לקרסוליה. הלוק הושלם עם נעלי סטילטו מוזהבים ותכשיטים של איירין נוווירת'.

לילי ג'יימס. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
לילי ג'יימס במראה שומט לסתות, נקודה!/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images

כל העיניים היו עליה! כשלילי ג'יימס התייצבה על השטיח האדום בשמלה נסיכותית שקופה, אבל עם טוויסט אדג'י, של אוסקר דה לה רנטה. ג'יימס בת ה-33 בחרה גם בטרנד השקוף לערב הנוצץ, כשהחליקה לתוך שמלת סטרפלס מפוספסת המסתיימת בקרסוליים עם חצאית בעלת ווליום משגע. שיערה נאסף לכדי באן ברישול מכוון, ופוני מדויק שמסגר את פניה הכה נאות. היא אבזרה את הלוק עם תכשיטי יהלומים של "דה בירס", וסנדלים סקסיות על פלטפורמה.

קרי וושינגטון. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
קרי וושינגטון מביאה אווירה אביבית ופרשית אל השטיח האדום ב-LA/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

מגישת הפרס, קרי וושינגטון (45), עלתה על מראה אביבי מלבב בחסות ארמני קוטור מקולקציית אביב-קיץ 2022. המדובר בשמלת סטרפלס מרהיבה כסופה בצללית שעון חול, בעלת מפתח סקסי נשי, ומעוטרת רקמת קריסטלים ופייטים המשלבת בין וורוד לתכלת. כשזה מגיע לשטיח האדום וושינגטון אף פעם לא מאכזבת, והפעם אף הפתיעה בבחירתה ללכת על לוק סופר נשי ורומנטי. את הלוק היפהפה הכוכבת חתמה עם תכשיטים של בולגרי, וסנדלי פלטפורמה עם אבזם לבן שלSantoni .

ניב סולטן. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
ניב סולטן בולטת על השטיח האדום ב-LA בשמלה מטריפה של סן לורן/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images
ניב סולטן. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
ניב סולטן/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images

ניב סולטן, השחקנית הבינלאומית והמועמדת לפרס הסדרה הזרה של השנה עם סדרת הלהיט "טהרן" של כאן 11, הסבה לנו נחת על השטיח האדום של הטקס בלוק מיוחד שנבחר עבורה על ידי בית האופנה סן לורן. השחקנית בת ה-30 לבשה את לוק מס' 10 כפי שהוצג על המסלול של סן לורן אביב-קיץ 2023 בשבוע האופנה האחרון בפריז - קולקציה שכולה בהשראת אמצע שנות ה-80 כשהדוגמניות של מסייה סן לורן דאז צעדו בשמלות ברדס אלגנטיות ועוצמתיות כאחד, וכך גם סולטן! הסטיילינג והביוטי נותרו נקיים ומינימליסטיים, ובצדק. השחקנית המוערכת ענדה טבעת מרהיבה של Yvonne Leon.

אניה טיילור-ג'וי. Frazer Harrison/Getty Images, TPS
כמו בובה מהפנטת: אניה טיילור-ג'וי לובשת דיור הוט קוטור/TPS, Frazer Harrison/Getty Images

לילי ג'יימס לא הייתה השחקנית היחידה שבחרה בשמלה נסיכותית-משהו לערב פרסי בחירת המבקרים. המגישה אניה טיילור-ג'וי הפליאה בשמלה "עירומה" של דיור הוט קוטור, עם עיטורי אבני חן ותכשיטי יהלומים עם יותר מ- 25 קראט של מותג תכשיטי היוקרה טיפאני. טיילור-ג'וי בת ה-26 נתנה הצצה חצופה לתחתונים שלה שבצבצו תחת השמלה העדינה, אשר הסתיימה באורך קרסול והציגה לראווה סנדלי עקב כסופים מתוכשטים של ג'ימי צ'ו. מחלפות שערה הזהובות עוצבו בבאן דרמטי, והמאפרת ג'ורג'י אייסדל השתמשה במוצרי דיור ביוטי על פניה של, ושמרה על מראה עדין וזוהר.

קייט הדסון. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
קייט הדסון זוהרת מתמיד באוסקר דה לה רנטה/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images

קייט הדסון ממשיכה את רצף ההופעות המרשימות שלה על טהרת הגלאם. השחקנית ומגישת הפרס בטקס, בת ה- 43, לבשה שמלה מתכתית עם אפליקציה פרחונית בעיצוב בית האופנה אוסקר דה לה רנטה, גם אצלה המוטיב השקוף בלט. הדסון השלימה את המראה המשגע בסנדלי פיפ-טו של כריסטיאן לובוטין ותכשיטים של בולגרי.

ג'וליה רוברטס. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
ג'וליה רוברטס: ציפינו ממנה ליותר! ועדיין נראתה אלגנטית מתמיד בסקיאפרלי/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images

מעט קשה לנו לציין זאת, אבל ג'וליה רוברטס קצת פספסה הלילה ועוד בסקיאפרלי לא פחות! מענין עוד יותר הוא, שאליזבת סטיוארט, אותה סטייליסטית שהלבישה את קייט בלאנשט המדורגת גבוה למעלה, אחראית גם על הלוק המעט משמים הזה של רוברטס. המגה-סטארית בת ה-55 לבשה שמלת מקסי שחורה מעוטרת בזהב וכל טוב בחלקה העליון ובעלת שרוולים ארוכים, של בית האופנה האיטלקי הנחשק. את ההופעה האלגנטית רוברטס חתמה עם נעלי עקב של Roger Vivier, תיק של Tyler Ellis ותכשיטי שופארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully