וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות מסתערות על עור אדום, וזה לוהט

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 10:41

מופע שנות השמונים חוזר: צבעוניות חדשה כובשת את ז'אנר בגדי העור, והפעם- אדום על גווניו, ולא רק בג'קטים שמסתיימים בקו המותן. יש גם חצאיות, מעילים ושמלות מיני נועזות, שבעבר נחשבו big no no אופנתי. תגללו לאינטרפרטציות עדכניות ואדג'יות בחסות בתי האופנה הגדולים

ג'אנל מונה. שאטרסטוק, ShutterStock
ג'אנל מונה/ShutterStock, שאטרסטוק

כשזה נעשה מדויק, זה הכי שיק. פרואנזה שולר סתיו-חורף 2022 בשבוע האופנה ביו-יורק

גלילה בפיד האינסטה בימינו מעניקה מנה נדיבה של השראה אופנתית, ומתריעה על מגמות תורניות או פרשניות חדשניות לטרנדים בולטים, והכל כפי שנלבש ונצפה על הכוכבות ואושיות הרשת. תחילית-טרנד שכזה שמשך את תשומת ליבנו בימים האחרונים הוא: פריטי לבוש בעור אדום לוהט, ואנחנו צופים שהמגמה עד מהרה תזלוג אל רשתות האופנה המהירות ואז גם לרחוב, קרי: למלתחה שלנו. כשאומרים "ג'קט עור", האימג' שמיד עולה לראש הוא ג'קט עור שחור קלאסי ועל-זמני. אבל החורף מסתמן כי העור השחור יפנה מקומו לצבע. ועוד איזה צבע!

אמילי בלאנט עשתה את זה קודם: על השטיח האדום בניו-יורק ב-2020, לובשת שמלת עור אדומה של אלכסנדר מקווין

תרשמו תרשמו: צבעוניות חדשה כובשת את ז'אנר בגדי העור ושמה: אדום על גווניו, ולא רק בג'קטים שמסתיימים בקו המותן. יש גם חצאיות, מעיל באורך מידי עם רכיסה כפולה ושמלות מיני נועזות, שבעבר נחשבו big no no אופנתי, אבל באינטרפרטציות הנוכחיות בחסות בתי האופנה הגדולים בעולם מקבלות אשרור מחדש. בסופו של יום, המדובר בפריטים שעלולים "להשתלט" ואף להדהד סגנון מיושן או זול רחמנא ליצלן. משכך, הדבר הראשון שצריך לוודא הוא הפיט - הגזרה צריכה להתאים לכן היטב. ולא פחות חשוב מכך, הבגד צריך להשתלב בסגנון האישי שלכן ולא להראות "תחפושתי" מדי. אך דווקא במקרה דנן, כל המגזימה הרי זה משובח - לכן על תהססו ללכת על טוטאל לוק בעור אדום, רק תוודאו שזה מדויק. גללו לראות איך הכוכבות הגדולות עושות את זה והכי בסטייל!

מרגו רובי עושה את זה אקסטרה שיק בחליפת עור אדומה של בוטגה ונטה. הסוד הוא בסטיילינג שמעט מקליל

לצבע האדום יש את היכולת להיות עוצמתי, שובב ומפתה - ואחת שיודעת היא מרגו רובי! השחקנית בת ה-32 נראתה לובשת לא אחד, אלא שני לוקים אדומים מכף רגל ועד ראש באותו הלילה. למסיבת העיתונאים לרגל הפרמיירה לסרטה האחרון "בבילון", שהתקיימה בלונדון בסוף השבוע, רובי עלתה על חליפת עור אדומה של בוטגה ונטה מקולקציית סתיו-חורף 2022, אשר כללה: מעיל אוברסייז ברכיסה כפולה בשילוב מכנסיים תואמים עם סיומת קצוצה. כדי להקליל את ההופעה ולשוות לה מראה יותר קול, ובצדק, הסטייליסטית קייט יאנג בחרה עבור הסטארית שלה טישרט בייסיקית בצבע חום עם מפתח עגול, ומגפוני פלטפורמה חומים של Monstra.

וכך זה נראה (מימין) על המסלול של בוטגה ונטה, סתיו-חורף 2023

מאוחר יותר באותו הערב, רובי המשיכה את מוטיב הארגמן כאשר הפציעה לפרמיירה של סרטה "בבילון" בשמלת שכמייה אדומה של בית האופנה ולנטינו, בהשראת אולד הוליווד ובעלת מחשוף גב מטמטם. כשהיא נראית כל כך טוב, לא פלא שאדום הוא הגוון החדש האהוב על רובי!

לא פלא שהיא אימצה את הצבע האדום! מרגו רובי לובשת ולנטינו קוטור, לצד בראד פיט, בפרמיירה של הסרט "בבילון" בו הם מככבים

השחקנית הקנדית היפהפייה והכוכבת העולה, טיילור ראסל בת ה-28, כבשה את השטיח האדום במסיבת התה של ה- BAFTA 2022, ועשתה זאת באנסמבל אדום רותח לא פחות! ראסל לבשה אלכסנדר מקווין מכף רגל ועד צוואר; מעיל עור אדום אדג'י בסגנון "אופנוענים" שקיבל שדרוג נשי יותר הודות לסילואט הפפלום בתחתית, בשילוב חצאית מידי משגעת עם שסע רגל גיאומטרי נועז, ויש שם גם רוכסן. להשלמת ההופעה ההיסטרית הזו ראסל אחזה בתיק מיני "הובו" וסנדלי עקב "פאנק", שניהם אדומים ושניהם כמובן של אותו בית אופנה אוונגרדי מהנחשקים בעולם.

טיילור ראסל לוהטת באלכסנדר מקווין לאירוע מסיבת התה של BAFTA 2022

לקידום סרטה "בצל זכוכית: תעלומת סכינים החוצה", ג'אנל מונה התייצבה בתוכנית של ג'ימי קימל בהופעה אדומה מטריפה בעיצוב אוסקר דה לה רנטה. השחקנית בת ה-37 הלכה עם הפאנק-גלאם עד הסוף, בשמלת מיני מעור מקולקציית אביב 2023, אשר התהדרה בשרוולים דרמטיים נפוחים שהסתיימו בכפפות - ואגב, ניתנים להסרה. להשלמת הלוק-אדום-אש, הסטייליסטית אלכסנדרה מנדלקורן בחרה לכוכבת נעלי סטילטו עשויות ויניל אדום שקפקף עם חרטום מחודד.

ג'אנל מונה מתארחת בתוכנית "ג'ימי קימל לייב" בשמלת מיני אדומה מעור של אוסקר דה לה רנטה

וכך השמלה נראית מאחור! אוסקר דה לה רנטה, אביב 2023

למי שמרגישה שזה קצת (הרבה) טו מאץ' עבורה לאמץ בגדי עור אדומים במלתחת החורף שלה, אפשר תמיד להתנסות קודם עם אקססורי בלבד, ותיק הוא מקום מעולה להתחיל בו!

אלכסנדר מקווין מדגימים: תיק אדום לוהט בשילוב הופעה שחורה מאופקת, והתוצאה? וואו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully