וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממסקרה ועד שמלה וורסטילית: 8 פריטים שאהבנו השבוע

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 18:29

שמלת קרדיגן סרוגה, ספר שהוא מחווה מרגשת, משקפי שמש אייקוניים ומכנסיים שהם פרי שיתוף פעולה בין מותגי ענק: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

1. משקפי שמש של פראדה

קנדל ג'נר. יח"צ חו"ל,
קנדל ג'נר בקמפיין למשקפי השמש של פראדה/יח"צ חו"ל

סטייל על זמני: משקפי השמש של פראדה הם שם נרדף לסטייל נחשק ומכתיב טרנדים, עם לוגו מותג-העל על גבי משולש האמייל האייקוני שמופיע בזרוע של המשקפיים. וכזה הוא בדיוק דגם PR 13ZS המנצח, אותו מדגימה הסופרמודל קנדל ג'נר בקמפיין האחרון של בית האופנה - עם צללית חתולית, מסגרת שחורה, עדשות כהות, וזרועות רחבות בעיקול גיאומטרי, שכבר כה מזוהות עם מותג העל הרותח. לסיכום: טרה שיק!

כמה: מחיר מומלץ 2,749.90 שקלים
איפה: ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים

2. שמלה של SACK'S

שמלה של סאקס. שי יחזקאל,
שמלת סריג וורסטילית שתשדרג את מלתחת החורף, בהתחייבות!/שי יחזקאל

מאסט במלתחת החורף: שמלת קרדיגן סרוגה, מכופתרת באורך מידי עם מפתח וי, מקולקציית סתיו-חורף 2023 של סאקס, היא בדיוק מה שחסר לנו במלתחת החורף ואפילו לא ידענו. בעלת פוטנציאל לעשות סביבה סטיילינג מגוון. מבוטס צ'אנקיים בשילוב ג'קט ג'ינס אוברסייז, ועד מגפיים עם חרטום מחודד ומעיל עור פיטד. למתקדמות, לבשי אותה פתוחה ללוק בלתי צפוי של שכבות חם ומסוגנן. מגיעה בשני שילובי צבעים, ואנחנו אהבנו בפער את הכתום-אפור.

כמה: 324 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנויות המותג, ובאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

3. בגד גוף מחטב של ZOHARA

בגד גוף זוהרה. דור שרון,
מוצר הדגל של הקולקציה החדשה, המחטבת והנוחה של זוהרה: בגד גוף לייט/דור שרון

לא רק מתחת לבגדים: ZOHARA מציגה - הלבשה תחתונה מחטבת שתשנה את האופן שבו נשים מתלבשות ומרגישות בנוחות מקסימלית, ולכל מבנה גוף. משכך, בזוהרה ייצרו (באמצעות טכנולוגיה חדשנית) 4 פריטים שירגישו ממש כמו "סקנד סקין". מה בקולקציה? תחתונים בגזרה גבוהה לחיטוב אזור הבטן, מכנסים לחיטוב אזור הישבן והירכיים, בגד גוף מחטב בעל שכבת בד כפולה, והפייבוריט שלנו: בגד גוף לייט - מוצר הדגל של הקולקציה - בעל שכבת בסיס קלילה המעניקה תמיכה, חיטוב והחלקה יומיומית. יכול לשמש כתחליף אידיאלי לחזייה, שכן מעניק תמיכה מושלמת עם רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות. אל תהססו לאפשר לבגד גוף לבצבץ מתחת למראה השכבות שמככב בכל חורף מחדש. בגד גוף לייט מגיע בצבע שחור ובז', ובטווח מידות 34 עד 50.

כמה: 300 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנות בדיזנגוף 255 ת"א, ובאתר

4.ספר התערוכה "אלבר אלבז - מפעל החלומות"

Alber Elbaz- The Dream Factory. יח"צ,
"אלבר אלבז – מפעל החלומות", ספר מרהיב ומרגש במהדורה מוגבלת/יח"צ

"מפעל החלומות" גם אצלכן בבית: המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון מציעים לכם בימים אלה לקחת פיסה מתערוכת האופנה המרגשת אליכם הביתה - בדמות ספר התערוכה "אלבר אלבז - מפעל החלומות". הספר, שייצא במהדורה מוגבלת, הוא מחווה מרגשת ונוגעת ללב מתערוכת האופנה הגדולה ביותר שנעשתה אי פעם בעולם ובישראל כמחווה למעצב העל האייקוני ואגדת האופנה אלבר אלבז, אותה אצרה יערה קידר. כמו התערוכה, גם הספר חוגג את חייו ואת יצירתו של האדם והמעצב, ומאגד את אוצרות התערוכה כולה במהדורה מודפסת יחידה במינה על פני 220 עמודים. מאות תצלומים, איורי אופנה שאייר מילדות ועד בגרות, צילומים מתוך התערוכה עצמה, סיפור חייו, טקסטים וציטוטים בלתי נשכחים שלו, משמרים את חוויית הביקור בתערוכה ומזמינים להיפגש עם אלבר - ולהתאהב.

כמה: 200 שקלים
איפה: ניתן להשיג באתר מוזיאון העיצוב חולון, ובקופות המוזיאון

5. אייליינר של מור ממן

אייליינר של מור ממן. מייגן מימון,
מור ממן מציגה: אייליינר טוש עם פיגמנט עוצמתי/מייגן מימון

לחובבות המראה החתולי: אשת העסקים מור ממן, מלכת היופי של ישראל לשעבר (2014), בעלת מותג היופי והטיפוח לנשים Mor Maman - Honor Yourself וכן חברת הטיפוח לאם ולתינוק "לה בבה פיור", משיקה מוצר חדש בקטגוריית האיפור לעיניים; אייליינר טוש עם פיגמנט שחור עוצמתי למריחה קלה ומדויקת, שאינו נמרח או דוהה, ומבטיח להעניק טאץ' עדין למראה חתולי מהמם. ממן ממשיכה להביא את הטרנדים החמים של הביוטי בעולם ומייצרת אותם בארץ משנת 2020.

כמה: 159 שקלים
איפה: ניתן להשיג באתר המותג, בדיוטי פרי, ב"מרכזה" מתחם הקניות הגדול ביותר במזרח התיכון הנמצא בנוף הגליל.

6. מסקרה של YSL

מסקרת "לאש קלאש" של YSL. יח"צ,
מסקרת "לאש קלאש" של YSL לריסים מושלמים במינימום המאמץ/יח"צ

לריסים עוצמתיים: להשלמת איפור העיניים, ולאור הסעיף הקודם, מסקרה "Lash Klash" מבית YSL תעניק ווליום מידי משמעותי לריסים, ומוסיפה עד 200% יותר נפח. המסקרה היוקרתית בעלת פיגמנט שחור במיוחד, בעוד הפורמולה הייחודית של מסקרת הלאש קלאש מכילה את תמצית פרח האירוס, אשר מזינה את הריסים. מסקרה הניתנת לבנייה, ומציעה רמות שונות של עוצמת משיכות. ללא ניחוח ונטולת פרבנים.

כמה: 160 שקלים
איפה: להשיג ברשת אפריל

7. מכנסיים של אדידס ל- JD SPORTS

פרי שיתוף פעולה אייקוני של אדידס עם מעצב האופנה ג'רמי סקוט. יח"צ,
פרי שיתוף פעולה אייקוני של אדידס עם מעצב האופנה ג'רמי סקוט/יח"צ

שיתוף פעולה אייקוני: הקולקציה האדירה של אדידס בשיתוף מעצב האופנה ג'רמי סקוט (המעצב הראשי של בית האופנה מוסקינו) הולידה פריטים בלתי נשכחים. אפשר לראות את זה במכנסי הטראק עם סטייל על זמני וגרפיקה שובבה שמאפיינת כל כך את הסגנון של סקוט. למכנסיים רצועת מותן אלסטית עם קשירה וסיומת מתרחבת, שלושה פסים אייקוניים של אדידס המופיעים על צידי הרגליים, ובעיקר פוטנציאל לאין ספור שילובים.

כמה: 549.90 שקלים
איפה: להשיג בחנויות רשת JD SPORTS, ובאתר

8. קרם לילה של מעבדות GIGI

קרם לילה של מעבדות GIGI. יח"צ,
בדיוק לחורף: קרם לילה מחדש מסדרת RETIN A של מעברות GIGI/יח"צ

לשגרת לילה מיטיבה, בייחוד בחורף: מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI משיק את RETIN A - סדרת מוצרים טיפולית חדשנית לעור הפנים, בעלת חומרים פעילים לשיפור משמעותי של נזקי גיל וסביבה, ולעור חיוני וזוהר החל מהשימוש הראשון. סדרת RETIN A מכילה מגוון תכשירים טיפוליים לניקוי וחידוש העור בסיוע שילוב חדשני של חומצות הפועלות בסינרגיה, ומסייעות לשיפור משמעותי במראה העור ותפקודו. בין המוצרים מצאנו את קרם הלילה - RENEWAL NIGHT CREAM: קרם דיטוקס מחדש המיועד לשימוש במהלך לילה. מסייע בחיזוק תהליכי החלמה והתחדשות התאים. התכשיר מקלף בעדינות את העור, מחליק את המרקם ומפחית את עומק הקמטים. נוגדי החמצון שבהרכבו מסייעים בהתמודדות נגד מתחים הנגרמים בשל גורמים חיצוניים.

כמה: 219 שקלים
איפה: ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות העובדות עם מעבדות GIGI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully