וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה עושה קאמבק והכוכבות מתייצבות בדובאי

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 16:01

לראשונה מזה ארבע שנים, קווין בי חוזרת לבמה עם מופע מלא בדובאי לרגל פתיחת מלון יוקרה. איך זה נראה ומה היא לבשה? מוגזם-מושלם ואובר דה טופ בדיוק כפי שהיינו מצפים. גללו לכל האימג'ים והפרטים, כולל איט גירלז משלנו שלקחו חלק במאורע הגרנדיוזי

ביונסה. Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images, GettyImages
ביונסה עושה קאמבק והכוכבות מתייצבות בדובאי/GettyImages, Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images

לראשונה מאז 2018, אמש (21/01) קווין בי הופיעה בדובאי בפני קהל של 1,500 ברי מזל. על פי השמועות, הסופרסטארית קיבלה 24 מיליון דולרים בתמורה למופע מלא בלעדי שארך 90 דקות, אליו הגיעו לצפות ולתמוך סלבס כמו קנדל ג'נר, ליאם פיין ועורך "ווג" הבריטי אדוארד אנינפול. גם נציגות מכובדת מבית הייתה לנו שם - מבר רפאלי ועד יעל שלביה.

ביונסה. Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images, GettyImages
גולדן קווין ואובר דה טופ כמובן! קווין בי/GettyImages, Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images

הביקורות חלוקות בנוגע לשואו שביונסה נתנה בדובאי. אומנם אין עוררין על כך שהמופע היה מושקע ואקסטרווגנטי בדיוק כפי המצופה מכוכבת בסדר גודל שכזה, אך נשמעו קולות שרמזו כי היה ניכר שהפרפורמרית האייקונית לא הייתה על הבמה מזה כארבע שנים. ואיך ביונסה נראתה? גולדן קווין ואובר דה טופ כמובן! הלוקים שלה כללו בעיקר מחוכים מורכבים, הרבה הרבה זהב, וגלימות מפוארות גדולות מהחיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ביונסה. Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images, GettyImages
גולדן קווין! ביונסה לבשה אנסמבל מוזהב של דולצ'ה וגבאנה לטקס פתיחת מלון גראנד אטלנטיס בדובאי/GettyImages, Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images

מלכת הגרוב הבלתי מעורערת פתחה רשמית את הקאמבק שלה בדובאי כשהיא לבושה בזהב מכף רגל ועד ראש - הופעה custom made בעיצוב בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, שכללה שמלה מוזהבת עם קאט אאוטס במשחקי שקיפויות, ומפתח עמוק משגע בחזה. מעליה שאל גלימה זהב זוהר עם ווליום דרמטי בשרוולים ובשובל. הלוק היה מוגזם-מושלם, כיאה למאורע, והסטייליסט kjmoody ציוות למגה-סטארית תכשיטים של Messika קלאץ' מלבני קטן. שיערה הארוך של ביונסה עוצב בגלים רכים מדויקים, האיפור היה פלולס והחיוך מיליון דולר!

בשמלה צהובה, פייטים ונוצות. ביונסה פותחת את ההופעה בדובאי עם לוק גדול מהחיים בעיצוב Atelier Zuhra

מיד בתום מצגת אור אקסטרווגנטית, ביונסה הגיחה מול קהל של 1,500 איש כשנעמדה בראש הבמה בשמלה צהובה מטמטמת בעיצוב Atelier Zuhra. עשויה פייטים, בשילוב שכמיית נוצות מפוסלת. הסילואט שעקב אחרי קווי המתאר של גופה והשסעים הנועזים הדגישו את הפיגורה המדהימה של הכוכבת בת ה-41.

ביונסה. Kevin Mazur/Getty Images, GettyImages
אדומה אש: במחוך, טייץ, כפפות, חצאית וכתר! ביונסה מחליפה ללוק השני בעיצוב Nicolas Jebran/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images

במהלך ההופעה במלון "גראנד אטלנטיס" שבדובאי, קווין בי החליפה לעוד שני לוקים אקסטרווגנטיים, צבעוניים ונועזים לא פחות. לוק גרנדיוזי שהורכב ממחוך, טייץ, כפפות וחצאית באדום מעוטר זהב, שעיצב עבורה Nicolas Jebran. ולאחר מכן, הכוכבת האייקונית החליקה לתוך שמלת מיני סקסית מנצנצת ששילבה בין וורוד וזהב - אותה השלימה עם כפפות וגרביוני ביריות תואמים.

ככה אנחנו זוכרות ואוהבות אותה! הכי סקסית והכי פירס. ביונסה נותנת את השואו בשמלת מיני מנצנצת בוורוד וזהב

לא נתעלם כמובן מהאיט גירלז של השעה, שטסו עד לדובאי כדי לחזות במופע הקאמבק של ביונסה, ולבשו לוקים משגעים לא פחות. מקנדל ג'נר בשמלה חומה חלומית של סקיאפרלי מקולקציית אביב-קיץ 2023, שהיא יצירת אומנות ממש, דרך בר רפאלי בלוק סופר מעניין של אלכסנדר וונג - חזיית משולשים כסופה עם קשירה שנכרכה על פני חצאית סאטן נשפכת וסנדלים עם רצועות דקיקות, בר זומר שהלכה על שמלת בלייזר אדג'ית עם מפתח בצורת טיפה של ורסצ'ה לפקטורי 54. בעוד יעל שלביה (שדובאי בשבילה כבר בית) הפציעה בשמלה כחולה יפהפייה עם קאט אאוט בצורת לב הפוך שעיצבה דנית חזן, כאשר על הסטיילינג והתכשיטים אמונה דניאלה קפלוטו.

קנדל ג'נר. Kevin Mazur/Getty Images, GettyImages
קנדל ג'נר מסובבת ראשים בדובאי בשמלה חומה חלומית של סקיאפרלי/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images
בר רפאלי. Jeff Spicer/Getty Images, GettyImages
בשמלת חזייה כסופה/שחורה: בר רפאלי זוהרת וסקסית מתמיד בשמלת מיני של אלכסנדר וונג/GettyImages, Jeff Spicer/Getty Images
יעל שלביה. בן ביטון,
בכחול משגע וקאט אאוט בצורת לב הפוך: יעל שלביה לובשת דנית חזן ותכשיטים של דניאלה קפלוטו/בן ביטון

להופעה של קווין בי בר זומר עלתה על שמלה מכופתרת הורסת של ורסצ'ה לפקטורי 54, ונעלי הפלטפורמה האייקוניות

לפני ההופעה, בר זומר הספיקה להסתחבק עם קנדל ג'נר: הג'נרית בשמלה פיסטוקית מהממת של ויקטוריה בקהאם, וזומר לובשת בלייזר אוברסייז לבן של אלכסנדר ווטייר לפקטורי 54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully