וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת על שמלת ראש האריה של קיילי ג'נר!

23.1.2023 / 18:41

שבוע ההוט קוטור נפתח הבוקר בפריז, וראשי החיות של סקיאפרלי מסעירים את הרשת! נמר, אריה וזאב: קיילי ג'נר נתנה הצצה מוקדמת, ומיד אחריה עלו על המסלול הסופרמודלס בהופעות מעוטרות ראשי חיות ריאליסטיים בגודל מלא. ונשאלת השאלה, האם הכל לגיטימי בשם "הקוטור"?

קיילי ג'נר. Pierre Suu/Getty Images, GettyImages
קשה לתאר במילה את מה שקורה פה: קיילי ג'נר מגיעה לתצוגת ההוט קוטר של סקיארפרלי בתלבושת ראש אריה/GettyImages, Pierre Suu/Getty Images

שבוע ההוט קוטור נפתח הבוקר (23/01) בפריז עם הקולקציה החייתית של בית האופנה סקיאפרלי לאביב-קיץ 2023, ומהרגע שכוכבת הריאליטי והאמא לשניים, קיילי ג'נר, הגיעה לתצוגה - הרשת סוערת.

קשה לתאר במילה את מה שקורה פה: קיילי ג'נר מגיעה לתצוגת ההוט קוטר של סקיארפרלי בתלבושת ראש אריה

היזמית הצעירה הגיעה לתצוגה של סקיאפרלי בפריז בשמלת סטרפלס קטיפה שחורה מעוטרת בראש של אריה בגודל טבעי, לא פחות, ונתנה הצצה למופע הפסיכי (פשוט אין מילה אחרת) שרגעים ספורים לאחר מכן תפס מקומו על המסלול. ראש האריה המזויף עם הרעמה המטופחת, שנראה סופר ריאליסטי בצורה די מטרידה, כיסה ליטרלי את חצי מפלג גופה העליון של הג'נרית. היא סיימה את הלוק המטורף עם נעלי עקב שחורות בסיומת אצבעות בולטות מוזהבות של בית האופנה האיטלקי (במקור) והצרפתי (בהווה).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

קיילי ג'נר מגיעה לתצוגה של סקיאפרלי בפריז, ופייר? גם היא לא נראית לגמרי נינוחה בהופעה הביזארית משהו

רגעים ספורים לאחר שהתיישבה, מראה האריה הסוריאליסטי של ג'נר נצפה שוב על המסלול, הפעם על דוגמנית העל אירינה שייק, ולצד שורה של הרכבים חייתיים אחרים.

קיילי ג'נר ואירינה שיק: אותו ראש אריה, אך לא אותה שמלה. וזה בטח כבד!

לדבריו של דניאל רוזברי, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה סקיאפרלי, הקולקציה נוצרה בהשראת האלגוריה של דנטה "תופת תשעת מעגלי הגהנום" - מטאפורה לספק ולייסורים היצירתיים שכל האומנים חווים, כאשר היא (הקולקציה) מתייחסת ממש לשלוש חיות המופיעות בפואמה של המשורר והפילוסוף מהמאה ה-14 - הנמר, האריה והזאב, אשר מייצגים (לפי הסדר) תאווה, גאווה וקמצנות באותה אלגוריה אייקונית. מבחינת רוזברי, "אם הבגדים מעוררים פחד אז הם עושים את העבודה שלהם".

נעמי קמפבל. Estrop by Getty Images, GettyImages
לדבריו של דניאל רוזברי, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה סקיאפרלי, הקולקציה נוצרה בהשראת האלגוריה של דנטה "תופת תשעת מעגלי הגהנום" - מטאפורה לספק ולייסורים היצירתיים שכל האומנים חווים, כאשר היא (הקולקציה) מתייחסת ממש לשלוש חיות המופיעות בפואמה של המשורר והפילוסוף מהמאה ה-14 – הנמר, האריה והזאב, אשר מייצגים (לפי הסדר) תאווה, גאווה וקמצנות באותה אלגוריה אייקונית. מבחינת רוזברי, "אם הבגדים מעוררים פחד אז הם עושים את העבודה שלהם". הזאב: נעמי קמפבל במעיל פרווה מלאכותי/GettyImages, Estrop by Getty Images

נעמי קמפבל עלתה על המסלול במעיל פרווה מלאכותי שחור ודרמטי עם ראש זאב שהגיח מהכתף השמאלית שלה, בעוד הדוגמנית הקנדית שלום הארלו לבשה שמלת סטרפלס בהדפס חברבורות וראש נמר שלג לבן שואג, שכמו פרץ דרך החזה.

אירינה שייק. Estrop by Getty Images, GettyImages
האריה: אירינה שייק בשמלת מקסי עם שרוול אחד מעוטרת "אריה" די זהה למה שהג'נרית לבשה/עטתה/GettyImages, Estrop by Getty Images

הנמר: שלום הארלו בשמלת סטרפלס בהדפס חברבורות עם ראש נמר שלג שפורץ דרך החזה

הפיסים מסובבי הראשים (בואכה מטרידים-משהו) הוכנו בעבודת יד - מקצף מפוסל, שרף, צמר ומשי פרווה מלאכותית - אשר נבצעו ידנית בכדי להראות חיים ככל האפשר. ואולי הם באמת נראו "חיים" מדי? והאם הכל לגיטימי בשם "הקוטור"? מסתמן שכן על פי סקיאפרלי.

הג'נרית ללא ספק מסמר האיוונט הבוקר, אבל לא בטוח שמכל הסיבות הנכונות

מאחורי יצירות הראשים של סקיאפרלי עומד למעשה האמן הישראלי עמי זרוג (43). בית האופנה דאג כמובן להבהיר בפיד האינסטגרם שלו שהיצירות הן "מזויפות", וכי "אף חיה לא נפגעה במהלך יצירת המראות הללו". ובכל זאת, הביקורות לא איחרו להגיע. הצופים והמעריצים של קיילי ג'נר זעמו בתגובות על התלבושת שלה בטענות שנעו בין "זה מעודד ציד" ועד "ראש של חיה היא אינה אמירה אופנתית". חלק מהמגיבים ברשתות אף תהו בהתחלה אם זה ראש של אריה אמיתי.

החליקו ימינה לראות כיצד נוצרו הראשים הסופר ריאליסטיים של סקיאפרלי

לוק מטורף נוסף שנצפה, בטרם מופע ההוט קוטור החייתי של סקיאפרלי החל, היה בחסות דוג'ה קאט. הזמרת והראפרית האמריקאית לבשה הופעה אדומה שכיסתה את כל כולה, בעיצוב בית האופנה כמובן, וכללה: 30,000 קריסטלים שהוצמדו לפלג גופה העליון כולל הפנים והראש, מחוך משי אדום, וחצאית סרוגה בעבודת יד ששילבה חרוזי עץ. קאט נעלה מגפיים של Trompe l'œil.

דוג'ה קאט. Arnold Jerocki/Getty Images, GettyImages
כל העיניים גם עליה: דוג'ה קאט אדומה מכף רגל ועד ראש, כולל/GettyImages, Arnold Jerocki/Getty Images

גם קיארה פראני שם. לבושה סקיאפרלי, בית האופנה שהיא כה אוהבת

מתחבקת עם הארייה. קיארה פראני וקיילי ג'נר

שבוע הוט קוטור פריז יסתיים ביום חמישי, 26/01.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully