וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצובים אייקוניים ותכשירים מאזנים: 8 פריטים שאהבנו השבוע

25.1.2023 / 17:21

ג'ינס מצוין שיהווה עוגן במלתחה, מעיל אפור שסוגר פינה, חזייה סקסית ושמפו פילינג מפנק לקרקפת: 8 פריטים שאהבנו במיוחד השבוע

1. מכנסי ג'ינס של Plan B

מאסט הב בארון: ג'ינס מעולה של Plan B. דור שרון,
גזרת בוט קאט, נעים ללבישה, עם שטיפה מדויקת. הג'ינס החדש של Plan B/דור שרון

זה זמן דנים: כשאלוהי הג'ינס ברא את הבוט קאט, הוא הפך אותנו למאמינים אדוקים. עם גזרה צמודה שמתרחבת בקצה בצורה מושלמת, נותר להגיד רק הללויה. לג'ינס 2% לייקרה שהופכים אותו לנעים ללבישה ומתרחב מעט בלבישה וגובה ישיבה בינוני. מכנסי הג'ינס מגיעים בטווח מידות נדיב, מ-34 עד 46, ועד מהרה יהפכו לפריט החרישה האולטימטיבי.

כמה: 280 שקלים
איפה: להשיג בחנות הדגל בדיזינגוף, ובאתר

2. מעיל של יאנגה

מעיל של יאנגה. אורית פניני,
מעיל משובח שיסגור לכן פינה לאורך כל החורף/אורית פניני

עוגן במלתחת החורף: קולקציית החורף החדשה של Yanga מציעה לנשים עיצובים עדכניים ויוצאי דופן שיעניקו מראה יוניקי עם הטוויסט העיצובי המזוהה עם המותג הישראלי, ותוך התמקדות בפרטים הקטנים. בדיוק כזה הוא מעיל הצמר האפור, שזה גם צבע השעה! עם רכיסה בודדת וכיסים אלכסוניים. פיס שתרצי להתעטף בתוכו, וישתלב בכל לוק ובכל סגנון.

כמה: 359 שקלים
איפה: ניתן להשיג בחנויות המותג, ובאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

3. חזייה של אפרודיטה

חזייה של אפרודיטה. רפאל מזרחי,
חזייה יפה של מותג צרפתי איכותי? כן בבקשה!/רפאל מזרחי

להרגיש ולהראות דה-בסט מתחת לבגדים: רשת 'אפרודיטה' מציגה בבלעדיות דגמי חזיות של המותג הצרפתי היוקרתי EMPREINTE, המתמחה בהלבשה תחתונה למידות גדולות, תוך הקפדה מחמירה על איכות החומרים, הנוחות המירבית, וכמובן עם הטאץ' של הלאקז'רי. חזיית התחרה הסקסית והיפהפייה מדגם "קסיופיה" מכוונת לכך שאישה בעלת חזה גדול תרגיש בשיא הבטחון והתמיכה. עם קאפ בגזרה מלאה ללא ריפוד, ועצם ייחודית וסגורה לתמיכה מרבית, שמקנה שייפ נפלא מבעד לבגד, כמו גם תמיכה והרמה של החזה. החזייה מגיעה במידות G/F/E/D/C.

כמה: 650 שקלים
איפה: להשיג בסניפי אפרודיטה בפריסה ארצית, ובאתר

4. סרום עיניים של ד"ר אודי בר

סרום עיניים של ד"ר אודי בר. מיכאל טופיול,
מבהיר, מהדק ומרענן: סרום עיינים מסדרת הארה של ד"ר אודי בר/מיכאל טופיול

הבהרה והידוק בפעולה אחת: מהפכות לא קורות בן לילה, לדברים טובים שווה לחכות. כזה הוא בדיוק סרום העיניים החדש והמהפכני "bright eye serum" שפותח על ידי ד"ר אודי בר אחרי שנות מחקר ומעקב רבות. שילוב המרכיבים הייחודי הנמצא בלב נוסחת סרום זה מכיל רכיבים טבעיים בעלי יעילות קלינית מובהקת, המועילים בהפגת נפיחות העפעפיים ופיגמנטציה, לצד אפקט מצטבר בתיקון סימני גיל ועייפות באזור העיניים. כך שנוצר שילוב בין פעילות מותחת ומהדקת, לצד הבהרה מיידית המרעננת דרמטית את מראה העיניים כולו. הסרום גם יעיל במיוחד אחרי לילות חסרי שינה או חמרמורת. אינו שומני או דביק, ומתאים גם לשימוש בשמש.

כמה: 390 שקלים ל-15 מ"ל
איפה: להשיג במרפאת ד"ר אודי בר או באתר האינטרנט

5. חולצה של סקוץ' אנד סודה

חולצה של סקוץ' אנד סודה. יחצ חול,
משבצות, פאצ'ים וסטייל: מכופתרת וורסטילית של סקוץ' אנד סודה/יחצ חול

משבצות או לא להיות: אצל מותג האופנה ההולנדי הנחשק SCOTCH&SODA איתרנו את חולצת הג'קט ההורסת הזו, עשויה משילובי פאצ'ים בהדפס משבצות אול-אובר באדום/שחור וגוונים נוספים. החולצה משלבת צווארון קלאסי, שרוולים ארוכים, סגירת כפתורים לכל האורך, שני כיסים קדמיים בחזה, ובעיקר המון סטייל! שנע בין סגנון הקולג' לאורבני.

כמה: 682 שקלים
איפה: ניתן להשיג באתר ובחנויות המותג

6. תליון של טואוס

תליון של טואוס. יח"צ חו"ל,
הדובי האייקוני של טואוס, כעת בטוויסט אדג'י יותר/יח"צ חו"ל

להתקשט עם דובון: מותג התכשיטים האהוב TOUS שעשה היסטוריה עם אייקון דובי, עושה את זה שוב. והפעם, משיק סדרת תליונים בשלל גדלים וחומרים, שמהדהדת וויב יותר נועז אשר מתרחק מעט "מהמתקתקות" הממכרת שבעיצובים של המותג - מדובי בינוני עשוי וורמיל כסף, דרך שילוב עם וורמיל מוזהב, ועד דובון גדול מטריף שעשוי כולו מוורמיל זהב. המלצת המערכת: להעמיס ולקחת את הטרנד המתקתק-אדג'י עד לקצה, בין אם זה על מספר שרשרות באורכים שונים, או אפילו לפזר על עגילי חישוק באוזניים.

כמה: טווח מחירים 590 - 830 שקלים (תלוי בסוג המתכת)
איפה: להשיג בחנויות הרשת, ובאתר

7. סרום פנים של פולה בליק

"סילק סקין" של פולה בליק. תומר מסינגר,
"סילק סקין" של פולה בליק: סרום המחדש ומאזן את הלחות בעור/תומר מסינגר

לעור מאוזן כמשי: כוהנת היופי וגורו הטיפוח פולה בליק דיין, בעלת מרכז פולה לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת, מציגה את סרום "סילק סקין" - מחדש ומאזן את הלחות בעור, מחזיר לעור את כמות הליפידים הנחוצה לו, אשר אובדת בשל פגעי מזג האוויר, במהלך פעילות יום יומית או בשל ההתבגרות. הסרום מחדש את השכבה של העור כך שתשמר הלחות הנחוצה לו. מתאים לכל סוגי העור.

כמה: 380 שקלים
איפה: להשיג בקליניקה זריצקי 4 ת"א, באתר של פולה בליק, בדיוטי פרי ובמטוסי אל-על

8. פילינג-שמפו של אמיקה

פילינג-שמפו של אמיקה. יחצ,
בדיוק לחורף – אמיקה משיקים שמפו פילינג חדשני/יחצ

בול לעונה: עכשיו זו ה-עונה לטיפולי דיטוקס לריענון השיער והקרקפת. מזג האוויר הקר, הרוחות והגשמים, כל אלה משפיעים על שגרת הטיפוח ועל השיער שלנו. שמפו פילינג החדש של אמיקה, "Reset exfoliating jelly", נותן לקרקפת את תשומת הלב לה היא זקוקה! בעוד שילובו בשגרת הטיפוח השבועית תסייע לניקוי עמוק ואיזון. בזכות פורמולה ייחודית, המשלבת חימר ורוד, מלח ים, חומצה סליצילית ופחם - השמפו מבצע פילינג לקרקפת לניקוי עמוק, ולטיהור קרקפת שומנית. בנוסף, הפורמולה סופחת מהשיער ומהקרקפת רעלים, לכלוך וזיהומים - ממש כמו מגנט. השמפו מתאים לכל סוגי הקרקפת: רגילה, שומנית, מגרדת ואפילו רגישה.

כמה: 109 שקלים ל-140 מ"ל
איפה: ניתן להשיג באתר אמיקה, רשת BE, רשת אפריל, דיוטי פרי, אתר טרמינל איקס, ובאתרים מורשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully