וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הצבע שכולן ילבשו באביב הקרוב

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 15:18

תרשמו תרשמו: אביב 2023 יהיה בסימן סגול-כחול עז. ואין המדובר על גוונים מתחנחנים, סטייל לבנדר או לילך. אלא יותר שילוב בין ארגמן לאינדיגו בועטים, או כפי שדונטלה ורסצ'ה כינתה את הצבע המוביל בקמפיין אביב-קיץ 2023 שבדיוק התפרסם -"Dark Orchid"

דוג'ה קאט. Pierre Suu/Getty Images, GettyImages
דוג'ה קאט אתמול בשבוע ההוט קוטור בפריז בתצוגה של ז'אן פול גוטייה/GettyImages, Pierre Suu/Getty Images

אומנם צבע השנה הנבחר של פנטון (Pantone) לשנת 2023 הוא "ויוה מג'נטה" ממשפחת האדומים, אך מסתבר כי למעצבי ובתי האופנה, שבדיוק בימים אלה מציגים את קולקציית אביב-קיץ החדשה בשבועות האופנה באירופה, יש תכנית אחרת בקנה. שם קוד: סחלב כהה. המדובר בצבע שעשוי לתעתע, האם מדובר בסגול עז? או סגול עם טאץ' של כחול עמוק? ובכן, כל התשובות נכונות. מה גם והרבה תלוי בתאורה שפוגעת בבגד או בזווית הצילום.

אמילי רטאייקאוסקי: הפנים החדשות של קמפיין ורסצ'ה לאביב-קיץ 2023

אפשר לעבור איתו מקז'ואל לגלאם, הסוד הוא במינונים. כך או אחרת, הצבע המשגע הזה, שנע בין סגולים לכחולים עזים, בהחלט יתפוס את מרכז הבמה בעונה הבאה שכבר מבצבצת לה מעבר לפינה (היי לאביב!). מכיוון ש"סחלב כהה" הוא מאוד רב-תכליתי, זהו למעשה הצבע המושלם לעונות מעבר. וכבר בימים אלה הרדאר שלנו איתר מספר כוכבות שמאמצות את הצבע המדובר, המשחק בין החמים לקרים - שזה חלק ממה שהופך אותו לכה מסקרן ומשובח. מאמרטה, הטופ מודל והסופרת, שהיא הפנים החדשות של בית האופנה ורסצ'ה בקמפיין אביב-קיץ החדש, ועד לזמרת-ראפרית דוג'ה קאט שהגיעה לתצוגה של ז'אן פול גוטייה באנסמבל סגול-כחול מטמטם (שהוא אגב, הלוק הכי "רגוע" שראינו ממנה עד כה בשבוע ההוט קוטור בפריז, שמסתיים היום). תגללו לראות את פלטת הצבעים הנועזת שמחכה לכן באביב, ואיך לעשות את זה נכון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מציגה את הצבע Dark Orchid: אמילי רטאייקאוסקי בקמפיין החדש של ורסצ'ה

אמרטה, הלא היא אמילי רטאייקאוסקי, יזמית, טופ מודל, פודקאסטרית וסופרת (שידעה דרמה אחת או שתיים בשנה החולפת), היא האלה-הגותית החדשה של ורסצ'ה, המככבת בקמפיין אביב-קיץ 2023. נושאי הליבה המהווים את הבסיס של הקמפיין הם מילים כמו "גותי", "סלאש", "אימפולסיבי". האישה של ורסצ'ה היא חזקה ותמיד מנהיגת הלהקה, והעונה "אני אוהבת אותה בצבעים שחורים או נועזים וצלליות עוצמתיות", מסבירה המעצבת דונטלה ורסצ'ה בהודעה לעיתונות. ככזו, יעלה ויבוא הצבע "סחלב כהה" שפייר משתלב נהדר עם הקונספט. בסרטון לקמפיין, שכבר מסתובב בכל חלקת פיד טובה באינסטה, אמרטה לובשת טוטאל לוק בצבע הנועז והיפהפה הזה: שמלת מחוך סקסית, תיק, סנדלים, כפפות ואפילו הינומה! בצילומים אחרים בקמפיין, הסופרמודל, שלא מהססת לומר את אשר על ליבה קבל עם ורשתות, לובשת חולצה מכופתרת בצבע המדובר או נושאת תיק קטן מדגם "Greca Goddess" של בית האופנה ורסצ'ה.

בסטיז: גם דונטלה ורסצ'ה עצמה עלתה על הסגול-כחול המשגע הזה

שבוע ההוט קוטור בפריז אומנם מסתיים היום (26/01), אבל השואו לא נגמר עד שהוא לא נגמר, ודוג'ה קאט מוכיחה את זה מדיי וואן. הזמרת והראפרית האקסטרווגנטית הגיעה לתצוגה של ז'אן פול גוטייה באחד הלוקים היותר "רגועים" שלה יש לומר. קאט לבשה שמלת עור סגולה (שבחלק מהתמונות נראית, איך לא, כחולה), באורך הברך. הסילואט האדג'י כלל גולף, חגורה רחבה ואקסטרה ווליום בירכיים. כמובן שהטאלנטית הייתה חייבת להתבלט איכשהו, אז היא עשתה את זה על ידי נשנוש אשכול ענבים ג'וסי, הכל תוך כדי צילומים כמובן.

דוג'ה קאט מספקת את השואו בשמלת עור סגולה/כחולה, ואשכול ענבים שמשתלב בלוק און פוינט!

אפילו קיילי מינוג האייקונית התייצבה בשבוע ההוט קוטור בפריז. לובשת שמלה א-סימטרית משגעת של סטלה מקרטני

רק השבוע יעל שלביה, בדובאי, לבשה שמלה סגולה-כחולה עם קאט אאוט בצורת לב הפוך, בעיצוב דנית חזן. על הסטיילינג דניאלה קפלוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully