וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר מדגימה: חולצת גולף שחורה שקפקפה

29.1.2023 / 10:21

התרעת טרנד רותח: חולצת הגולף השחורה, שהיא גם כך עוגן טיימלס במלתחה, חוזרת אלינו בפרשנות סקסית עדכנית - דקיקה יותר ושקופה יותר. בדיוק כפי שנטע אלחמיסטר הדגימה בסוף השבוע האחרון

נטע אלחמיסטר. אינסטגרם,
נטע אלחמיסטר מדגימה: חולצת גולף שחורה שקפקפה/אינסטגרם

אין זה סוד כי חולצת גולף שחורה משתלבת, ובכן, עם כל דבר. כמרכיב עיקרי במלתחת החורף, הגולף הוא פריט נצחי בחזקת "סוגר פינה" כל אימת שתמצאו את עצמכן אובדות עצות "מה לעזאזל ללבוש היום?". אך בשנה החולפת, חולצת הגולף השחורה הפציעה באינטרפרטציה רעננה בואכה סקסית יותר - מבד דקיק ושקוף, ממש כפי שנטע אלחמיסטר הציגה, קבל עם ואינסטגרם, במהלך סוף השבוע האחרון.

נטע אלחמיסטר מגדימה את הטרנד הלוהט:

אשת העסקים והדוגמנית בת ה-28 שיתפה את 1.7 מיליון עוקביה בלוק שחור-על-שחור מהמדויקים שנצפו לאחרונה, בעוד היא חתמה את הפוסט במילים "Black love", ופייר? גם אנחנו מאוהבות! אלחמיסטר לבשה חולצת גולף שחורה צמודה ושקופה מאתר Revolve, תחתיה בצבצה חזייה שחורה אטומה - שזו הדרך המועדפת עלינו בפער לתעל את המגמה הסקסית שבנדון. חולצת הגולף השקופה צוותה למכנסי עור לוהטים, של המותג NBD ל-Revolve - המדובר בדגם בשם "Linda Leather Pants" שתוכלו לרכוש באתר בעלות של כ-1,359 שקלים. לסגירת הלוק היא בחרה, ובצדק, בסנדלי עקב בצבע ניוד ושיער אסוף ברישול מכוון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גם האיט גירל של השעה, היילי ביבר, הציגה בסופ"ש אינטרפרטציה משלה לחולצה השחורה השקפקפה, מינוס הגולף

אפשר לעשות איתה את מראה השכבות - בין אם הולכים על הופעה מונוכרומטית או דווקא על הוויב האקלקטי המפתיע (שמשלב סגנונות, צבעים ופרינטים). וכמובן, הכי מתבקש לתת לה לככב בפרונט. כך או כך, חולצת הגולף השחורה השקופה, עם כמה שהיא בסיסית לכאורה, תהפוך לגולת הכותרת של הלוק וכל העיניים יהיו עליכן. אם אתן הולכות על המראה הנועז יותר סטייל נטע אלחמיסטר, שימרו על שאר הלוק נקי ורגוע. זאת ועוד, בחרו בקפידה את החזייה שתבצבץ. היא צריכה להתאים בצורה מושלמת, ומומלץ ללכת על חזייה שחורה אטומה או דווקא מתחרה.

אחד מהבסט מומנטס של הסופרמודל קאיה גרבר בשנה החולפת: גולף שקוף ורותח של ALAIA

אבל קאיה גרבר עשתה את זה קודם. לגאלה השנתית של מוזיאון האקדמיה של הוליווד בסוף 2022, הסופרמודל הצעירה (הלא היא בתה של סינדי קרופורד האייקונית) סיפקה את אחד מהבסט מומנטס שלה על השטיח האדום, כאשר היא לבשה בגד-גוף שחור ושקוף עם צווארון גולף של ALAIA מקולקציית אביב-קיץ 2023, בעיצוב המעצב הבלגי פיטר מיוליאר. הגולף המטמטם צוות לחצאית עם כיווצים ומותן נמוכה שהייתה ללא ספק גם משגעת, אך ללא כל עוררין הטופ המושלם הוא שגנב את ההצגה!

מוותרת על החזייה: קרוליין דאור, בלוגרית האופנה והדוגמנית הגרמנייה, מצטרפת גם היא לחגיגת טרנד הגולף השקוף

ואיך אפשר לשכוח את המראה האייקוני וה- "כמעט-טופלס" של קיארה פראני באנסמבל של סקיאפרלי, שהיה הכי פאשן סטייטמנט שלה, אותו היא מחזרה למעשה פעמיים! בשני המקרים, היזמית ואושיית האינסטגרם האיטלקייה, שידועה בלוקים הנועזים שלה, גנבה את ההצגה בשבוע האופנה בפריז עם הופעה שנעה בין קוטור לבין פרובוקציה אמנותית; חולצת גולף שיפון שקופה מעוטרת בזוג כפתורי פטמות מזהב בעיצוב בית האופנה היוקרתי.

בחולצת גולף שקופה וכפתורי פטמה: רק לפני מספר שבועות, קיארה פראני כובשת את רחובות פריז בהופעה בלתי נשכחת של סקיאפרלי

וכך זה נראה בפעם הראשונה: קיארה פראני בשבוע האופנה בפריז, ספטמבר 2021

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully