וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינג ג'יימס: לברון נועל את הנעליים המדוברות של הרגע

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 13:40

שחקן הכדורסל המצליח נצפה יוצא מהמדיסון סקוור גארדן כשהוא בטוטאל לוק של שיתוף הפעולה החם של הרגע. לברון ג'יימס הוא פאשן אייקון ידוע והבחירה בו לשגרר את החיבור האופנתי המסקרן הזה היא לא פחות ממעולה

לברון ג'יימס קולע 42 נקודות בליגת קיץ/מתוך טוויטר

קינג ג'יימס, לברון מלך המגרש, כוכב הלייקרס שלא מפסיק לשבור את השיאים של עצמו הוא גם פאשן אייקון מובהק. כזה שמשתמש בכל ה-360 שיש לו - כסף, תהילה, מראה וסטייל פנימי שקשה להעתיק.

אמש (שני) הוא נכח במלוא הדרו בטוטאל לוק מעולה (שתיכף נתעקב עליו) בסיום המשחק של הלייקרס במדיסון סקוור גארדן. הניצחון הגיע רק בהארכה, אבל הלוק היה ללא ספק ניצחון מוחץ כשג'יימס שגרר את שיתוף הפעולה האופנתי החם של הרגע.

שיתופי פעולה מרגשים בין בתי אופנה יוקרתיים למותגי ספורט מובילים הפכו בגדר חובה בשנים האחרונות והלהיט האחרון הוא של תכשיטי טיפאני אנד קו ונייקי. החיבור בין אדידס לגוצ'י הוביל להיסטריה ברשתות וכצפוי הפך רווחי מאוד לשני הצדדים, כך גם פומה ובית הקוטור הצרפתי בלמיין ופראדה ואדידס עם תיק הגולף המדובר וסניקרס לבנות נקיות שמתהדרות בשני הלוגואים החזקים.

ענקית תכשיטי היוקרה טיפאני אנד קו חברה לנייקי ויחדיו הוציאו נעליים שחורות (מדגם אייר ג'ורדון) בתג מחיר של 400$. 1,376 שקלים חדשים, לא מחיר בשמיים האמת ביחס לשת"פ, שכן דגמים מובחרים של אייר ג'ורדן יכולים לעבור את ה-1,000 שקלים בקלות. הנעליים שחורות בדגם קלאסי נמוך עם הלוגו של נייקי בגון הטורקיז האייקוני של טיפאני, פלוס כיתוב טיפאני מעודן על הלשונית.

טיפאני אנד קו, נייקי. אתר רשמי, אתר רשמי
טיפאני אנד קו ונייקי אייר ג'ורדן - 400 דולר/אתר רשמי, אתר רשמי

לברון לבש מכנסי סיגר שחורים באורך מדויק שנותנים לנעליים את הבמה הראויה, פלוס ז'קט בייסבול מטריף פרי היוצר של שיתוף הפעולה. חדי עין יבחינו כי על ידו ענד גם את צמיד האהבה של טיפאני, משובץ יהלומים כמובן. הנעליים יימכרו באתר של טיפאני אנד קו (כעת ניתן להירשם לעדכון בהודעה כשהמכירה מתחילה) ולמיטיבי לכת מציעים גם כף יוקרתית לנעליים, כסופה וממותגת - כי נעליים כאלו ללא ספק מצריכות טיפול חם ומסור.

טיפאני אנד קו, נייקי. אתר רשמי, אתר רשמי
כף יוקרתית למיטיבי לכת/אתר רשמי, אתר רשמי

עוד בוואלה!

פחות סקס, יותר סקס אפיל: פמלה אנדרסון עברה מהפך

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס. splash
מבין עניין. לברון ג'יימס/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully