וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע נראתה סקסית בטירוף בלוק הסופיסטי הזה

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 13:11

24 שעות של לוקים מעולים עברו על רותם סלע תוך כדי שהיא מקדמת את הסדרה החדשה בכיכובה. בוקר קלאסי ומתוחכם בשחור עם נעליים יוקרתיות ובערב חליפה מחויטת באפור ובחירה אחת שביאסה אותנו קלות

פרומו לסדרה "גוף שלישי"/קשת 12

את רותם סלע אתם רגילים לקבל כמעט על בסיס יומי במסך הטלוויזיה שלכם, מגישה את תכניות הריאליטי המובילות, אבל יש ברזומה גם קריירה לא מבוטלת של הופעות משחק מצוינות. אתמול (חמישי) היה יום שכולו מוקדש לפמפם את הסדרה החדשה בכיכובה "גוף שלישי" בקשת והמשאבים נוצלו בהתאם.

אירוע בוקר וערב (שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה) כשסלע נראית במיטבה, מתחילה בלוק סופיסטי וסקסי ומסיימת בחליפה אפורה מחויטת עם שני אלמנטים שהיינו משנות בשמחה.

לוק הבוקר היה לא פחות ממעולה - מכנסי טייטס שחורים כולל רגליות בגזרה אקסטרה גבוהה עם ברק קטן לסקסיות וחגורה שחורה דקיקה, אליהם הצטרף גולף שחור נקי ובלייזר אפור כהה בעיטורי פסים דקיקים של רימה רומנו. נעלי הסטילטו של פראדה היו התוספת הנחוצה, והאסוף הקליל של יניב זאדה כולל המעושן הקל בעיניים של אסף באבו דייקו את המראה.

רותם סלע. עודד קרני,
מצוינת. רותם סלע ברימה רומנו/עודד קרני

הערב היה בסימן משוחרר יותר, ואולי היה כדאי להחליף בין הלוקים. חליפה אפורה מחויטת שהונחה על סלע מושלם, מתחתיה חולצת בטן שחורה, חגורה שחורה דקה של סן לורן, השוז מהבוקר שבאו בול ותיק קטן של שאנל שהונח בהצלב. תיק מעטפה או כל אחד כזה שאוחזים ביד בנונשלנט היה משדרג את המראה, וגם חולצת הבטן הייתה יכולה להתחלף בטי קלילה ונכונה. רק אומרות. חוץ מזה אין תלונות. חד קרן.

רותם סלע. עודד קרני,
לוק ערב - חליפה אפורה מחויטת וחגורה דקיקה של סן לורן/עודד קרני

עוד בוואלה!

פחות סקס, יותר סקס אפיל: פמלה אנדרסון עברה מהפך

לכתבה המלאה
רותם סלע. עודד קרני,
בלי חולצת בטן זה היה נראה מוצלח בהרבה/עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully