וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישים גוונים של ורדרד: זה הצבע הנעים שבא לנו ללבוש עכשיו

10.2.2023 / 6:50

מוכנות או לא, גוון מתקתק חדש הגיע לשכונה, שצפוי עד מהרה לתפוס יותר ויותר כותרות ושטח גלילה בפיד. קבלו את: הבייבי פינק. רך יותר וישים יותר

בקיץ 2022 פרץ אלינו בסערה טרנד הברביקור (Barbiecore), ועד מהרה הסלבריטאיות רק רצו עוד ועוד מהצבע הזועק הזה. מקים קרדשיאן ברצף לוקים של בלנסיאגה, זנדאיה בוולנטינו, ועד היילי ביבר, דואה ליפה ומייגן פוקס, כולן התנסו במגמה הוויראלית ועלו על טוטאל-לוקים בוורוד עז, או ליתר דיוק ורוד בזוקה רווי.

קייסי, גראמי 2023. GettyImages
בייבי פינק. קייסי מוסגראייב בטקס הגראמי בוולנטינו/GettyImages

לכל טרנד יש תקופת הבשלה (שהרי, תעשיית האופנה והמוזיקה מתעסקת במלבושיה הוורודים של "ברבי" סינס עלתה על המדפים ב-1959), כשבשיאו של הטרנד, לרוב הודות לזרז ויראלי, הוא מתפוצץ. במקרה דנן ניתן לייחס את הזרז לתצוגת המסלול של ולנטינו לסתיו-חורף 2022 שנערכה בפריז במרץ אשתקד, אשר במהלכה הציג בית האופנה קולקציית קוטור בוורוד לוהט מכף רגל ועד ראש.

פאסט פורוורד לכאן ועכשיו, מסתמן כי טרנד הברביקור צפוי להגיע לקיצו (פייר? מיצינו). הוורוד בזוקה מפנה כעת את מקומו לגוון מתקתק חדש: הבייבי פינק. רך יותר ונגיש יותר להתנסות, מה שחד-משמעית יקל על שילובו בלוקים - רק תדמיינו אותו בשילוב דנים או עם אפור, שזה צבע סופר טרנדי עכשיו.

המדובר בטון סופר עדין וקליל, אבל עדין קלאסי ועוצר נשימה. כמו תמיד, אין הוכחה מנצחת יותר מאשר שורת כוכבות (ומרגי אחד ויחיד) שכבר מתנסות בבייבי פינק, בכדי להנכיח שזהו הגוון החדש שעד מהרה יציף את הפיד שלנו בחמישים גוונים של ורדרד עדין וקלאסי.

עוד בוואלה!

10 סריגים עם טוויסט ללבוש ממש עכשיו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully