וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאם פאטאל: הכוכבת האמיתית של "אמילי בפריז" בסדרת לוקים נועזים

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 9:12

הכוכבת האמיתית של "אמילי בפריז", פיליפין לירוי בוליו, הלוא היא הבוסית הקשוחה והשיקית סילבי, תחגוג בקרוב 60. הפקת אופנה חדשה בכיכובה למגזין The style של הסאנדיי טיימס מחדדת עד כמה היא רלוונטית וכמה אפשר ללמוד ממנה סטייל מהו

העונה האחרונה של להיט הגילטי פלז'ר "אמילי בפריז" כבר ירדה מזמן מהכותרות. יכול להיות שמשהו בשילוב של עודף סיטואציות סטריאוטיפיות רדודות לצד תלבושות מופרכות ודמויות שהן, בחלקן, פשוט בלתי נסבלות, כבר היה טו מאץ' בפעם השלישית. מה שכן, מהשחקנית הצרפתייה פיליפין לירוי בוליו עדיין לא שבענו בכלל. ולא רק אנחנו.

מי שמגלמת בסדרה את סילבי, הבוסית הזעופה של אמילי, חוגגת לאחרונה לא מעט את ההתעניינות המחודשת סביבה. אם זה בשבוע הקוטור בפריז לפני כשלושה שבועות, שם דילגה בין התצוגות עם אאוטפיטים מרהיבים מבית סקיפרלי ואלכסנדר ווטייה, או באירוע השקה של גרלן אליו התייצבה בשמלת מקסי שחורה והיסטרית של ז'יבנשי.

כיאה לדמות עם הכי הרבה שיק בסדרה, בוליו הצטלמה לאחרונה לכתבת שער במגזין The style של הסאנדיי טיימס, שם הציגה סדרת לוקים נועזים בשחור על רקע בריכת שחייה המורכבת מאריחי שיש בגווני ירוק ולבן. המראה המוקפד של השחקנית בת ה-59 הביא לכדי מיזוג מושלם בין בשלות, אופנה גבוהה, אטיטיוד רוקנרולי ועדכנות.

לצורך הכתבה פיליפין דגמנה בטוב טעם מגוון אאוטפיטים שהיינו מצפים לראות על קנדל או קיארה למשל, כמו תחתונים שנלבשים מעל גרביונים שקופים ומתפקדים כמכנסיים, פטמות משוחררות (בשמלה שקופה של סן לורן), מחשוף קאט-אאוט במותניים (מבית הרמס) ושמלת מיני מחוכית (דולצ'ה וגבאנה).

עוד בוואלה!

הו, סילבי: הבוסית הצרפתייה שממוטטת אותנו

לכתבה המלאה

זו לא פעם הראשונה שהפאם פאטאל הצרפתייה חושפת בנונשלנטיות את קונספט הפטמות המשוחררות - מחוץ למסך. לפני כשנה במסגרת שבוע האופנה של פריז היא התארחה בתצוגה של הלייבל הצרפתי Ami כשהיא לובשת שמלת מידי ירוקה, סופר הדוקה ושקופה. לק אדום, סנדלי עקב שחורים ועגיל אבנים בודד השלימו את הווייב האולטרה פריזאי בשורה הראשונה.

לירוי בוליו תחגוג באפריל הקרוב 60, ולמראה התמונות החדשות לא יכולנו שלא להיזכר בהדים שיצרה הופעתה של מדונה בגראמי. בין אם לחיוב לשלילה, התייחסות תקשורתית לנשים בנות 60 (ומעלה) מעצימה את עובדת היותן רלוונטיות, וזה כשלעצמו מבורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully