וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, סילבי: הבוסית הצרפתייה שממוטטת אותנו

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 9:31

פיליפין לרואה-בולייה שמגלמת את הבוסית הביצ'ית מ"אמילי בפריז" היא אחד הדברים הכי מענגים על המסך כיום. מעבר לחיי המין הסוערים בתוכנית היא מציגה מלתחה של החלומות וגוף אלוהי בביקיני קטנטן. אל תדאגו - אנחנו יודעות בדיוק מאיפה הוא. להתראות סמנתה, בונז'ור סילבי

טריילר העונה השנייה של "אמילי בפריז"/נטפליקס

לפני פחות משבוע עלתה בנטפליקס העונה השנייה של הלהיט הקיטשי "אמילי בפריז" וקשה להתעלם מהתזמון המקביל לקאמבק של "סקס והעיר" עם סדרת ההמשך "ככה זה" של HBO. קוי הדימיון בין ההפקות אינו מקרי. מדובר בשתי סדרות מבית היוצר של דארן סטאר שבמרכזן נשים, אופנה ומערכות יחסים, כשכל אחת מהן מרושתת בסליל צמר א-לה חתונמי עם סבך מתבקש משל עצמו.

למרות שמאוד קורץ לנו להתייחס לקרקס ההלבשה המופגן, הסכריני והמנותק מהמציאות עליו אחראית פטרישיה פילד האגדית שמסתמן כשק חבטות מוצדק מאין כמוהו, החלטנו לשמור אותו להזדמנות אחרת, ובמקום להתמקד בטוב - בדמותה של סילבי גראטו, הבוסית הצרפתייה הלוהטת של גיבורת הסדרה אמילי.

מתוך העונה השנייה של "אמילי בפריז". נטפליקס,
פיליפין לרואה-בולייה - שיק צרפתי מטריף מאין כמותו/נטפליקס

העונה סילבי, אותה מגלמת השחקנית האיטלקייה-צרפתייה בת ה-58 פיליפין לרואה-בולייה, מקבלת התייחסות מעמיקה יותר ואנחנו נחשפות לרבדים נוספים בחייה הפרטיים ובאישיותה מלבד היותה מנהלת הסוכנות הביצ'ית שמסתכלת על המתמחה הצעירה דרך משקפת הקלישאות של איך האמריקנים סבורים שהצרפתים רואים אותם. סילבי של עונה 2 מוצגת כאישה נחשקת וסופר סקסית כמו גם פעילה מאוד מההיבט המיני והרומנטי, דווקא לא תמיד מתנשאת בלגלוג על אמילי ובנוסף מחזיקה גם בבעל ועסק בריביירה הצרפתית.

לאטיטיוד הסקסי מתלווה מלתחה מוקפדת שהיא לא רק 'טרה שיק' אלא גם מתובלת במחשופים סקסיים שתואמים את הווייב הפאם פטאלי. רגע השיא שלה מתרחש לקראת סיום הפרק השני בו היא מצולמת פוסעת מהים לעבר החוף בביקיני משולשים קטנטן שלא מותיר מקום לספק: מדובר בפצצת-על נדירה. אותו רגע גם הצית תובנה מעניינת; סילבי של עונה 2 מהווה עבורנו הצופות סוג של פיצוי משודרג להיעדרה של סמנתה מ'ככה זה'. סמנתה אבל בקלאס.

בשמלת פרנזים של ברברה בוי

"יש בעיה של גילנות בתרבות הפופולרית, ולכן היה לי חשוב להגיד שכן, גם לנשים בגילאי ארבעים-חמישים יש חיים ויש חיי מין", סיפרה פיליפין, שמגלמת את סילבי בראיון מיוחד לוואלה! תרבות. במאמר אחר שפורסם שלשום בדיילי מייל הבריטי היא הוסיפה שצוות המלהקים "חיפשו אישה צעירה בהרבה, אבל קראתי עבורם ואז זה קרה".

אפשר לומר שפיליפין נולדה לתפקיד, אמה היתה 20 שנה אחראית על מחלקת האביזרים והתיקים בדיור. "אימא שלי הייתה מאוד יפה. היא גרמה לנשים אחרות ומבוגרות לקנא. ראיתי את הקנאה הזו, וכמה רעות הן יכולות להיות אחת כלפי השנייה. זה מגיע מהפחד לאבד את העבודה שלך, את המקום שלך, את הטריטוריה שלך. זה היה מאוד מעורר השראה כשזה הגיע לגלם את סילבי".

עוד בוואלה!

קמי ראזה: הפאשניסטה המופלאה מ"אמילי בפריז"

לכתבה המלאה

את הביקיני הלוהט בגוון כחול כהה שנבחר לסצינה איתרנו בלייבל הצרפתי Eres, והוא מורכב מטופ משולשים מינמליסטי ותחתונים בצללית כמעט ברזילאית - שניהם מעוטרים בחישוקי פלסטיק בהירים. הסט נמכר כשני חלקים נפרדים, 890 שקלים לחלק העליון ו-870 שקלים לתחתון, ובאתר המותג ניתן למצוא אותו בצבעים נוספים. לא מחיר לכל כיס, אבל כמעט כל פרטי הלבוש שמופיעים על המסך ב"אמילי בפריז" נשלפו מקולקציות של מעצבי-על שזה עניין בעייתי בפני עצמו, וכפי שרמזנו קודם לכן - יש לנו לא מעט ביקורת בנושא.

מתוך העונה השנייה של "אמילי בפריז". נטפליקס,
מה זה הבאדי הזה? הביקיני הלוהט של הלייבל הצרפתי Eres/נטפליקס

לאורך כל העונה המלתחה של סילבי מעניקה לנו נחת על המסך ובעיקר בולטת מול הפרעת הקשב המטרידה מצידן של כמעט כל הדמויות האחרות שיחד יוצרות לוק שנראה כמו תאונת שרשרת מבהילה. השיק הפריזאי של מאדאם גראטו כולל: שמלת מידי שחורה בשילוב תחרה מבית ולנטינו (3,800$), שנלבשה עם מעיל צמר סגול של מזון רבי קיירו ב-2,500$ פלוס תיק ניטים של ולנטינו - 3,800$.

איתרנו גם סט לבן של שמלה וז'קט מחויט בעיטור שרשרות חוליות מתכת אלכסוניות בעיצוב בית הקוטור הלבנוני רנסאנס ושמלת פרנזים א-סימטרית שחורה עם רקמה לבנה של המעצבת ברברה בוי ב-3,900$. בעונה הנוכחית כבר סיימנו לצפות, אבל נחכה בשקיקה לסיבוב הבא של סילבי.

שמלת מידי שחורה בשילוב תחרה מבית ולנטינו

סט לבן עם חוליות של רנסאנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully