וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנו מקום: הלוק ההזוי של סם סמית'

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 10:03

טקס פרסי ה-BRIT, שחוגג את מיטב סצנת המוזיקה הבריטית (והבינלאומית), נערך אמש בלונדון ומשך אליו את הכוכבים הגדולים שעלו על מיטב מחלצותיהם. אך ללא כל עוררין כל העיניים היו על סם סמית', שהפציע על השטיח האדום באוברול מתנפח ומבריק

באירוע עטור כוכבים מתעשיית המוזיקה והאופנה בבריטניה, אך לא רק, התקיים אמש (שבת) טקס פרסי ה-BRIT לשנת 2023 בארנה 02 שבלונדון. האירוע השנתי המצופה חוגג בראש ובראשונה את ההצלחות הגדולות ביותר בסצנה המקומית, ובנוסף הפלטפורמה הנוצצת אף משמשת להצגה ולקידום של כישרונות חדשים.

עם מופע הסולו המועמד ביותר, פלוס הופעה משובחת שנתן על הבמה, הארי סטיילס הוא שוב אחד המתלבשים המצטיינים של הלילה. בין המפורסמים שהצטרפו אליו לשטיח האדום של הבריטס הייתה ליזו שנראתה כאלה מוזהבת, ג'סי ג'יי חשפה את הבטן ההריונית המרשימה שלה באנסמבל אדום, ושאניה טווין ממשיכה לחגוג את חזרתה לכותרות ולאור הזרקורים. אבל מי שגנב את ההצגה הוא ללא ספק סם סמית' שהצליח (שוב) לסובב ראשים, והפעם בהופעה נועזת בואכה ביזארית, שהיה צריך רגע או שניים כדי לעכל את המחזה.

סם סמית'

סמית' שהיה מועמד לשני פרסים אומנם הפסיד את שניהם להארי סטיילס, אבל אף אחד לא ישכח את ההצהרה האופנתית שלו על השטיח האדום הלילה. הזמר בן ה-30, שמזדהה כא-בינארי, לבש סרבל פיסולי מתנפח עשוי מחומר דמוי לטקס, שדי הקשה עליו להתנייד על השטיח האדום, שלא לומר לדדות.

הידיים, הכתפיים והרגליים נופחו לכדי מראה בלוני, ולהופעה הסופר נועזת סמית' ציוות מגפי פלטפורמה וכפפות שחורות. המעצב Harri, שיצר את התלבושת האקסטרווגנטית, סיפר כי רצה ליצור עבור סמית' דימוי שאנשים מעולם לא ראו אותו בו, וזאת לאחר שהזמר קיבל לאחרונה אין ספור הערות שנאה אודות דימוי הגוף שלו.

בריטס, סם סמית'. GettyImages
הופעה סופר נועזת של סמית'/GettyImages

ג'סי ג'יי

ג'סי ג'יי בת ה-34, אשר חובקת בן זוג ישראלי (הכדורסלן חנן קולמן), התגאתה בבייבי באמפ המפואר שלה כשהפציעה לראשונה מזה עשור על השטיח האדום של הבריטס. הזמרת ההריונית השתחלה לתוך אוברול אדום מתחרה אטומה, אשר התהדר במפתח ייעודי בחזית, ואף עלתה על נעלי סטילטו אדומות עם חרטום מחודד. לסגירת הלוק ההריוני הסקסי היא שילבה כפפות תואמות, "זרקה מעל" גלימה ארוכה עם שרוולים בעלי נפח דרמטי, ואחזה בתיק יד מוזהב מעוטר בעיצוב דמוי פעמון. שעות ספורות לאחר מכן ג'יי הכריזה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מצפה לבן זכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בריטס, ג'סי ג'יי. GettyImages
ויש בשורות - מצפה לבן. ג'יסי ג'יי אדמדמה/GettyImages

הארי סטיילס

עם ארבע מועמדויות בטקס פרסי ה-BRIT, כל העיניים הופנו אל הארי סטיילס (29) ואל הפרח השחור גדול הממדים, שאף כיסה חלק מפניו, כשהוא עלה לשטיח האדום בחליפה שחורה בעיצוב אישי מבית האופנה נינה ריצ'י. חליפת הקטיפה המשובחת כללה ז'קט א-לה טוקסידו בגזרת פפלום עם צווארון רחב מסאטן, מכנסי פדלפון ארוכים שכיסו את הנעליים, וגולת הכותרת של ההופעה - קולר לצווארו שעוטר בפרח שחור גדול ממדים.

בריטס, הארי סטיילס. GettyImages
הארי סטיילס בנינה ריצ'י/GettyImages

שאניה טווין

את שנת הקאמבק שלה שאניה טווין משקיעה בהופעות על במות וכן על שטיחים אדומים מסוקרים, ולא מוותרת על שום הזדמנות לבלוט למרחקים. לשטיח האדום בלונדון, טווין הגיעה כשהיא קורנת בצהוב קנרית. הזמרת האגדית בת ה-57 לבשה שמלת מקסי בעיצוב די סולידי אך אדגי' של בית האופנה סן לורן, מקולקציית ריזורט 2023. לתיבול ההופעה המעולה שלה היא נטפה בתכשיטי יהלומים של Messika - עגילים, שרשרת וצמידים, והוסיפה כמה סנטימטרים נוספים לגובהה עם זוג נעלי עקב מוזהבות.

בריטס, שאנייה טווין. GettyImages
קורנת בשמלה של סן לורן. שאניה טווין/GettyImages

ליזו

היא אומנם לא בריטית, אבל ליזו בת ה-34, שחתומה על כמה מהלהיטים הכי גדולים בשנים האחרונות, הייתה מסמר הערב על השטיח האדום בהופעה מוזהבת גדולה מהחיים. הזמרת לבשה שמלה מטאלית בגוון נחושת עמוק בעיצוב Robert Wun - בעלת כתף אחת, כיווצים מחמיאים ובאורך הקרסול, אשר עטפה בצורה נפלאה את קימורי גופה. מעליה, ליזו עטתה שכמייה מפוסלת מוזהבת עם צווארון מוגבה. האיפור והשיער היו מוקפדים ויפהפיים, ובגזרת האקססוריז בחרה בעגיל מוזהב ארוך אחד, ונעלה סנדלים שחורות עם רצועות דקיקות.

בריטס, ליזו. GettyImages
ליזו נחושתית ב-Robert Wun/GettyImages

סלמה הייק

השחקנית בת ה-56, שסימני הזמן אינם ניכרים בה, נראתה סקסית מתמיד על השטיח האדום באנסמבל עור א-סימטרי שהקנה לה מראה של כוכבת רוק. ההופעה המחשמלת כללה מחוך שחור עם פאנל שקוף בדקולטה, וחצאית עור שנדמה כי היא ז'קט אופנוענים שהוסב, עם כל הרוכסנים, האבזמים ושאר ירקות. לחתימת המראה הנועז הייק שילבה להופעה גרביונים מרשת ומגפוני פלטפורמה עם שרוכים.

בריטס, סלמה הייק. GettyImages
סלמה הייק במראה רוקנרול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully