וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על-זמניים ופרקטיים: 11 מעילי טרנץ' מנצחים

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 14:22

מה לא אמרו על מעיל הגשם הקליל והארוך, ואיזה טייק אוף לא עשו עליו, אבל הבשורה האמיתית של 2023 למעילי הטרנץ' היא; הקלאסיקה מנצחת. גללו ל-11 אלטרנטיבות מנצחות ששווה להשקיע בהן

מלבושים מעטים באופנה יכולים להתפאר בהשפעה ארוכת טווח (כבר יותר ממאה שנים), או בכוח העמידה למול שפע המגמות והטרנדים שבאים והולכים, כמו מעיל הטרנץ'. הרבה מכך הודות לצללית האייקונית שאינה זקוקה לא להיכרות ולא להמצאה מחדש - בין אם הוא ארוך או קצר יותר, מהודק בחגורה או משוחרר. בעוד שמטרתו המקורית והפרקטית היא להדוף גשם ולהשאיר אותך יבשה, מעילי טרנץ' טובים עושים הרבה יותר מזה. הם מלטשים תלבושת יומיומית בסיסית ביותר, יהוו עוגן חוצה עונות במלתחה, ויש בצידם הצהרה אופנתית מדויקת לעת הזו, שבה רובנו מבקשות לנקות רעשים או צלצולים ולהתלבש משובח יותר במינימום המאמץ. בעוד ברחבי העולם הטרנץ' משמש בעיקר לעונות המעבר, במחוזותינו הוא לחלוטין יסגור פינה גם בחורף הישראלי.

מייקל קורס לפקטורי 54 - 796 שקלים

מייקל קורס, מעיל טרנץ'. יח"צ,
מנצח בצבע אבן/יח"צ

טרנץ' על שום מה ולמה? המדובר במעיל גשם עשוי אריג גברדין אטום למים, שהוא למעשה טקסטיל שהומצא ב-1879 על ידי תומאס ברברי (מייסד בית האופנה הבריטי הוותיק). ה-Trench Coat התפרסם במהלך מלחמת העולם הראשונה משהתגלה כחיוני עבור קצינים בריטיים שחשקו במעילים קלים ועמידים לתעלות הלחות בהן פעלו, כמו גם מתוך רצון להבדיל אותם מחיילים בדרג נמוך יותר. מאז מים רבים זרמו בנהר, ובעולמות הקולנוע והאופנה. הטרנץ' הפך להיות כל כך נפוץ ואייקוני עד שהוא העניק השראה לאין ספור חיקויים ופרשנויות.

ריזרבד - 249.90 שקלים

ריזרבד, מעיל טרנץ'. יח"צ,
במחיר נגיש וקשירה נונשלטית/יח"צ

אין ספק שיהיה זה מפתה ללכת על אינטרפרטציה עיצובית חדשנית לגזרה הקלאסית של מעיל הטרנץ'. אך אם חשקה נפשכן להשקיע בפריט שישמש אתכן לשנים קדימה, עדיף להשאיר את זה נאמן למקור, קרי: אורך מידי, רכיסה כפולה, חגורה וכיסי צד. מקסימום תתנסו עם פלטת הצבעים. ובכל זאת, שימרו על זה ניטרלי, משמע בז' על גווניו, חום, שחור, ואפילו אפור או כחול כהה יעבדו מצוין.

עוד בוואלה!

10 סריגים עם טוויסט ללבוש ממש עכשיו

לכתבה המלאה

פרלה דה וו - 1,890 שקלים

פרלה דה וו, מעיל טרנץ'. דור שרון,
כי צריך לצאת קצת ממחוזות הבז'/דור שרון

זהו הז'קט/מעיל הטוב ביותר ללבוש פתוח מעל ג'ינס וחולצת בסיסית או דווקא מכופתרת, לצוות לחליפת טרנינג קולית למראה הבלתי מתאמץ אבל בגבוה, ואף להדק מעל שמלה (מיני או מידי) בדרך לדייט לוהט. ככזה, משימת מציאת מעיל הטרנץ' המנצח שלכן צריכה להתחשב בעיצוב, בגזרה, באיכות החומרים, וכמובן להתאים לתקציב שהקצתן. לפיכך, ריכזנו עבורכן 11 אפשרויות מועדפות במגוון צבעים ומחירים, אך שעדין נאמנות לקלאסיקה.

וינטג' ברברי לחנות האונליין אטרנל - 2,600 שקלים

ברברי לאטרנל, מעיל טרנץ'. אור דנון,
אמרתם טרנץ' - אמרתם ברברי/אור דנון

קוס - 1,150 שקלים

קוס, מעיל טרנץ'. יח"צ,
באפור פחם למתקדמות/יח"צ

אומה - 740 שקלים

אומה, מעיל טרנץ'. הילה שייר,
דמוי עור בלבן שבור/הילה שייר

לואיזה ספינגולי לבוטיק מימוזה - 1,520 שקלים

מימוזה, מעיל טרנץ'. יח"צ,
עם עיטורים אלגנטיים בשחור/יח"צ

אנד אדר סטוריז - 855 שקלים

אנד אדר סטוריז, מעיל טרנץ'. יח"צ,
זה מה שנקרא לצאת מהקופסה/יח"צ

מנגו - 599.90 שקלים

מנגו, מעיל טרנץ'. יח"צ,
פשוט מטריף בחום/יח"צ

זארה - 599 שקלים

זארה, מעיל טרנץ'. יח"צ,
לא מעט בנות כבר חורשות על הדגם הזה העונה/יח"צ

אור לוזון לעדיקה - 389.90 שקלים

עדיקה, מעיל טרנץ'. יח"צ,
קלאסי, קליל ובמחיר סביר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully