וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבות: התיק הרומנטי שמציף את הרשת

19.2.2023 / 8:25

בתזמון קוסמי שכזה, שבוע אחרי הוולנטיינז, הבחנו בקאמבק לתיק המושלם שהיה סוגר פינה כמתנה רומנטית ושימושית גם יחד. אם בא לכן להמתיק את ההופעה - ארבע ספרות והוא שלכן

לא ברור אם זה קשור לאווירת וולנטיינז שהשתלטה על השיח הצרכני בשבוע שעבר, או אולי מפני שהשייפ הזה רושם רלוונטיות אופנתית העונה, בתקופה האחרונה קשה לנו לחמוק מתיק הלב של אלאיה. ה-Le Coeur (לב בצרפתית) הוא אחד הדגמים האייקוניים של בית האופנה הצרפתי (כ-4,000 שקלים) ועיצובו מצליח לפצח את הקיטשיות באמצעות שימוש בעור קשיח לצד סילואטה נקייה של לב עם רצועת תלייה דקיקה.

מאחורי הצורה המעוגלת מסתתר גודל מושלם עבור פריטים חיוניים כמו טלפון, מפתחות, אשראי ואודם. מוטיב ה-Le Coeur הוצג על ידי המעצב המנוח אזדין אלאיה בשנת 1992, והפך במהרה למזוהה עם כתב ידו. לטענתו, הצללית המובהקת נוצרה בהשראת אהבתו לצורות נשיות בשילוב שאיפה ליצור מושא תשוקה שיהיה גם יפה וגם פונקציונלי.

במשך השנים התיק נצפה על אושיות סטייל כמו גם סלבריטאיות, אך לאחרונה חשנו בגל מובחן של נוכחות רצינית במרחב האופנתי. את הגרסה הלבנה שלו נשאה בטקס הגראמי האחרון המוסיקאית האני דיז'ון והוורסיות המבוקשות של אדום או שחור בלטו בצילומי הסטריט סטייל של סבב שבועות האופנה שהחל החודש. עוד לפני כן ראינו בפיד סנוניות של התהוות מגמתית סביב התיק, כדוגמת תיוג בחשבון האינסטגרם של המשפיענית הדנית פרניל טייסבאק פלוס תגובת אימוג'י לב מחשבנו הפרטי של פיטר מולייר, המנהל האומנותי ומי שאחראי להתעוררות המחודשת של בית האופנה.

מולייר, חבר קרוב של רף סימונס ויד ימינו בדיור, קלווין קליין וג'יל סנדר, מונה לתפקיד לפני שנה, ונדמה שתיק Le Coeur מסמן את התחלתו של קאמבק עבור אחד מהלייבלים המדוברים מהניינטיז. לא מעט בזכות אחת הסצנות המפורסמות מסרט הקאלט "קלולס" (1995) בה הדמות הראשית שר, שגולמה בידי אלישיה סילברסטון, נשדדה בתחנה דלת. "אתה לא מבין, זה אלאיה!"' אמרה לשודד כשביקש ממנה להישכב על הכביש בשמלת מיני אדומה.

בעידן בו אמצעי הצפייה הביתית היו דלים וסרטים בקולנוע קיבלו פוקוס אדיר, שמו של המעצב אלאיה הפך למוכר בטירוף. את ההוכחה לכך שהסרט קלולס והציטוט מסצנת ה"איטס אלאיייייה" הפכו לרגע תרבותי בעל משמעות קיבלנו כמה שנים אחרי, באחד מפרקי הסדרה "סקס והעיר". שם מושא השוד היה תיק הבאגט של פנדי אותו נשאה קארי בראדשו ברחבי מנהטן. גם הוא, אגב, קיבל גרסת קאמבק בשנה האחרונה.

עוד בוואלה!

על-זמניים ופרקטיים: 11 מעילי טרנץ' מנצחים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • תיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully