וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הטרנסג'נדרית חושפת: "נעלו אותי בחדר במשך שעתיים ונאנסתי"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 13:29

הדוגמנית הטרנסג'נדרית הידועה מונרו ברגדורף חשפה השבוע כי נאנסה באכזריות לפני כעשור, כשרק החלה בתהליך השינוי - "הוא מצא איפה אני גרה ואנס אותי קשות"

הדוגמנית והאקטיביסטית הטרנסג'נדרית מונרו ברגדורף חושפת בריאיון טלוויזיוני אונס מחריד על ידי סטוקר. מונרו בת ה-35, פעילה חברתית למען טרנסים וטרנסיות, הופיעה ברביעי האחרון בתוכנית הבריטית "Loose Women", שם דיברה בגילוי לב על התקרית שהתרחשה לפני כעשור, כשרק התחילה את השינוי.

"ננעלתי בחדר במשך שעתיים ונאנסתי", מספרת ברגדורף. "רדפו אחרי שש שעות לפני כן. נפגשתי עם הבחור בבילוי לילי ואז הוא מצא איפה אני גרה, איפה עבדתי ואנס אותי קשות".

"האירוע הזה לקח אותי למסלול ממש אפל כי לא הייתה עזרה. אתה מסתכל על מישהו ואתה יודע שהוא רוצה להרוג אותך, והם לא רואים אותך כאדם מספיק כדי לכבד אותך כמו שאתה". ברדגדורף הוסיפה כי היא "עדיין מתקשה לחשוב על התקופה ההיא. אחרי זה התחלתי לשנוא את עצמי ונכנסתי למערכות יחסים פוגעניות כי לא חשבתי שמגיע לי יותר".

הריאיון של ברגדורף ל"נשים משוחררות" מגיע לקראת יציאת האוטוביוגרפיה שלה "מעברי", מאוחר יותר החודש. היא צעדה על לא מעט מסלולים והשתתפה בקמפיינים נחשבים, ביניהם של לוריאל, שם קטפה את הטייטל הדוגמנית הטרנסג'נדרית הראשונה שאי פעם הצטלמה למותג הקוסמטיקה הצרפתי, מה שנגמר לבסוף בסכסוך בין הצדדים.

לוריאל פיטרה את הדוגמנית לאחר שלטענתה בורגדורף פרסמה הערות גזעניות. על פי הדיווחים, כתבה ברגדורף בעמוד הפייסבוק שלה כי "כל האנשים הלבנים הינם גזעניים". חברת הקוסמטיקה אמרה כי דבריה של ברגדורף "נוגדים" את ערכי החברה וסיימה את ההתקשרות איתה.

עוד בוואלה!

זרחה כמו יהלום: ריהאנה לא סתם לבשה את הלוק הזה לסופרבול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully