וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרחה כמו יהלום: ריהאנה לא סתם לבשה את הלוק הזה לסופרבול

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 9:01

לראשונה מזה 7 שנים, ריהאנה חוזרת אל הבמה במופע המחצית של הסופרבול ונראית זוהרת באדום אש ועל הדרך גם מכריזה על היריון שני - כל הפרטים על המראה של הכוכבת והמחווה המרגשת

הציפייה נגמרה. אמש (ראשון), ולאחר 7 שנים מחוץ לבמה, ריהאנה הביאה את השואו לסופרבול 2023 כשהיא לבושה באדום עז מכף רגל ועד ראש, חשפה בייבי באמפ והפכה לאישה ההריונית הראשונה שכיכבה במופע המחצית. זהו תינוק מספר 2 לה ולבן זוגהA$AP רוקי, שעודד אותה מקרוב בתוך אצטדיון גלנדייל שבאריזונה, לפני ובמהלך המופע שארך כ-13 דקות.

ריהאנה, סופרבול 2023. GettyImages
יש היריון שני. רירי חוגגת את הסופרבול בענק/GettyImages

רירי לא נתנה לצופים ולמעריצים לחכות יותר מדי זמן לחשיפה הגדולה. כבר ברגעי הפתיחה של הופעתה הזמרת שפשפה את בטנה הקטנה, שבצבצה בינות הרוכסן הפתוח של ההופעה שלה. הסטייליסט הצמוד ג'אליל וויבר בנה עבור כוכבת סופרבול טוטאל-לוק אדום בשכבות. ומה לא היה שם; מתחת לסרבל משגע של לואבה בסגנון "עבודה" שנותר עם הרוכסן פתוח, ועוטר בסיכות וינטג' נוטפות יהלומים של Joseph Saidian & Sons, רירי לבשה חולצת גולף דקיקה אליה חובר מחוך ויניל. כולל כפפות בגוון תואם ומעיל פאפר קצר בעיצוב אישי של Maison Alaia.

ריהאנה, סופרבול 2023. GettyImages
פאפר קצר בעיצוב אישי של Maison Alaia/GettyImages

לסגירת ההופעה המטריפה היא נעלה סניקרס אדומות של Maison Margiela x Salomon, ואפילו השעון על ידה היה באותו צבע ארגמן, מבית Jacob & Co. על אוזניה העמיסה עגילי דרופ יהלומים של Messika, וענדה טבעת של Bayco. כ-3 דקות לפני סיום המופע שלה, ריהאנה החליפה על הבמה את המעיל ועברה לגרסה הארוכה שלו, במה שנראה היה כמחווה ללוק של אגדת האופנה ועורך ווג לשעבר, אנדרה לאון טאלי המנוח, אליו הייתה מקורבת.

מייסדת פנטי ביוטי לא פספסה הזדמנות לשווק לשווק לשווק, כאשר באמצע המופע, ולצלילי הלהיט שלה "All Of The Lights", הוגשה לה בנונשלנטיות פודרה (של המותג שבבעלותה כמובן) עמה היא פדרה קלות את אפה. ואם בגזרת הביוטי עסקינן, רירי עשתה את זה מדויק. שערה היה משוך לאחור לכדי קוקו שובב מוגבה, פרט לשתי קצוות פוני ארוך שזלגו על פניה של היפהפייה ילידת ברבדוס. האיפור היה נקי ללא רבב, ורק הליפסטיק האדום כיכב.

ריהאנה, סופרבול 2023. GettyImages
מחווה מרגשת לאנדרה ליאון טאלי/GettyImages

עוד בוואלה!

בשמלה אדומה והמון צמות: ריהאנה עושה את ברבדוס

לכתבה המלאה

בהופעה בלתי נשכחת על אחת הפלטפורמות הגדולות בעולם, זוכת הגראמי בת ה-34 נתנה עבודה. מבמות מתעופפות ועד עשרות רקדנים לבושים בלוקים שרפרפו להופעה שלה אבל בלבן, אשר טרפו את הבמה ולמעשה האירו אותה באור יקרות. אבל לא כל המעריצים והמבקרים היו מרוצים, חלקם הגיבו ברשתות כי ההופעה הייתה "איטית מדי" וכי רירי לא זזה מספיק בקצב, או בכלל. שווה רק לזכור שהמדובר באישה שילדה רק לפני 8 חודשים, וכעת היא שוב בהריון ומופיעה על הבמה. זרחה כמו יהלום לטעמנו, נראתה ונשמעה מצוין, ואף מילה על הפלייבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully