וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוטרת בפפיונים בלבד: אן האת'ווי בשמלה שקופה

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 10:12

לכבוד פסטיבל הסרטים בברלין הגיעה השחקנית אן האת'ווי בלוק אשלייתי שסובב ראשים. שמלה שקופה כולה מעוטרת בפפיונים - אך האם היא לבשה משהו מתחת?

מי שעוקב אחרי אן האת'ווי והסטייליסטית שלה ארין וולש ברשתות יודע היטב שאנני בתקופה הכי טובה שלה אבר. היא לא מפספסת באף סיבוב יח"צ תוך כדי שהיא מקדמת את הסרטים בכיכובה, מספקת תוכן מאחורי הקלעים של בחירת המראות הנכונים, וגם המגזינים המובילים נותנים את חלקם כשהם עוזרים לחזק את תדמית הפאשניסטה הזו. ועוד לא דיברנו על הפוני שמקפיץ את הטוטאל לוק עוד כמה רמות למעלה.

אן האתווי. GettyImages
מטריפה ובתקופה הכי טובה שלה אבר - אן האת'ווי/GettyImages

האירוע האחרון הוא בחסות פסטיבל הסרטים בברלין לשם הגיעה האת'ווי בת ה-40 בשמלה צמודה ושקפקפה מבית ולנטינו מעוטרת כולה פפיונים מעור. הכפפות הדרמטיות השלימו את המראה ואלמנט הפפיון חזר שוב בנעלי סטילטו הסאטן שנעלה.

האשלייה שנוצרה על השטיח האדום היא חושפנית אך מאופקת, שכן השחקנית לבשה בגד גוף בדיוק בגוון העור של גופה וזה לא נראה סלאטי אף לא לשנייה. כוחה של פאשניסטה אמיתית כמובן.

אן האתווי. GettyImages
זה רק נראה בלי כלום מתחת. אן האת'ווי בוולנטינו/GettyImages

בכדי לחתום את הסיבוב בברלין צילמה אן ביחד עם הצוות שלה תמונות טובות ממסדרונות המלון כשהיא בלוק סופיסטי של ורסצ'ה - חצאית עור, מגפיים עד הברך, גולף שחור ובלייזר ושרשרת אייקונית של בולגרי. ודהרה חזרה הביתה לאל איי.

עוד בוואלה!

5 הלוקים הכי יפים בפסטיבל קאן נרשמו לזכותה של אן האת'וויי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully