וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטרה בגלל שיער שיבה? העיתונאית הקנדית ליסה לפלם זועמת

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 10:43

העיתונאית הקנדית הוותיקה מדברת בפתיחות על פיטוריה הפתאומיים בשנה שעברה מרשת CTV News וחושפת כי ישנו קשר ישיר בין כך שהפסיקה לצבוע את שיערה לניתוק המגעים בין הצדדים

"אנשים אדיבים בצורה מדהימה, זה היה באמת הלם עבורי", סיפרה ליסה לפלם, העיתונאית הקנדית הוותיקה, בהקשר לתמיכת הציבור על פיטוריה הפתאומיים מרשת CTV News. מערכת ארוכת שנים הייתה בין לפלם לערוץ החדשות שהחליט ביוני 2022 לפטר אותה.

ליסה לה פליים. GettyImages
אנחנו מאוד מאוד מחבבות את השיער האפור. ליסה לפלם/GettyImages

לטענתה, שיערה האפור שיחק תפקיד מרכזי בפיטורים. העיתונאית בת ה-58 החלה לצבוע את שיער בגיל מאוד צעיר ונאבקה בשערות השיבה הסוררות שבצבצו. משבר הקורונה וסגירת מכוני היופי הובילו אותה למסקנה שדי! היא לא חייבת להשתאבד לכימיה ואפשר לאמץ את המראה החדש ולאהוב אותו. מי שפחות אהב את הסגנון דאז היה ערוץ החדשות בו שידרה, מה שגרם לדבריה ליחסים לעלות על שרטון.

"התגובות הרבות ביותר שקיבלתי אי פעם לא היו במשך חודשים בבגדד או באפגניסטן, או כל סיפור אחר - אלא כשנתתי לשיער שלי להאפיר". לפלם אף סיפרה סיפורים מימיה הראשונים ככתבת שטח, שנאלצה לצבוע את שיערה בחדר האמבטיה החשוף של בונקר בבגדד עם קצת צבע משפורפרת.

בהמשך בכתבה ב"טיימס", משתפת להפלם כי יש לה "זיכרונות חיים של לא לקחו אותה ברצינות ככתבת". היא ציינה פעם שעברה על פני משרד שבו שלושה מנהלים בכירים צחקו מאחד הסיפורים שלה, ודוגמה נוספת, כשעמית גבר העיר על התלבושת שלה. עוד המשיכה ואמרה שבמהלך השנים גם קיבלה מכתבים משני עמיתים גברים שהתנצלו על התנהגותם.

עוד בוואלה!

שיבה וגאווה: הנשים שאוהבות את השיער שלהן אפור כל השנה

לכתבה המלאה
ליסה לה פליים. GettyImages
בשנת 2017, כשעוד נכנעה לכימיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully