וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזמנות להכיר: המאפרת הצעירה ביותר בעולם

22.2.2023 / 8:40

חובבות איפור נא להתפקד; האם אתן נמנות על 3.5 מיליון העוקבים של Kassie בטיקטוק? אם לא, זה הזמן. עם טייטל המאפרת הצעירה ביותר בעולם, קסיה "קאסי" מאטיס היא הפנים של מהפכת הביוטי ברשתות

כשמאחוריה 3.5 מיליון עוקבים בטיקטוק, 276 אלף באינסטגרם ו-911 אלף מנויים בערוץ יוטיוב משותף לה ולאמה, קסיה "קאסי" מאטיס (Kassie) בת ה-6, אמנית האיפור הצעירה ביותר בעולם, משחקת אותה בגדול בזירת הביוטי הבינלאומית שחולשת על הרשתות החברתיות, בעודה יוצרת מראות איפור מדהימים בין אם זה על אמה, לעצמה, או בזוג.

לא מן הנמנע שסוגיית הסיכונים וההשפעות ארוכות הטווח במדיה החברתית תרים ראשה. בכל זאת, לייצר כמות כזו של תכנים למגוון פלטפורמות לבטח גוזלת זמן ניכר מחייה של ילדה צעירה. אך מסתמן כי במקרה דנן עומדת בפרונט אימא לביאה שמפקחת ומנהלת את מערכי הסושיאל של בתה ביד רמה ומגוננת.

קאסי נמצאת על הרדאר של אימפריות איפור ויופי המשתפות את התכנים שלה ואפילו עד לכדי שיתופי פעולה - מבלוגרית האיפור הודה קטן, שנחשבת סנסציה בעולם הביוטריות ובעלת ליין איפור מצליח (Huda Beauty), ניקי דה ג'אגר (NikkieTutorials), מאפרת ובלוגרית יופי טרנסג'נדרית מובילה. ויש גם את פנטי (Fenty Beauty), רק מותג האיפור מהנחשקים בעולם ששייך ללא אחרת מאשר המולטי טאלנטית ריהאנה, שאף שיתף פעולה עם הדואו אמא-בת המיוחד להדרכה לכבוד יום האם.

קאסי היא אומנם הפנים (המאוד) צעירות ורעננות שבפרונט, אבל מי שבאמת עומדת מאחורי מעצמת האיפור הוויראלית ברשתות היא אמה שבנם חודיארי (Shabnam Khodayari) בת ה-38, מאפרת כלות מלונדון ואם לשניים. בראיון למגזין "Insider" שבנם מספרת כי לאחר פרסום הסרטון הראשון בו קאסי (אז בת 4) מאפרת אותה, היא נמענה מלפרסם סרטונים נוספים במשך כשנה, מאחר ולא רצתה שבתה תיחשף לצדדים השליליים שנלווים לפרסום ולרשתות. אך בסופו של יום אהבתה לאיפור והכישרון של קאסי גברו על הכול. הילדונת המתוקה החלה להתמקצע יותר ויותר, ובמקום לשחק עם ברביות העדיפה אובייסלי להקדיש את שעות הפנאי שלה לצפייה אדוקה במדריכי איפור ביוטיוב, ולתרגל את הטכניקות שלמדה מהאמנים אותם מעריצה על פניה של אמה.

בתחילת 2021, ולאחר בקשות חוזרות ונשנות של קאסי, אמה נכנעה והעלתה סרטוני שגרות איפור לטיקטוק, שהפכו עד מהרה לוויראליים, וכיום נראה כי היא מקדישה את כל כולה לטיפוח הקריירה שבתה כבר סוללת לעצמה, מה שלבטח יכלול הקמת מותג יופי וטיפוח משלה יום אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully