וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק פוסט פרידה: מה דנית גרינברג לובשת?

דנית גרינברג הגיעה לאירוע מתוקשר אחרי השמועות על הפרידה מבעלה ברק חקמט והתייחסה לסטטוס החדש. הלוק הנבחר היה מאופק, סולידי והכי לא באווירת 'שמלת הנקמה' של פרודה טרייה

כולנו מכירות את שמלת הנקמה, זו שאנחנו לובשות כדי לנופף לאקס - בוא תראה מה פספסת! שמה של דנית גרינברג עלה לאחרונה לכותרות בשל משבר ביחסים שלה ושל בן זוגה ברק חקמט והיא לחלוטין לא מסתירה את הקושי שבפרידה - "ברור שאני עוברת תקופה לא פשוטה. אני מתמודדת עם זה בדרכי. למזלי יש לי חברות ומשפחה ואני וברק בקשר מצוין. אנחנו מתמודדים עם זה ביחד ורוצים לעבור את זה".

דנית גרינברג. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
משגעת. דנית גרינברג מדברת על הפרידה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אך כל משפיענית יודעת שדה שואו מאסט גו און ולגרינברג הפופולרית יש הרבה מחויבויות לעמוד בהן. בין האחרונות היא לפקוד אירוע סופר מתוקשר של חברת התעופה אל על.

הלוק הנבחר היה סולידי ומאופק, בקונטרסט נכון של שחור-לבן אשר שייך למותג מקומי מוצלח מאוד - פרלה דה וו. זה התחיל בסטרפלס לבן עם קאפים וחגורת קשירה במותן (1,200 שקלים) שהגיע מעל החצאית הכי טרנדית של חורף 2023 - מידי בגזרה מחויטת עם שסע גבוה במרכז (כעת במחיר מבצע ב-800 שקלים).

דנית גרינברג. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סטיילינג של לי גורן, שיער - חזי כהן, איפור - שחר שאבו/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מעל הכול הגיע בלייזר שחור (כעת ב-1,184 שקלים), נעלי סירה מהשת"פ של דנית לרנואר ועגילי הפנינה האייקונים של דיור להם כבר שלל פרשנויות זולות ונגישות יותר אצל מעצבות מקומיות, לכל מי שחושקת.

עוד בוואלה!

שני שסעים קטלניים והינומה שכבר ראינו: שמלות הכלה של דנית גרינברג

לכתבה המלאה
דנית גרינברג. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
לובשת טוטאל לוק פרלה דה וו, עגילים של דיור/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully