וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבשה השחורה: כוכבת "פריפריה אימפריה" הפתיעה את הקהל

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 14:03

אוריה עזרן, המעצבת המצליחה מרמלה, הפתיעה כ-550 נשים שהגיעו להרצאה מרתקת על חייה וסיימו עם תצוגת אופנה בה 14 דוגמניות צעדו על הררי חול לצללי מוזיקה אתנית

"כבחורה צעירה אנונימית ופשוטה בתחילת הדרך תמיד חלמתי שאולי מישהו יזמין אותי לצפות בתצוגת אופנה", סיפרה אמש (רביעי) אוריה עזרן באירוע שהפך להפתעה לכל היושבות בקהל. "זאת הפעם הראשונה שלא הזמנתי אף אחד. הקדשתי את הערב הזה לנשים שהן חלק מההצלחה שלי והדרך שעברתי. לכל אלו שקנו כרטיסים בלי לדעת הרבה פרטים".

אוריה עזרן. עומרי לוי,
אוריה עזרן - "תמיד חלמתי שאולי מישהו יזמין אותי לצפות בתצוגת אופנה"/עומרי לוי

אוריה עזרן, המעצבת מרמלה שפרצה לתודעה תודות לריאליטי "פריפריה אימפריה", החליטה להתרחב ממחוזות העיצוב ולהרים הרצאה בשם "הכבשה השחורה" שמתארת את הדרך משכונת הקראוונים ועד למעצבת האופנה והמשפיענית שהיא היום. בין אם תתחברו לאסתטיקה ולעיצובים של עזרן או לא ניכר שהיא לא נחה לרגע. עסוקה בלעבוד, לצמוח ולהוכיח את עצמה 24/7. הלקוחות לא מפסיקות להגיע והיא מצידה מפמפמת היטב את תדמית החיים החדשים והטובים באינסטגרם, עם איזון נכון של הצצה לקשיים האמיתיים בחייה כשעברה טיפולי הפריה שתועדו לריאליטי ביס.

אוריה עזרן. עומרי לוי,
היושבות בקהל הופתעו לקבל תצוגת אופנה/עומרי לוי

את ההרצאה חתמה תצוגה בהפתעה, אליה בעצם לא הוזמנו אף אחת מהחברות הידועניות של עזרן. בהשראה ברורה מהטיול האחרון שלה למרוקו סיפרה עזרן בת ה-33 דרך 14 דגמים את המסע שעברה בעולם האופנה. הדוגמניות שצעדו על הררי חול היו כמשל לכבשים הלבנות ובפינאלה - המעצבת לבושה בשמלת משי שחורה המדמה את "הכבשה השחורה".

אוריה עזרן. עומרי לוי,
ככבשים לבנות על הררי חול/עומרי לוי

הקולקציה נשענת על בדי צמר וכבש בשילוב עבודות יד לצד הרבה שמלות עם משחקי שקיפויות, בסיס האם של המעצבת. לשמלות הולבשו ברדסים, אחד הטרנדים הבולטים על המסלולים לאחרונה, עליונות ושכמיות בשילוב חצאיות פרנזים אקסטרווגנטיות וגם התיקים שהשלימו את הלוק היו בהשראת טקסטורת הכבשים.

אוריה עזרן. עומרי לוי,
יש גם קריצה לעולם הכלות בו ידועה עזרן/עומרי לוי
אוריה עזרן. עומרי לוי,
14 דגמים בהשראת מרוקו/עומרי לוי
אוריה עזרן. עומרי לוי,
אקססוריז משלימים בהשראת טקסטורות הכבשים/עומרי לוי

עוד בוואלה!

אוריה עזרן: "זה בסדר שאני גם יפה וגם מצליחה, אין לי במה להתבייש"

לכתבה המלאה
אוריה עזרן. עומרי לוי,
חתמה את ההופעה בשמלה שקופה - אוריה עזרן/עומרי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully