וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל בונדשן כמו שמעולם לא ראיתם

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 8:58

בגבות מדוקקות, תסרוקות מטורפות ופיגורה שמתהדרת בבטן חטובה מתמיד, ג'יזל בונדשן מעטרת את שער גיליון מרץ של מגזין "ווג" האיטלקי. בהפקה עוצרת נשימה, הסופרמודל הברזילאית והגרושה הטרייה מתעלת שלל דמויות בלא פחות מ-16 לוקים משגעים ומשחררת את דמות "היפה" הנצחית

ג'יזל בונדשן כמעט בלתי ניתנת לזיהוי על שער גיליון מרץ המופלא של מגזין "ווג" איטליה, המוקדש לאמנות, על גיבוריה, חובביה והאספנים שלה. עברו רק כשלושה חודשים מאז גירושיה המתוקשרים מכוכב הפוטבול טום בריידי, לו הייתה נשואה במשך 13 שנים (פלוס שני ילדים משותפים), ונראה כי דוגמנית-העל הברזילאית שקעה מיד חזרה לתוך העבודה והקמפיינים. עכשיו בונדשן בת ה-42 מככבת על שער המגזין האיטלקי הנחשק בלוק בלתי צפוי אך משגע - לבושה בשמלה בצבע בורגונדי של בית האופנה ולנטינו שמתהדרת בשרוולי עטלף משיפון, כשהיא עם גבות מדוקקות לכדי פסים ושיער מתוח לאחור, שניהם בגוון אדום לוהט התואם להופעתה (שוקינג אך מהפנט). לסגירת המחזה הדרמטי בונדשן מאופרת בכבדות בסגנון דראג-קוויני ועונדת תכשיטי כסף גדולים, עגילים בעיצוב קנת ג'יי ליין וצמידים של פטרישיה פון מוסולין.

סיפור השער מתאר מסע כרומטי (רגיש לצבע) בעקבות אינספור הטרנספורמציות של אישה. בהפקה עוצרת נשימה, שצולמה על ידי הצלם הברזילאי המבוקש רפאל פברוטי, אשר עבד לצידו של הסטייליסט איברהים קמארה, שהוא גם העורך הראשי של מגזין Dazed כמו גם מנהל אמנותי ותדמיתי של המותג הרותח אוף וויט - הסופרמודל הנצחית מתעלת לא פחות מ-16 דמויות שונות. הלוקים נעו ממינימליזם בניחוח שנות ה-00 כמו הלוק הנקי של ולנטינו, דרך קריצה עדכנית לסגנון הפאם פאטאל בחסות החצאית השקופה של פנדי או שמלת הסטרפלס של דולצ'ה וגבאנה, מראות מפוסלים כמו שמלת הקטיפה של לואבה, ועד ליצנית אוונגרדית עם שמלת כתף אחת מעוטרת בלונים בצורת לבבות של מוסקינו, או שני הלוקים של טום בראון - שמלת טפטה משי תכלכלה, ואוברול חום מטול עם כיווצים וצווארון א-לה פיירו הליצן העצוב.

השיער הוא דמות מרכזית בהפקה. מתסרוקת מודבקת לאחור באדום מזעזע המופיעה בשער, שליוותה גם את האנסמבל טופ וחצאית המרושתים של ג'ורג'ו ארמני ולוקים נוספים, שיער בלונדיני קצרצר משובב, קארה שחור מפוסל עם לוק בואכה נקי של ולנטינו, ועד רעמה אדמדמה פראית כשהיא בשמלה סטרפלס של Off White לה רוכסן קדמי. בחלק מהמראות מופיע גם שערה הטבעי של הדוגמנית הוותיקה, מעוצב לכדי גלים מושלמים, כמו בלוק של פנדי עם החצאית השקופה שצוותה לחזיית תחרה של AGENT PROVOCATEUR.

בכל מראה בונדשן יצאה קצת אחרת, אבל המכנה המשותף צלול ונהיר - היא חזקה מתמיד, מוכנה לפתוח דף חדש בחייה ולא חוששת להיפרד מתדמית "היפה" הקלאסית שדבקה בה לאורך קריירת דוגמנות ארוכה ומצליחה. אהבנו בפער את הלוקים האקסטרה אדג'יים. בין אם זה הלוק של סן לורן עם שמלת ויסקוזה שחורה וז'קט עור קצר מטריף מעל, או מעיל הטרנץ' מסאטן של ז'יבנשי שנותר פתוח וחשף לראווה סט חזייה ותחתונים מתחרה, בשילוב גרבונים סקסיים וחגורת עור ירוקה עם אבזם מקסי של פטרישיה פון מוסולין.

כוכבת שער מרץ של מגזין "ווג" איטליה נתפסה מאז ומעולם כסמל לשלמות טבעית בלתי ניתנת להשגה, אך דווקא ההפקה הייחודית הזו מציגה את בונדשן אחרת ומתריסה מתמיד, ובכך היא למעשה הופכת אותה יותר לאמנות מאשר לסמל יופי. "שמלות יוצאות דופן, איפור סנסציוני ותסרוקות צבעוניות מהנות הופכים את ג'יזל למערך המושלם של דמויות שונות, שכל אחת מהן היא מפרשת באדישות שובבה, חושנית ובטחון חסר עכבות", נכתב במגזין. "כל אחת מהדמויות שונה, ואולי בגלל זה כל אחת זו היא".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יזל
  • ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully