וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פוטנציאל: בארון של ניקי היילי

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 8:38

המועמדת החדשה לנשיאות ארצות הברית מטעם המחנה הרפובליקני ניקי היילי עוררה את תשומת ליבנו ויצאנו לבדוק האם יש סיכוי שהיא תספק לעולם גם רגעים אופנתיים ראויים לציון?

לפני כשבוע הכריזה ניקי היילי על מועמדותה לנשיאות ארצות הברית מטעם המחנה הרפובליקני, ונרשמה כראשונה שפתחה חזית מול נשיא ארה"ב לשעבר, דולנד טראמפ, שעד כה היה היחיד שהודיע על כוונתו להתמודד במערכת הבחירות של 2024.

בכך שמה היילי את עצמה על הרדאר האופנתי ועוררה את תשומת ליבנו כמי שעתידה לככב בכותרות בתור פוליטיקאית מסקרנת. היא מוכרת לציבור האמריקני כשגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ועוד קודם לכן כמושלת דרום קרוליינה, הראשונה בתולדות ארה"ב ממוצא אסייתי צבעוני (הוריה נולדו בהודו).

ניקי היילי. GettyImages
יצאה חזית מולד דונלד טראמפ. ניקי היילי/GettyImages

ברזומה של היילי שני רגעים אופנתיים ראויים לציון - הראשון לפני כעשור, אז מגזין ווג הקדיש לה כתבה בה שולבו שני צילומים מלוטשים שנלקחו בידי נורמן ג'ן רוי. באחד היא לובשת חולצת כפתורים בדפוס פסים כחולים מעל מכנסיים לבנים עם חגורת מותן בגוון חום. בשני הלכו לוק יותר ביזנס וויייז והמשיכו את הקו המונוכרומטי בסטיילינג של חולצת כפתורים בצללית הדוקה שהותאמה לחצאית עיפרון עם פרינט גאומטרי פלוס עקבי בשחור.

ניקי היילי. GettyImages
יש פוטנציאל - לוקים מחויטים ונכונים/GettyImages

הצצה נוספת לפוטנציאל הסטייל שגלום בהופעתה של המועמדת לנשיאות התקבלה בתחילת כהונתה באו"ם, אי שם ב-2017, אז התיישבה בדיון של מועצת הביטחון בנושא האיומים הגרעיניים של צפון קוריאה כשהיא לובשת סט של ז'קט ושמלה בוורוד פוקסיה בעיצוב בית האופנה הנחשב סקיאפרלי. ניתן היה לקרוא את השמלה כמשחק כוח שמטרתו להזכיר ל-14 השגרירים האחרים (כולם גברים) ושאר שרי הממשלה הבכירים שהתאספו במועצה שהיא השריף החדש בסביבה. נטייתה ללבוש גווני סטייטמנט בגזרות מחויטות המלוות את קווי הגוף, לרוב שמלות באורך מידי, הודגמה בהמשך השנים בשלל הזדמנויות.

ניקי היילי. GettyImages
מהדהדת את שורשיה ההודים - שמלה של טרי ג'ון/GettyImages

בחודשים האחרונים הלייבל האמריקאי טרי ג'ון אחראי לרוב הלוקים הציבוריים שלה עם סדרת שמלות במראה שמרני אך מחמיא. המותג שמציע בגדי נשים מוקפדים ודי יקרים אמנם לא סופר מוכר אך ברשימת הלקוחות שלו אפשר למצוא אושיות כמו אופרה ווינפרי, הילרי קלינטון ומריל סטריפ. בין הדגמים שהיילי לבשה ניתן למנות שמלת מידי פרחונית מחויטת בעלת שרוול קצר, אותה לבשה בשתי גרסאות: האחת בכחול, טורקיז וזהב, השנייה בתכלת, אדום וזהב. ניכר כי הבחירה בדפוסים הנועזים אולי מהדהדת לשורשיה ההודיים.

עוד בוואלה!

בנעליה: לקמלה האריס יש אהבה מטורפת לאולסטאר

לכתבה המלאה
ניקי היילי. GettyImages
בצבעי סטייטמנט - שמלה וז'קט ורוד פוקסיה של סקיאפרלי/GettyImages

בהזדמנויות אחרות ניקי הלכה על סגנון סולידי יותר כדוגמת שמלה אדומה עם שרוולי פעמון בגימור תחרה, שמלה כחולה עם שרוולי קרופ ועיטור מלמלה א-סימטרי או שמלת טוויד תכלכלה בסגנון שאנל. בשורה התחתונה יש כאן פוליטיקאית בפרופיל גבוה, שעם קצת הכוונה מקצועית עשויה לספק לעולם רגעים אופנתיים ראויים לציון. אנחנו נמשיך לעקוב.

ניקי היילי. GettyImages
שמלה אדומה עם שרוולי פעמון בגימור תחרה/GettyImages
ניקי היילי. GettyImages
קצת הכוונה מקצועית ואנחנו שם. ניקי היילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully