וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים כוכבים: זנדאיה בטופ מסובב ראשים

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 12:56

זנדאיה זרחה על השטיח האדום בטקס הסאג, אבל הלוקים הטובים באמת היו יום לפני כן באירוע חשוב למען הקהילה השחורה, שם שלפה הכוכבת את פריטי הווינטג' ואימצה את המגמה הסקסית שרק לאחרונה דיברנו עליה

זה לא ששכחנו את הלוקים של זנדאיה מטקס הסאג - היא פשוט קטגוריה בפני עצמה. הכוכבת התחילה את רצף הלוקים המסקרנים כבר בסוף השבוע האחרון בטקס ה-Naacp, הארגון הוותיק למען אפרו-אמריקנים. הסטייליסט הצמוד לואו ראוץ' המשיך עם החיבה לפריטי וינטג' וגם הפעם שלף מהארכיון פיס של אטלייה ורסצ'ה מקולקציית אביב-קיץ 2002 - שמלת מקסי שחורה עם קאפים בירוק ניאון, צבע שחזר בעוד מספר מקומות בשמלה הדרמטית.

זנדאיה. GettyImages
אווירת סוף הניינטיז - זנדאיה בוורסצ'ה/GettyImages

הקארה הקצר של זנדאיה וכל האווירה צעקו סוף הניינטיז ותכשיטי היוקרה של בולגרי היו הנגיעה הנכונה להשלמת הלוק. בהמשך אותו הערב הרימה זנדאיה את הרף ונראתה שוב בפריט וינטג' שהיה בעברו מכנסיים וברלט מקולקציית אביב-קיץ 1993 של פראדה.

זנדאיה. GettyImages
אנסמבל של פראדה שעבר טיפול/GettyImages

מיוצ'ה פראדה הייתה אחראית לפירוק והרכבה וכך התקבלה חצאית מקסי לבנה שבחלקה העליון עיטורי כוכבים וטופ סקסי עם עיטורי כוכבים על הפטמות - כי כבר חידדנו שזה לגמרי קורה. מדובר סך הכול באנסמבל מסוכן במיוחד שעל אושיה אחרת יכול היה להיות כישלון חרוץ, אבל זו כוחה של פאשניסטה אמיתית.

זנדאיה. GettyImages
מטריפה את החושים - זנדאיה בטקס ה-Naacp/GettyImages

המירוץ אחר השטיח האדום המשיך אמש (ראשון) כשהגיעה השחקנית המצליחה לטקס פרסי הסאג, שם שלפה שמלה סטרפלס בוורוד בייבי של ולנטינו הוט קוטור עמוסה שושנים בחלקה התחתון, עם איפור בנגיעות ורדרדות נעימות וענק לא נורמלי של בולגרי שהצליח להסיט לרגע את הפוקוס מהשמלה הקיצ'ית.

זנדאיה. GettyImages
מתקתקה בולנטינו הוט קוטור לטקס הסאג/GettyImages

הגראנד פינאלה (נכון לשעה זו) היה בשמלת קאט-אאוט של ורסצ'ה אליה החליפה במהלך טקס הסאג עם צורות גיאומטריות ושילוב של פאייטים בחלק העליון ומשי נשפך ואלגנטי בחלק התחתון. גם כאן שרשרת עוצמתית של בולגרי ואנחנו, כמו תמיד, נותרנו פעורות פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully