וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות "הלוטוס הלבן" כבשו את טקס פרסי הסאג

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 11:41

עונת הפרסים עדין בעיצומה, המתנה שממשיכה לתת ולכבד אותנו בנוכחות מרשימה של הכוכבות הכי גדולות אשר ממשיכות להפציע במיטב מחלצותיהן. הלילה על השטיח האדום של טקס פרסי הסאג 2023 בלטו 10 המתלבשות הטובות הבאות

הלילה (ראשון) טקס פרסי הסאג (SAG) השנתי ה-29, שהתקיים במלון פיירמונט סנצ'ורי פלאזה שבלוס אנג'לס, קליפורניה, כיבד את הופעות הקולנוע והטלוויזיה הטובות ביותר של השנה. על השטיח האדום הנוצץ התייצבו שחקניות ושחקנים מהמובילים בביצה ההוליוודית שכבר גורפים את עונת הפרסים, כדוגמת קייט בלאנשט האייקונית שאייך לא, שוב מדורגת כאחת המתלבשות הטובות של הערב. בהשוואה לגלובוס הזהב שמאחורינו או לטקס האוסקר שעוד לפנינו, פרסי הסאג הם לרוב אירוע בו האייליסטרים נהנים ומשחררים קצת יותר, וזה ניכר גם בלוקים עמם הכוכבות הפציעו. בעוד חלקן הלכו על הקלאסי הבטוח שתמיד מנצח, אחרות השתעשעו עם מראות נועזים יותר או צבעים בוהקים, בחרו בווינטג' ואפילו אפסייקלינג.

מייגן פאהי

כוכבת "הלוטוס הלבן" תעלה אלילה עדכנית בלבן בשמלה א-סימטרית וקאט-אאוט מטריף של ראלף לורן מקולקציית Ready To Wear 2023.

מייגן פאהי. GettyImages
אלילה בלבן/GettyImages

אוברי פלאזה

עוד מקאסט "הלוטוס הלבן" כיכבה פלאזה שהציגה את שרירי הבטן המרשימים שלה באנסמבל בגוון שוקולד מנצנץ של מייקל קורס ותכשיטים של Mouawad וכמעט ורשמה תקלה אופנתית.

אוברי פלאזה. GettyImages
סחתיין על שרירי הבטן. אוברי פלאזה/GettyImages
אוברי פלאזה בטקס פרסי ה-SAG. Giphy
כמעט, אבל לא. אוברי פלאזה/Giphy

ג'ניפר קולידג'

הכוכבת האמיתית של "הלוטוס" נראתה זוהרת מתמיד בשמלה שחורה של סן לורן שהתהדרה בדקולטה סקסי שהחמיא לה עד מאוד. תכשיטי היהלומים שענדה היו און פוינט ושום מילה על הסרט הרחב בשערה, שאיכשהו עובד עם הלוק.

ג'ניפר קולידג'. GettyImages
טוטאל לוק שחור מקסים. ג'ניפר קולידג' בסן לורן/GettyImages

עוד בוואלה!

מה לבשו הכוכבות לטקס הבאפט"א?

לכתבה המלאה

מישל וויליאמס

הופעה קלאסית בטוחה (אולי מדי) של דיור, והתהדרה בתכשיטים מדויקים של טיפאני, כי אין כמו ענק פנינים שצוות לפפיון במפתח השמלה.

קייט בלאנשט

בעד מחדוש, ובצדק! כוכבת הסרט "טאר המנצחת" לבשה של ארמני בפעם השלישית מאז 2014, ובטייק אוף הנוכחי בד התחרה העליון המקורי הוחלף בשמלת מחוך סקסית מעור מבריק.

ג'נה אורטגה

כוכבת "וונסדיי", השתחלה לתוך שמלת מחוך א-סימטרית מעור של ורסצ'ה, שהיא למעשה פיס וינטג' מהניינטיז של בית האופנה האיטלקי, שעוצבה על ידי ג'יאני ורסצ'ה המנוח - עם מחשוף נדיב ושסע קדמי גבוה. להשלמת ההופעה המטריפה אורטגה עלתה על סנדלי פלטפורמה של ג'ימי צ'ו ותכשיטי טיפאני.

ג'וליה גארנר

השחקנית זהרה בעיצוב לא קונבנציונאלי של בית האופנה גוצ'י, בשמלה נחושתית עם קאפים בצורת צדפות במחוך, ותחתיו ספק חולצה מתוכשטת.

אמילי בלאנט

מדהימה באדום דובדבן של אוסקר דה לה רנטה, בשמלה שכמו הורכבה פסים פסים שאפשרו הצצה חטופה פנימה, וכללה מפתח מרובע ועיטורי פרחים בוורוד וירוק שכמו חיקו את מראה פריחת הדובדבן. מעולה.

אמנדה סייפריד

נסיכה של פראדה בהופעה מרעננת ובירוק תלתן, בשמלת מיני שמהדהדת את סגנון "המוד" משנות ה-60 - עם מפתח מרובע מחמיא ושני פאנלים שנשפכו במורד הגב ועד השטיח האדום. הקוקו הקופצני בהשראת הסיקסטיז עם קצוות מסולסלים השתלב באלגנטיות עם איפור הרטרו שלה.

קארה דלווין

שערוריות וספקולציות אודות מצבה הנפשי הונחו לרגע בצד ודלווין נראתה אלגנטית ואסופה מתמיד בהופעה שחורה של קרולינה הררה הישר ממסלול סתיו-חורף 2023, שכללה מכנסיים תואמים ופרחים מוגדלים בחזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully