וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות בגדי ים חושפות את טרנד הביקיני הכי נועז שראינו

עודכן לאחרונה: 3.3.2023 / 0:14

משפיענית הרשת האוסטרלית גבריאלה אפשטיין הפתיעה את 3 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם כששיתפה תמונה שלה בבגד ים שבקושי מכסה את החזה שלה. ברשת פרגנו - ואיך אפשר שלא

גבריאלה אפ]שטיין מדגמנת ביקיני נועז/gabbyepstein

טרנדים אופנתיים יכולים להיות הדברים המגוחכים ביותר שבני האדם המציאו, אפילו כשזה מגיע לבגדי ים. אבל מדי פעם מגיע טרנד שקולע בול למטרה. טרנד הביקיני החדש הזה הוא אחד מאותם ממצאים נדירים של טרנדים אופנתיים שקולטים את המטרה - ליצור באז בלי להיות באמת פראקטי. הוא הפך פופולרי ברשתות החברתיות, ובזכות המשפיענית/דוגמנית גבריאל אפשטיין, הגיע לקהל רחב יותר.

דוגמנית OnlyFans והמשפיענית האוסטרלית, גבריאלה אפשטיין בת ה-29, העניקה ל-3 מיליון עוקביה באינסטגרם הצצה מעוררת קנאה לבגד הים החדש שלה "הבקושי מכסה את החזה" שלה. בניו יורק פוסט כינו אותו "Circumboob" (מסביב לציצים) ובגרדיאן הגדירו אותו "מה שקורה כשאת לובשת משהו שמצליח להראות כמעט הכל מלבד הפטמה".

בגד הים הירוק כולל שלושה חלקים: תחתון, רצועה סביב המותניים וחלק עליון שמכסה מעט מאוד מהחזה שלה. מאחר ששיערה רטוב בתמונה, ניתן להניח שהדוגמנית רומזת לכך שבגד הים לא רק אופנתי - אלא גם פונקציונלי. "כמובן שעל גוף מושלם כמו שלך, זה יראה טוב", כתב אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "אוקיי, מה לעזאזל?! את לא אמיתית". "מהמם", סיכמה אחת ואחרת הוסיפה: "גוף לוהט".

יותר נועז מזה

עוד טרנד מוזר של קיץ: נשים החלו ללבוש את הביקיני שלהן הפוך

לכתבה המלאה

לא עבר שבוע מאז שפרסמה את התמונה ועוד דוגמניות מיהרו לאמץ את הטרנד. הראשונה שבהם הייתה ספורה מאריה נורי, שכיכבה לא פעם על שער מגזין פלייבוי.

השגרירה של Fashion Nova תפסה ביקיני מחרוזת ירוק מהקולקציה שלה, הוסיפה את הכיתוב "הלוואי שהיית כאן" וצילמה את עצמה מכמה זוויות שונות. ברגע שהיו לה כמה תמונות שהיא הייתה מרוצה מהן, היא חשפה את התמונות לפני חצי מיליון העוקבים שלה.

הטרנד הקיצוני אפילו גרר טור דעה עצבני ב"גארדיאן" בו הכותבת ארווה מדאווי הכריזה: "הגענו לשיא המחשוף. לאורך השנים התעדכנתי בחריצות בטרנדים מגוחכים של מחשופים - וזה יותר קשה ממה שזה נשמע, הרשו לי לומר לכם, כי לא היה להם סוף. החזה הנשי נחשף מהצד, מלמעלה, מלמטה ומכל כיוון אפשרי. כעת חלה התפתחות חדשה וחשובה במלחמות המחשוף. על פי הניו יורק פוסט, 2023 היא השנה של ה"CIRCUMBOOB" - זה כשאת לובשת משהו שמצליח להראות כמעט הכל מלבד הפטמה. הכאוס הכללי של השנה גלש לטרנדים אופנתיים וכעת "ציצי צד, ציצי פנימי וציצי תחתון" התכנסו לטרנד אחד. אני אשים על זה כסף: ה-circumboob כאן כדי להשאר ולמעשה, אני חוזה את זה עכשיו: זו הולכת להיות מילת השנה של אוקספורד לשנת 2023".

אפשטיין בכלל רוצה להיות פסיכולוגית

זו לא הפעם הראשונה שגבריאלה אפשטיין מדגמנת למעריצים שלה בהלבשה תחתונה סקסית להחריד. היא עיטרה את השער של פלייבוי ב-2021 ועמודי האינסטגרם, הטוויטר והטיקטוק שלה מוצפים במבחר תמונות וסרטונים שלה מדגמנת בבגדי ים והלבשה תחתונה בכל רחבי העולם.

בתמונה אחת מפסטיבל קואצ'לה בלוס אנג'לס, היא נראית אוכלת משולש פיצה כשהיא לבושה בטופ שחור מבריק שלא משאיר הרבה מקום לדמיון.

להיות דוגמנית אולי נראה לחלקכם כמו עבודה קלה, אך אפשטיין התעקשה בעבר שיש הרבה מעבר למה שנראה לעין. "אנשים חושבים שאני יושבת כל היום, מצטלמת והולכת לים, אבל זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. זו באמת עבודה קשה", אמרה ב-2017.

חוץ מזה, גבריאלה אפשטיין מודעת לכך שעבודת הדוגמנות לא תמשך לנצח. לפי הדיווחים היא קיבלה מלגה ללימודי מדעים ביו-רפואיים באוניברסיטת בונד באוסטרליה - ואף ציינה שהיא רוצה לעסוק בפסיכולוגיה יום אחד. "אולי אפילו אחזור ללימודים כי אני מאוד מתעניינת בפסיכולוגיה", אמרה, "צריך שיהיו לך תוכניות, כי דוגמנות זה לא לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully